بازدید 8239

۴ نهاد مالی جدید در کشور ایجاد می‌شود

رئیس سازمان بورس گفت: تاکنون ۹۹۶ نهاد مالی در کشور ایجاد شده و طی چند روز آینده چهار نهاد جدید دیگر افتتاح می شود و به تولید و اقتصاد کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ 23 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مجید عشقی، روز پنجشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در یزد اظهار داشت: رویکرد ما در بازار سرمایه ایجاد زمینه برای حضور فعال بخش خصوصی در بورس و تأمین مالی مورد نیاز آنها برای رسیدن به اهداف اقتصادی است.

وی بیان کرد: اگر بین بخش خصوصی و صاحبان صنایع با بازار سرمایه نسبت به گذشته ارتباط مستمر به عمل آید، شاهد تحول در عرصه اقتصادی کشور خواهیم بود.

معاون وزیر اقتصاد بیان کرد: سیاست ما در بورس کالای ایران فقط رقابت نیست و به دنبال ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه فعالان این میدان مهم در کشور است.

عشقی با بیان اینکه تاکنون ۹۹۶ نهاد مالی در کشور ایجاد شده است، گفت: طی چند روز آینده چهار نهاد جدید دیگر افتتاح می‌شود و به تولید و اقتصاد کمک خواهد کرد.

وی گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار از ایجاد نهاد مالی با همکاری استادار یزد و سایر مسئولان مرتبط در حوزه اقتصادی برای تحقق این امر حمایت و همکاری می‌کنند.

رئیس سازمان بورس به اهمیت سواد مالی و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه و فعالان اقتصادی برای تقویت تعامل با این سازمان و توسعه استان‌ها با جلب مشارکت منابع جدیدمالی تاکید کرد.

در این نشست تعدادی از فعالان اقتصادی و صاحبان سرمایه به بیان مشکلات خود در زمینه تأمین مالی از بازار سرمایه پرداختند و رئیس سازمان بورس و هیئت همراه در خصوص این موضوعات توضیحات و راهکارهایی را بیان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۸
راهی جدید از مسئولانی جدید برای غارت بیت المال امیدوارم در این 44 سال که ملت و مملکت را بدبخت کردید در دو دنیا به خدا جواب پس دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
بینهایت بار آمین
چهار نهاد مالی یا به زبان ساده تر چهار نوندونی دیگر.....
اگر اون ۹۹۶ تا کمک می کردند احتیاج به افتتاح ۴ تا دیکه نبود
۴ موسسه هزینه بر دیگه افتتاح کنید
چهار رانت دیگر وابسطه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
وابسته
بالاخره کودکان آقایون هم در حال بزرگ شدنن دیگه ، نمیشه از سفره محروم بمونن
بورس ایران یعنی کشک
واقعا ۹۹۶ کم بود !!!!!!!!!!!!!!! ۴ تای دیگه که اضافه بشه دیگه نمیشه شکوفایی اقتصاد رو جمع کرد. خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حالا مضحکترش اینجاست که چند سال دیگه یه گروه دیگه میگن این تعداد لازم نیست و باید همگی بسته بشه . این مملکتداری تاسفبار و خجالت آوره.
مردم خوب می فهمند . 4 نهاد مالی برای تا.......
هر کسی را رئیس یک جایی میگذارند و یک پول سازی برای خودشون درست میکنند ما ملت هم گول انها را میخوریم پولمان را می اوریم بورس بعد خودمان در مضیقه یک تعداد رند هم با سرمایه ما خوشند
این اقای عشقی اصلا خودش هم صبح که از خواب پا میشه نمیداند جکاره است.
یا خدا هیئت همراه را بگو .
خدایا بخیر بگذرد
لطفا جواب من بده چه کسی باعث بانی وصع موجوده یک ملیارد تومن سال ۹۹خردادالان شده ۷۰۰ملیون هرکالای دیگری خریده بودم شده بود ۱۰ ملیارو خدا نگذر اون که مردم بیچاره کرد و به این روزگارسیا دچار کرد
بیش از ۳ سال است بورس منفی و دستوری اداره می شود بورس کسی را ندارد حاصل ۳ سال منفی کردن بورس حاصلش رشد بیش از ۱۰ برابری قیمت کالاهاست حاصلش بی ارزش شدن پول ملی و اسیب به سهامداران
مدت ۳ سال است بورس را فلج کردند و سرمایه مردم را بجای حفظ ارزش روز بی ارزش و منفی کردن حق الناس نیست
۳ سال پیش سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیونی تومانی در مسکن پرند و پردیس فاز۱۱ و ۸ و ۹ و۴ امروز بین ۲ تا ۳ میلیارد تومان شده است و جالب اینکه ۱۰۰ میایون تومان طی ۳ سال در بورس ۳۵ تا ۷۰ میلیون تومان منفی شده است ۳ سال است بورس را منفی کردن و دستوری اداره می کنند بورس ولی ندارد
بورس دستوری با ۱۰ صندوق و....هم درست نمی شود چون دستوری است ۳ سال پیش سهام پتروشیمی ابادان را خریدیم ۱۲۰۰ تومان امروز ۲۰۰ تومان و.......کسی بفکر سهامدار و حقوق او نیست سود مخابرات را ببنید چقدر کم است چون نظارت نیست
بورس چرا رشد نمی کند ولی قیمت بستنی و.... در طی ۳ سال بیش از ۱۰ برابر شده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی