بوی مهندسی انتخابات ازسوی دولت به‌ مشام می‌رسد

عضو کمیسیون اصل ۹۰ به بخشنامه وزارت کشور درخصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه به بهانه نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس اعتراض کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 22 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، احسان ارکانی با بیان اینکه در حال حاضر نمایندگان مجلس تنها مرجع مردم برای حل مشکلاتشان هستند گفت: اگر اینطور است ما از امسال هیچ‌کاری به کار مردم نداریم و مردم سراغ استاندار و فرماندار بروند تا در واقعیت مشاهده شود که آیا کسی به جز نماینده به داد مردم حوزه انتخابیه می‌رسد؟

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه با بیان اینکه مردم در حوزه‌های انتخابیه فقط نماینده را می‌شناسند و برای کوچکترین تا بزرگترین مسائل به نمایندگان مراجعه می‌کنند گفت: این رفتار معاون سیاسی وزارت کشور که هدفش کمرنگ کردن نقش نمایندگان مجلس در پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه است باعث شده تا بوی مهندسی انتخابات مجلس از سوی دولت به مشام برسد.

احسان ارکانی افزود به نظر می‌رسد جریانی به دنبال انتقام‌گیری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تأکید بر «انقلابی و پرتحرک بودن» مجلس یازدهم و از کار انداختن مجلس انقلابی و مردمی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست