بازدید 6914
۱
برای پرداخت بدهی ۹۰ میلیون یورویی؛

تیم معروف کل بازیکنان تیمش را حراج کرد!

فصل گذشته سویا برای هفتمین بار قهرمان لیگ اروپا شد، اما در لیگ اسپانیا دوازدهم شد. این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد اما با بدهی ۹۰ میلیون یورویی کل ستاره‌هایش را حراج کرده تا دیگر بدهکار نباشد
کد خبر: ۱۱۸۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ 01 July 2023

باشگاه سویا اسپانیا آماده است تمام بازیکنان تیم اصلی را بفروشد تا بدهی خود را پرداخت کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مارکا، بدهی‌های باشگاه سویا حدود ۹۰ میلیون یورو است، بنابراین مدیران سویا آماده جدایی هر بازیکنی هستند تا خودشان را از شر بدهی خلاص کنند. فروش یک یا دو بازیکن تمام بدهی‌ها را پوشش نمی‌دهد، بنابراین تیم باید تعداد زیادی بازیکن را در تابستان بفروشد.

فصل گذشته سویا برای هفتمین بار قهرمان لیگ اروپا شد، اما در لیگ اسپانیا دوازدهم شد. این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.

ارزش کل تیم سویا ۲۰۱.۵ میلیون یورو تخمین زده می‌شود. گران‌ترین بازیکن این تیم یوسف النصیری مهاجم مراکشی است (۲۰ میلیون یورو). لوکاس اوکامپوس هافبک آرژانتینی، یاسین بونو دروازه‌بان مراکشی، گونزالو مونتیل مدافع آرژانتینی (هر کدام ۱۲ میلیون یورو) و مارکوس آکونا و رافائل میر ویسنته، مهاجم اسپانیایی (هر کدام ۱۰ میلیون یورو) ارزش دارند.

سویا در فینال لیگ اروپا توانست رم ایتالیا را در ضربات پنالتی در بوداپست مجارستان شکست دهد و برای هفتمین بار قهرمانی در لیگ اروپا را به دست بیاورد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اونها هم آجرلو دارند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست