بازدید 5729
۲

سیدبندی لیگ آسیا؛ پرسپولیس در تیررس رونالدو!

کد خبر: ۱۱۸۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ 23 June 2023

پرسپولیس در سید یک قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدبندی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به شکل غیررسمی اعلام شد که طی آن، پرسپولیس در گلدان شماره یک این مسابقات قرار گرفته است. قرار است که این موضوع به صورت رسمی از سوی AFC اعلام شود اما سیدبندی نهایی نیز تفاوتی با سیدبندی اعلام شده نخواهد داشت.

طبق آنچه که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، انتظار می‌رود پرسپولیس در سید نخست این پیکارها، با الهلال و الاتحاد عربستان، الدحیل و السد قطر در گلدان شماره یک قرار بگیرد. این به معنای افزایش شانس شاگردان گل محمدی برای صعود به دور بعدی مسابقات و قرار نگرفتن در گروه مرگ مسابقات خواهد بود، هرچند احتمال زیادی وجود دارد که کریستیانو رونالدو و النصر پرستاره در گروه قرمزها قرار بگیرند و به تهران بیایند .

نساجی که توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را در فصل 1400 – 1401 به دست بیاورد، در گلدان دوم قرار دارد. العین، پاختاکور، نسف قرشی و الفیحاء عربستان نیز به همراه نماینده قائمشهر در سید دوم جای گرفته‌اند.

اما سپاهان به عنوان سومین نماینده ایران، در سید سوم حضور دارد. زردپوشان اصفهانی در کنار استقلول تاجیکستان، الفیصلی اردن، آهال ترکمنستان و بمبئی سیتی هند در گلدان سوم قرار دارد.

اما تراکتور که باید کار خود را در دور پلی آف آغاز کند و به مصاف برنده شارجه امارات و باشوندارا کینگز بنگلادش می‌رود و در صورت صعود به دور گروهی، راهی سید چهارم می.شود. جایی که قهرمان عراق به همراه دو تیم دیگر که در مسابقات پلی آف برنده می‌شوند، قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که تکلیف تراکتور، 31 مرداد و در دیدار پلی آف مشخص می‌شود. هفته نخست مرحله گروهی نیز 27 و 28 شهریور برگزار می‌شود. انتظار می.رود که مراسم قرعه کشی نهایی، روز جمعه 25 آگوست (سوم شهریور) برگزار شود و تیم‌های ایرانی حریفان خود را در این رقابت‌ها خواهند شناخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
چهار تیم از ایران حضور دارند تابناک عنوان زده پرسپولیس!!!!!
چرا اینجا من اسمی از استقلال قهرمان دو دوره جام باشگاههای آسیا نمیبینم.البته بهتره بشینن پای تلوزیون بازیهای سرورشون رو نگاه کنن.خخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست