بازدید 4605
تاج مدعی شد؛

تصویب ورود زنان به ورزشگاه‌ها در شورای امنیت ملی

کد خبر: ۱۱۸۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 30 June 2023

رئیس فدراسیون فوتبال گفت،‌ اگر قانون سقف قرارداد اعلام نمی‌شد، لیگ دچار ورشکستگی می‌شد.

به گفته تاج شورای امنیت ملی ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را بر عهده دارد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج درباره امضای تفاهم همکاری با عراق اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با عراق امضا کرده‌ایم که به نفع ماست و اردوهای بیشتری را در آنجا برگزار می‌کنیم. آنها نیز در کرمانشاه و خوزستان حضور پیدا می‌کنند. علاوه بر این در حال امضای تفاهم‌نامه مهمی با عربستان‌ هستیم، زیرا ما دو قدرت فوتبالی آسیا هستیم.

تاج درباره باشگاه‌های فوتبال توضیح داد: سقف بودجه قراردادها را تعیین خواهیم کرد. اگر این کار نمی‌شد مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم و بگوییم همه باشگاه‌ها زیان‌آورند ولی به دنبال ساماندهی هستیم.

او با تقدیر از آغاز به فعالیت کانال ویژه ورزش بانوان در زیرمجموعه رادیو ورزش درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را بر عهده دارد. وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه‌ریزی می‌کنند.

تاج افزود: آمدن و نیامدن آنها دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گل گهر، سپاهان، ذوب آهن و غدیر اهواز که مناسب است بانوان حضور پیدا خواهند کرد. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود.

همچنین سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، هم سالروز تولد این شبکه و عید سعید قربان را تبریک گفت.

او در ویژه‌برنامه «دقیقه ۲۵» به مناسبت بیست‌وپنجمین سالروز افتتاح رادیو ورزش به بازگویی خاطرات شیرینش در دوران همکاری با این شبکه پرداخت و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران این شبکه رادیویی از تمام افراد مشغول در این شبکه تقدیر و تشکر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی