بازدید 3482

بازداشت عاملان سرقت از ۱۰۰ خودرو در مرکز تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارق که اقدام به سرقت از داخل ۱۰۰ خودرو در مرکز شهر تهران کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 28 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواسط اردیبهشت ماه سال جاری و درپی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودرو وی، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در همین راستا نیز از شاکی برای مراجعه به پایگاه هشتم پلیس آگاهی دعوت به عمل آمد و این فرد در اظهارت خود به کارآگاهان گفت که فردی ناشناس به خودرویش نزدیک شده و پس از باز کردن صندوق عقب، اموال این فرد شامل یک دستگاه لپ‌تاپ، جعبه ابزار شامل دریل، سنگ فرز و... به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال را به سرقت برده و متواری شده است. 
 
وی با بیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات لازم و بررسی‌های میدانی هویت یکی از سارقان را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد. با صدور قرار قانونی، متهم درحین سوارشدن بر ماشین خود دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی منتقل شد.
 
ولی‌پور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت:‌ متهم در جریان بازجویی‌ها، ابتدا منکر ارتکاب هرگونه اعمال مجرمانه شد، اما پس از بازجویی‌های تخصصی کار آگاهان، لب به اعتراف گشود و گفت که با همدستی فردی دیگر سوژه‌یابی کرده و سپس در فرصت مناسب لوازم خودروی مورد نظر را به سرقت برده‌اند.
 
به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان در ادامه با بازجویی‌های تخصصی‌تر و تحقیقات بیشتر به کمک روش های میدانی و اطلاعاتی موفق شدند هویت و مخفیگاه سارق دوم را نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرکننده وی را دستگیر و به پایگاه هشتم منتقل کنند که این فرد نیز به جرم خود اعتراف کرد.
 
وی ادامه داد:‌ متهمان پس از دستگیری بر اعمال مجرمانه خود معترف و به ارتکاب بیش از۱۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در مرکز شهر تهران اعتراف کردند. همچنین با اعتراف این افراد مقادیری اموال مسروقه شامل ابزارآلات و تعداد ۹ سرویس آشپزخانه مسروقه و برخی اموال متعلق به شاکی اول شامل کیف حامل لپ‌تاپ مسروقه و جعبه ابزار کشف و ضبط شد.
 
رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان با توجه به کشف تمامی اموال مسروقه از سارقان گفت، برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی