بازدید 2548

احتمال طرح بین ۳۰ تا ۴۵ اتهام کیفری دیگر علیه ترامپ

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت از احتمال طرح بین ۳۰ تا ۴۵ اتهام کیفری جدید علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا خبر داده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 30 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یک روزنامه انگلیسی خبر داده وزارت دادگستری آمریکا آماده طرح اتهامات جدید علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و حلقه نزدیکان او است و ممکن است در هفته‌های آینده او را به اتهامات جدیدی متهم کند. 

منابع آگاه به روزنامه ایندیپندنت گفته‌اند که وزارت دادگستری آمریکا تدارکات لازم را برای طی کردن روند موسوم به صدور «کیفرخواست جانشین» علیه ترامپ در دادگاه منطقه جنوب فلوریدا انجام داده است. 

روزنامه ایندیپندنت نوشته منظور از صدور «کیفرخواست جانشین» فرایندی است که علیه فردی که از قبل متهم شده اتهامات جدیدی مطرح می‌شود که ممکن است جرائم جدی‌تری را شامل شوند. 

اما دادستان‌ها ممکن است بسته به نحوه پیشرفت پرونده در اتهاماتی که علیه ترامپ مطرح کرده‌اند تصمیم بگیرند اتهامات دیگری علیه او در دادگاه دیگری مطرح کنند.

طبق آنچه روزنامه ایندیپندنت متوجه شده تصمیم دادستان‌ها درباره اینکه آیا اقدام به طرح اتهامات بیشتر علیه ترامپ کنند یا نه - و همچنین محل طرح این اتهامات- تا اندازه‌ای به این بستگی خواهد داشت که آیا «ایلین کانون» قاضی پرونده او در منطقه فلوریدای جنوبی با ترامپ رفتار تمکین‌آمیزی خواهد داشت یا خیر. 

طبق گزارش این روزنامه، تیم دادستان‌های فدرال هم‌اکنون آماده اضافه کردن ۳۰ تا ۴۵ اتهام به ۳۷ فقره اتهام قبلاً مطرح‌شده علیه ترامپ هستند که این اقدام یا از طریق «کیفرخواست جانشین» در همان دادگاه فلوریدا انجام خواهد شد و یا از طریق تنظیم کیفرخواست در یک دادگاه فدرال دیگر. 

همچنین انتظار می‌رود دادستان‌های آمریکایی آماده طرح اتهاماتی علیه چند نفر از وکلایی که برای ترامپ کار کرده‌اند هستند. از جمله این وکلا، کسانی هستند که به دونالد ترامپ در نادیده گرفتن رأی رأی‌دهندگان کمک کرده‌اند و موجب شده‌اند او علی‌رغم باخت در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ در کاخ سفید باقی بماند. 

یکی از این وکلا رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی