بازدید 4714
کمیته‌ای که جنبه تزئینی داشت

کمیته فنی استقلال نکونام را انتخاب کرد و منحل شد!

ابتدا نامجومطلق استعفا داد. پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال که عضو کمیته فنی بودند هم با این انحلال دیگر کاره‌ای در باشگاه نیستند. مهدی پاشازاده دیگر عضو این کمیته بود که به نظر می‌رسد قبل از انحلال قطع همکاری کرده بود.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 26 June 2023

کمیته فنی استقلال بعداز انتخاب سرمربی جدید آبی‌ها، و برگزاری تنها و فقط یک جلسه منحل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته فنی استقلال چند روز قبل از انتخاب سرمربی استقلال تشکیل شد و البته تقش چندانی هم در انتخاب جواد نکونام نداشت و گفته می‌شود و تنها تاییدکننده تنها گزینه سرپرست مدیرعاملی باشگاه بود.

حالا از استقلال خبر می رسد کمیته فنی با همان یک جلسه فرمالیته منحل شده  و اعضای آن دیگر سمتی در باشگاه نخواهند داشت! گویا جواد نکونام هم در نقل و انتقالات اختیار تام گرفته و قرار نبود خریدهای جدید هم در کمیته فنی طرح و تصویب شود.

مجید نامجومطلق پیش از این انحلال زودتر از بقیه نفرات استعفا داده بود و بعداز تو بیشتر اعضای کمیته فنی قبل از انحلال، از حضور در این کمیته استعفا کرده بودند چون اعتقاد داشتند کسی در تصیمات فنی از آنها نظر نمی خواهد. این چندمین بار است که در استقلال کمیته فنی تشکیل می شود ولی بدون نتیجه خاصی، منحل می شود.

پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال هم با این انحلال دیگر کاره‌ای در باشگاه نیستند. مهدی پاشازاده نیز دیگر عضو این کمیته بود که به نظر می‌رسد قبل از انحلال قطع همکاری کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی