بازدید 4999

هشدار نخست وزیر آلبانی به گروهک منافقین

نخست وزیر آلبانی در مصاحبه با شبکه آلمانی "اشپیگل" گفت که گروهک منافقین برای جنگ علیه ایران باید خاک آلبانی را ترک کنند.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ 01 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، "ادی راما"، نخست وزیر آلبانی دیروز در مصاحبه‌ای با شبکه آلمانی "اشپیگل" گفت که گروهک منافقین نمی‌توانند از آلبانی برای جنگ علیه ایران استفاده کنند.

راما در پاسخ به سوال اشپیگل گفت: «اگرچه مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) مورد استقبال قرار می‌گیرند، اما آن‌ها نباید از آلبانی به عنوان بستری برای عملیات سیاسی خود استفاده کنند. میهمانان ما بارها این توافق را نقض کرده‌اند.»

وی در بخشی از صحبت‌های خود اظهار کرد: «آلبانی قصد جنگ با ایران را ندارد. آلبانی کسی را که از مهمان نوازی ما سوء‌استفاده کرده باشد، نمی‌پذیرد.»

نخست وزیر آلبانی با طرح این ادعا که منافقین حق دارند برای آزای خود بجنگند، گفت: «اما برای انجام این کار باید آلبانی را ترک کنند.»

روز سه شنبه 30 خرداد ماه، پلیس آلبانی به پادگان گروهک منافقین در شهر دوروس این کشور موسوم به «اشرف 3» حمله کرد.

شروع این درگیری از آنجا بود که پلیس ضدتروریسم آلبانی، 6 نفر از کادرهای سیاسی گروهک را فرا می خواند و به آنها ابلاغ می کند که قصد دارد برای سرکشی و بازدید به مقر آنها که یک اردوگاه بزرگ با دیوارهای بلند و حفاظت شده است به آنجا رفته و خواهان بازرسی از اردوگاه می‌شود.

این در حالیست که منافقین برای فریب رسانه ها و مردم آلبانی هر چند وقت، یک هیئت از آنان را به داخل پادگان می آورند و اماکنی نظیر سالن غذاخوری، آشپزخانه، استودیو داخلی و... را به آنان نشان می‌دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی