بازدید 2289

یورش شبانه نظامیان صهیونیست به نابلس

منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند، نظامیان صهیونیست به شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند و نیروهای مقاومت فلسطین با آنها درگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ 27 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نظامیان صهیونیست بامداد سه‌شنبه به شهر نابلس و اردوگاه بلاطه واقع در این شهر یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، در پی یورش نظامیان صهیونیست به نابلس، نیروهای مقاومت فلسطین با بسته‌های انفجاری و شلیک گلوله به مقابله با آنها پرداختند.

هلال احمر فلسطین گزارش داد، در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست دستکم یک نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

این گزارش می‌افزاید، نظامیان صهیونیست در یورش به نابلس و اردوگاه بلاطه شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

این حمله در حالی صورت گرفته است که ساعاتی پیش رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در حال بررسی انجام یک عملیات در شمال کرانه باختری هستند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست