اخبار مهم کدال شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲

تا شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 25 June 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تا شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه جم

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت جم که در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر پایین‌تر از پارک وی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش سالن تلاش برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

تجدید ارزیابی دارایی‌های پتایر انجام شد

با توجه به گزارش هیئت کارشناسان رسمی دادگستری، زمین تهران مبلغ ۲۷.۸۰۰.۰۰۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده و زمین استان سمنان با توجه به کاربری آن بدین شرح ارزش گذاری شده است: زمین با کاربری صنعتی: ۱.۱۱۵.۰۶۴ میلیون ریال، با کاربری مسکونی: ۶۷.۰۰۰ میلیون ریال، با کاربری تجاری: ۳۱۵.۵۰۰ میلیون ریال و با کاربری صنعتی: ۴۹.۵۰۰، لذا زمین‌های این شرکت (تهران و مهدی شهر) جمعاً به مبلغ ۲۹.۳۴۷.۰۶۴ میلیون ریال ارزش گذاری شده است.

کلوند مزایده برگزار می‌کند

شرکت کلوند زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در نظر دارد اقلام مازاد و مواد راکد و رنگ را از طریق مزایده به فروش برساند. متقاضیان محترم می‌توانند جهت دریافت اسناد مزایده و بازدیداز تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ به محل شرکت قزوین شهر صنعتی البرز حکمت ۱۴ کارخانه کاشی و سرامیک الوند یک مراجعه نمایند. آخرین مهلت ارائه پیشنهادات تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۰ خواهد بود. تاریخ برآورد شده برای اعلام نتایج مزایده ۱۱/۴/۱۴۰۲ خواهد بود.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره خدیزل

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی هوشیار ممیز) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ هیئت مدیرة شرکت خدیزل مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰,۴۷۸,۱۲۶ ریال به مبلغ ۳۶,۹۷۸,۱۲۶ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و جلو گیری از خروج نقدینگی و افزایش حجم عملیات و طرح‌های توسعه‌ای شرکت با هدف بستر سازی سود آوری آتی و استفاده از مشوق‌های مالیاتی در پیوست کدال ارائه می‌گردد.

حفارس مزایده برگزار می‌کند

شرکت حفارس درنظر دارد یک باب ساختمان در شهر سنندج را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ لغایت ساعت ۱۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ به استثنای پنجشنبه و ایام تعطیل رسمی جهت بازدید از ملک، دریافت اسناد واریز سپرده نقدی و ارائه قیمت پیشنهادی اقدام فرمایند. تاریخ برگزاری مزایده ۱۸/۴/۱۴۰۲ می‌باشد.

نتایج شرکت در مناقصه کمنگنز

شرکت کمنگنز به منظور پیشروی و آماده سازی معادن زیرزمینی از بین ۷ شرکت کننده، پیمانکار صالح رنجیر برنده مناقصه شد.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره دسبحان

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی مفید راهبر) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ هیئت مدیرة شرکت دسبحان مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور خرید و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی و پشتیبانی جهت الزامات GMP سازمان غذا و دارو در پیوست کدال ارائه می‌گردد.

عملکرد ۱۲ ماهه فجر

شرکت فجر در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۱۰۱۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۷۰ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۱ درصدی ۸,۸۲۷,۱۸۴ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۸,۵۴۷,۷۷۳ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی گدنا

زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت گدنا منتهی به سال مالی ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی و حقوقی سجامی از تاریخ ۵/۸/۱۴۰۲ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد. سود سهامداران حقیقی و حقوقی غیرسجامی پس از پرداخت سجامی، اطلاعات کامل شناسنامه‌ای و سهامدارای و بانکی خود را به پست الکترونیک شرکت ارسال نمایند.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی