بازدید 2370

اعلام شرایط مهمانی و انتقال دانشگاه فرهنگیان

جزئیات و زمان ثبت تقاضای مهمانی و انتقال دانشجو معلمان در سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ از سوی دانشگاه فرهنگیان اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ 25 June 2023


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، بر اساس اعلام دانشگاه فرهنگیان و با توجه به ابلاغ شیوه نامه «مهمانی دانشجومعلمان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲» طی بخشنامه مورخ ۲۲ خردادماه ۱۴۰۲ دانشجو معلمان متقاضی مهمانی و انتقال (تمدید یاجدید) طبق جدول زمانی اعلام شده و با اطلاع کامل از شرایط پردیس یا واحد تابعه مقصد (رشته، سال ورود، خوابگاه، وضعیت تردد و ...) و بر اساس مفاد و ضوابط مندرج در شیونامه مهمانی تا ۱۳ تیر ماه جاری می‌توانند نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری مدارک خود در سامانه جامع گلستان اقدام کنند.

طبق تاکید دانشگاه فرهنگیان اسامی متقاضیان مهمانی و انتقال در صورت موافقت با مهمانی به رابط استانی آموزش در مبدأ جهت باز نمودن سرترم ارسال می‌شود.

با توجه به اینکه بررسی تقاضای مهمانی و انتقال دانشجومعلمان صرفا از طریق ثبت در سامانه گلستان خواهد بود و به درخواست‌های اعلام‌شده خارج از سامانه و زمان اعلام‌شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بنا بر اعلام دانشگاه فرهنگیان با توجه به اینکه مهمانی به منظور ساماندهی و تسهیل در امور آموزشی و تحصیلی دانشجو معلمان مشمول شیوه نامه است در بررسی درخواست‌ها رعایت ضوابط آموزشی (وجود رشته-سال ورودی و امکان ارائه دروس در مقصد) الزامی است و در صورت فقدان واحد‌های درسی ویا نبود رشته-سال ورود، امکان موافقت با درخواست مهمانی وجود ندارد.

تصمیم‌گیری در خصوص موافقت یا عدم موافقت با مهمانی فردی دانشجومعلمان با رعایت موارد مندرج در شیوه نامه در کارگروه مهمانی و انتقال پردیس مبدا/مقصد صورت می‌پذیرد و صرف تقاضای دانشجومعلم، حقی برای وی ایجاد نمی‌کند.

دانشجو معلمان مادر باردار یا دارای فرزند زیر دو سال براساس بند «پ ماده ۲۶ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و دانشجومعلمان متاهل که ازدواج او در زمان دانشجویی انجام گرفته باشد در اولویت قرار دارند.

در خصوص درخواست‌های مهمانی گروهی پس از بررسی و اعلام نظر کارگروه مهمانی و انتقال پردیس مبدأ و مقصد در کمیته نظارت بر مهمانی و انتقال سازمان مرکزی تصمیم گیری خواهد شد.

تغییر در محل تحصیل دانشجو هیچ‌گونه تأثیری در محل خدمت وی ندارد؛ لذا جابه‌جایی محل خدمت کاملاً تابع قوانین و مقررات وزارت آموزش‌وپرورش خواهد بود و از اختیارات دانشگاه خارج است.

دانشجو معلمان در صورت لزوم برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پردیس‌ها و مراکز محل تحصیل مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست