بازدید 3534

اندروید لباس نو به تن می‌کند

گوگل حالا در گفتگو با ۹ to ۵ Google، هویت برند جدید اندروید را تأیید کرده است. بااین‌حال، گفته شده که اطلاعات بیشتر دراین‌باره در آینده منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ 27 June 2023

به گزارش تابناک به نقل از دیجیاتو، گوگل در سال ۲۰۱۹ هویت برند اندروید را تغییر داد تا برای دهه جدید میلادی آماده شود. اما حالا بعد از گذشت حدود ۴ سال، این برند دوباره تغییراتی را تجربه خواهد کرد. طبق این تغییر، نه‌تن‌ها شکل نوشتار واژه Android تغییر می‌کند، بلکه تصویر ربات آن هم به‌شکل سه‌بعدی درمی‌آید.

در نشان جدید اندروید، حرف اول این اسم بالاخره پس از سال‌ها با شکل بزرگ، یعنی A نوشته شده است. گوگل سال‌ها اصرار داشت که این اسم را تماماً با حروف کوچک بنویسد، اما حالا سیاست خود را عوض کرده است. علاوه‌براین، حروف n و r هم کاملاً گرد شده‌اند و این تغییر ما را به یاد طراحی سال ۲۰۱۴ می‌اندازد.

صورتک جدید ربات اندروید اولین‌بار به‌صورت سه‌بعدی در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ دیده شد. البته در آن زمان اسم اندروید هنوز با حروف کوچک نوشته می‌شد. در ادامه این سر سه‌بعدی رباتیک را دوباره در I/O ۲۰۲۳ دیدیم. اما طراحی جدید عبارت Android و سر رباتیک سه‌بعدی برای نخستین‌بار در تبلیغ این سیستم‌عامل برای اپ‌های بومی این شرکت در گلکسی S ۲۳ اولترا و گلکسی زد فلیپ ۴ دیده شد.

گوگل تغییر برند اندروید را تأیید کرد
گوگل حالا در گفتگو با ۹ to ۵ Google، هویت برند جدید اندروید را تأیید کرده است. بااین‌حال، گفته شده که اطلاعات بیشتر دراین‌باره در آینده منتشر خواهد شد. در بیانیه این شرکت گفته شده است: «ما درحال نشان‌دادن برخی از عناصر هویت برند جدید خود در مکان‌های مختلف ازجمله در غرفه شرکت در CES (چند ماه پیش) و دیگر محتوا‌های بازاریابی نظیر تبلیغات دیجیتالی و بنر‌ها هستیم. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را در این رابطه به اشتراک خواهیم گذاشت.»

این لوگو احتمالاً به‌زودی در صفحه بوت نسخه‌های جدید اندروید ظاهر خواهد شد. لوگوی فعلی به‌صورت Powered by android در لحظه راه‌اندازی گوشی‌ها و تبلت‌ها دیده می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که هم‌زمان با عرضه نسخه نهایی اندروید ۱۴، شاهد استفاده از این لوگوی جدید باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی