بازدید 15368

خبرها و شایعات امروز نقل و انتقالات فوتبال ایران

سعید خودش رضایتنامه اش را از باشگاه دانمارکی خواهد گرفت و برای مذاکره به ایران می‌آید. قطعا بجز استقلال و پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم برای جذب عزت‌اللهی هجوم خواهند برد.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 27 June 2023

نقل و انتقالات فوتبال ایران ۳۷ روز مانده به آغاز لیگ برتر بیست‌وسوم داغ شده است. تابناک از امروز شایعات ، مروری بر اخبار غیررسمی و رسمی جابجایی‌ها و خریدهای تیم‌های لیگ برتری خواهد داشت.

مهمترین سوژه‌های نقل و انتقالاتی امروز سه شنبه ششم تیرماه را بخوانید:

 

عباس زاده از تراکتور جدا شد

مهاجم گلزن و مازندرانی از باشگاه تراکتور جدا شد. گفته می‌شود او در لیست خرید علیرضا منصوریان برای فولاد قرار دارد. پاکو خمز در فهرست فصل جدید برای تمدید قرارداد عباس زاده اعلام نیاز نکرد. هنوز مهاجمان جدید تیم خمز مشخص نشده‌اند.

 

هافبک لیگ یکی به نفت آبادان پیوست 

ویسی در آبادان فعلا مشغول جذب مهره از تیم لیگ یکی استان خوزستان است. مهدی داغر هافبک فصل گذشته لیگ یک، دومین بازیکن تیم خلیج فارس ماهشهر است که پس از توافق با مدیران صنعت نفت، به این باشگاه پیوست. او سابقه بازی در تیم‌های استقلال ملاثانی و قشقایی شیراز را دارد.

 

 باشگاه تراکتور از گلر جدیدش رونمایی کرد

تیم تبریزی تراکتور بعداز قطع همکاری با محمدرضا اخباری سنگربان قدیمی و کاپیتان باتجربه خود، پورحمیدی را به عنوان جانشین او معرفی کرده بود. تراکتور امروز رسما از این گلر که بعداز بیرانوند دومین آمار کلین شیت فصل قبل را داشته، رونمایی کرد.

خبرها و شایعات امروز نقل و انتقالات فوتبال ایران

 

پرسپولیس با کریم باقری تمدید نکرد

کریم باقری در آستانه اولین جلسه تمرین پرسپولیس اعلام کرد؛ باشگاه با من برای ادامه حضور در تیم صحبتی نکرده است. شاید باشگاه اصلا تمایلی به همکاری با من نداشته باشد. مسلما باید با باشگاه قرارداد داشته باشم و اگر قراردادی نباشد در تمرینات حضور نخواهم داشت.

 

آب پاکی محمدی روی دست پولدارهای لیگ

سایت اسپورت یونان نوشته است: میلاد محمدی به باشگاه‌های ایرانی پرسپولیس، استقلال و تراکتور گفته که در آاک تن و لیگ یونان خواهد ماند و قصدی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد.

به این ترتیب بازار شایعه و ارقام عجیب در این مورد تعطیل خواهد شد.

 

محبی را بازیکن العین امارات بدانید

سایت ترانسفرمارکت نوشت: محمد محبی به احتمال 77 درصد در فصل آینده در العین امارات حضور خواهد داشت! این مسئله بدان معناست که استقلالی‌ها در زمینه حفظ این بازیکن نتوانسته‌ اند موفق عمل کنند. به نظر می‌رسد سانتاکلارا با توجه به بدحسابی استقلال در فصل قبل و مشکل نقل و انتقال پول بین‌المللی، تمایلی به پذیرش اقساط از آبی‌ها نیستند‌. آنها حداقل ۷۰۰هزار یورو پول نقد می‌خواهند که استقلال اکنون ندارد.

 

نکونام ، تورس و کنت را می‌خواهد

استقلال در فصل بیست‌ودوم درون دروازه زیاد مطمئن نبود و آمار حسینی چنگی به دل نزد. او افت کرده و نکونام نمی‌خواهد فقط او را به عنوان گزینه اول داشته باشد. کریستوفر کنت گلر سابق سپاهان و فعلی فولاد در لیست جواد است. او همچنین تورس اسپانیایی را به تهران فراخوانده اما این بازیکن سابق اوساسونا می‌گوید اگر پیشنهاد خارجی بهتری نداشت استقلالی می‌شود.

 

گولسیانی تکذیب کرد

گیورگی گولسیانی اعلام کرده برای تمدید قرارداد با پرسپولیس 600 تا 700 هزار دلار از این باشگاه درخواست نکرده و این اخبار صحت ندارد. او آخرین درخواستش را با نامه برای درویش فرستاده و منتظر جواب نهایی قرمزها مانده است. 

 

بازگشت هافبک سرخ‌ها از تعطیلات خارجی

سعید صادقی پنجشنبه از یک سفر تفریحی به ایران برمی گردد و احتمالا بعداز یک استراحت خوب، بدون مشکل به تمرینات پرسپولیس اضافه می‌شود. به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس با سعید صادقی هافبک خود به توافق رسیده است.

 

اولین خرید پرسپولیس در خط حمله 

شهاب زاهدی را پرسپولیسی بدانید! زاهدی که بعداز خروج اجباری از لیگ اوکراین، راهی لیگ مجارستان شده بود، با درویش توافق کرده و قطعا فصل آینده با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت. گفته می‌شود قرارداد او ۱۵ میلیارد تومان است.

 

عزت‌اللهی برسر چهارراه غول های لیگ 

هافبک فیکس تیم ملی ، گزینه اول خط هافبک آبی‌هاست و البته پرسپولیس هم به طور جدی خواهان اوست اما عزت‌اللهی هنوز پاسخی نداده است. 

مذاکرات مستقیم و شخصی جواد نکونام با سعید عزت اللهی انجام شده است و در مقابل پرسپولیس نیز خواهان امضای قرارداد با سعید است. گفته می‌شود سعید خودش رضایتنامه اش را از باشگاه دانمارکی وایله بولد کلاب خواهد گرفت و برای مذاکره به ایران می‌آید. قطعا سپاهان و تراکتور هم برای جذب عزت‌اللهی هجوم خواهند برد.

 

 الهامی، شجاعی را به رفسنجان نمی‌برد

با معرفی الهامی به عنوان سرمربی جدید مس رفسنجان این موضوع مطرح شد که او قصد دارد بار دیگر مسعود شجاعی را با خود به تیم جدید ببرد.

سرمربی فصل پیش روی مس رفسنجان تصمیم دارد با بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای چون پریرا، منشا، سلیمان زاده، ربیع زاده، ترکمان و ... خداحافظی کند و با بازیکنانی مانند انتظاری، اعرابی و مهربان مذاکره کرده است. حالا می‌گویند ساکت الهامی، به همین دلیل مسعود شجاعی ۴۰ ساله را هم نمی‌خواهد. گفته می‌شود مدیران مس موافق این انتقال نیستند.

 

لک هم از رفسنجان کوچ می‌کند

گفته می‌شود به دلیل حواشی بازی مس و هوادار در فصل گذشته، و مصاحبه حامد لک علیه سرمربی فعلی مس، قطعا  الهامی لک را نخواهد خواست اما این مربی درخواست فسخ قرارداد با لک را ندارد بلکه لک خودش نمی خواهد در مس بماند و ظاهرا به دنبال حضور در تیم ذوب آهن است که به تازگی ربیعی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است. حسین حسینی، فرعباسی و رضایی گلر فعلی استقلال از جمله دروازه بان هایی هستند که مورد نظر مس رفسنجان هستند.

 

بند فسخ ۴ میلیاردی برای انتقال هافبک مس به تراکتور 

سیدمهدی حسینی که فصل گذشته توانست در مس رفسنجان بازی‌های قابل قبولی ارائه کند مورد توجه باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری قرار گرفت و در حالی که با پرسپولیس و سپاهان مذاکره کرده بود اما با تراکتور توافق کرده تا یکی دیگر از بازیکنان جدید پاکو خمز باشد. حسینی قرارداد دو ساله‌ای با باشگاه مس رفسنجان دارد اما وجود بند فسخ قرارداد به او اجازه ترک رفسنجان را می‌دهد به شرطی که ۴ میلیارد تومان رقم فسخ را به باشگاه مس بپردازد. در این صورت اجازه فسخ قرارداد دارد و می‌تواند با رضایت‌نامه راهی تبریز شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار