بازدید 10927
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

واکنش وزیر کشور به مطالبه نمایندگان درباره برکناری معاون سیاسی / دولت تحت هیچ شرایطی بنای قطع یارانه را ندارد / واکنش وزیر ارشاد به ادعای ممنوع الورودی یک بازیگر زن به مشهد

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷ 21 June 2023

واکنش وزیر کشور به مطالبه نمایندگان درباره برکناری معاون سیاسی/دولت تحت هیچ شرایطی بنای قطع یارانه را ندارد/واکنش وزیر ارشاد به ادعای ممنوع الورودی یک بازیگر زن به مشهد

 

تابناک _ اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی و یکم خرداد ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت، با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی وضعیت مسکن در راستای پیگیری سیاست‌های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست‌های مدیریت عرصه مسکن، خواستار تداوم این اقدامات شد.

واکنش وزیر کشور به مطالبه نمایندگان درباره معاون سیاسی

وزیر کشور گفت که درباره تغییر معاون سیاسی خود قولی به نمایندگان مجلس نداده است.

احمد وحیدی در  حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره احتمال تغییر معاون سیاسی خود، اظهار کرد: درخواستی بوده که دوستان مطرح کردند و من چیز خاصی در جلسه دیروز در مجلس  نگفتم، بلکه گفتم در تعامل مثبت با مجلس دنبال حل سوءتفاهم خواهیم بود.

وی همچنین درباره بخشنامه اخیر وزارت کشور که با واکنش نمایندگان مجلس مواجه شد نیز اظهار کرد: یکی از بندهای این بخشنامه با این موضوع که شائبه طرفداری از نمایندگان پیش نیاید و برای صیانت از آن‌ها و حفظ بی‌طرفی و تامین سلامت انتخابات نکاتی داشت. برای تعدادی از نمایندگان مجلس سوءتفاهمی پیش آمده بود که ممکن است نسبت به آن‌ها تعارض شده باشد؛ لذا بندهایی که باعث سوءتفاهم شده بود را لغو کردیم.

خبر خوش وزیر نفت از انعقاد قراردادهای نفتی با کشورهای آمریکای لاتین

جواد اوجی، وزیر نفت از انعقاد قراردادهای نفتی در بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی حوزه وزارت نفت در سفر اخیر رئیس‌جمهوری به کشورهای آمریکای لاتین خبر داد و گفت: ما از شروع دولت، کار با کشورهای آمریکای لاتین شروع کردیم؛ هم صادرات نفت خام و میعانات گازی را داشتیم و هم به پالایشگاه های فراسرزمینی وارد شدیم.

شب و روز برای افزایش سرعت اینترنت در تلاش هستیم

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.

نصب ۱۰۰ دوربین در اصفهان صحت ندارد/در چارچوب توافق با آژانس جلو می‌رویم

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در رابطه با اظهارات یک نماینده مجلس، مبنی بر نصب ۱۰۰ دوربین جدید در نیروگاه اصفهان و مغایرت آن با قانون اقدام راهبردی مجلس، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد، در اصفهان نیروگاهی نداریم که بخواهد ۱۰۰ دوربین در آنجا نصب شود.

وی‌ همچنین درباره توافق و همکاری جدید با آژانس گفت:در همان چارچوب که با آژانس توافق کردیم جلو می رویم.

دولت تحت هیچ شرایطی بنای قطع یارانه را ندارد

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که دولت بنای قطع یارانه نقدی هیچ خانواری را ندارد.

سید صولت مرتضوی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت بیان کرد: حسب دستوری که رئیس جمهور صادر کردند، افزایش ۲۰ درصدی یارانه ها را داشتیم که در گام نخست صرفاً جامعه تحت پوشش نهادهای حمایتی از جامعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را در بر می گرفت به سه دهک اول توسعه داده شد. الان سه دهک اول قادرند از این امتیاز، یعنی افزایش ۲۰ درصدی یارانه شان استفاده کنند. به عبارت دیگر، یارانه ۴۰۰ هزار تومانی سه دهک اول به ۴۸۰ هزار تومان ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی در رابطه با میزان استقبال مردم از کالابرگ الکترونیکی اطمینان خاطر داد که دولت تحت هیچ شرایطی، بنا ندارد که یارانه نقدی مردم را قطع کند.

لایحه‌ حمایت از ایرانیان خارج از کشور به مجلس می‌رود

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از موافقت هیات وزیران با ارسال لایحه‌ای با هدف حمایت از ایرانیان خارج از کشور به مجلس خبر داد که طی آن تدابیری اندیشیده و در حوزه‌های مختلف از ایرانیان خارج از کشور حمایت شود.

وی یادآور شد: ارائه خدمات حقوقی، ارائه خدمات دولت الکترونیک و امور قضایی، امکان شناسایی و جذب ایرانیان دارای استعداد برای عضویت در هیات علمی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان از این موارد است. حمایت از نخبگان ایرانی خارج از کشور و حفظ و اتصال فرهنگی ایرانیان خارج از کشور با سرزمین اصلی از دیگر محورهای این لایحه است.

واکنش وزیر ارشاد به ادعای ممنوع الورودی یک بازیگر زن به مشهد

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تامین امنیت برنامه‌های فرهنگی و هنری اظهار کرد: در جلسه دولت، مخبر دستور داد که همه دستگاه‌ها از مجوز‌هایی که وزارت فرهنگ صادر می‌کند تبعیت کنند. اگر اشکالی باشد، به همکاران ما منتقل و از طریق آن‌ها اقدام می‌شود. هیچ مشکلی در زمینه برپایی برنامه‌های فرهنگی و هنری نیست. در بهاری که به پایان رسید، پررونق‌ترین بهار در سال‌های اخیر را داشته ایم.

وی درباره برگزاری کنسرت‌ها در سالن وزارت کشور گفت: سالن وزارت کشور مشکلاتی داشت که برطرف شده و به محض این‌که مشکلات کامل حل شد، برنامه جبرانی گذشته را هم اعلام می‌کنند.

وی درباره ادعای ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد نیز بیان کرد: چنین چیزی نشنیدم؛ چنین چیزی را نداریم، ولی بررسی می‌کنم، ولی خیلی بعید است که صحت داشته باشد.

باید علیه منافقین از سوی قوه قضاییه حکم صادر می‌شد

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: متاسفانه در چهل سال گذشته، علیه منافقین غفلت شده است. باید علیه اینها از سوی قوه قضاییه حکم صادر می‌شد تا در فضای بین‌الملل آنها را دنبال کرد.

محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اقدام علیه گروهک تروریستی منافقین که علیه ملت و منافع و منابع کشور اقدامات تروریستی انجام داده و می‌دهند، گفت: اقداماتی از سوی دستگاه‌های داخلی برای صدور حکم مقتضی درباره افرادی که مرتکب جنایت در کشور شدند صادر شده است. متولی این کار وزارت اطلاعات و قوه قضاییه بوده است که طبیعتا باید تا الان این کار را انجام می‌داده اند.

وی ادامه داد: ما هم قبلا از رییس جمهور خواستیم و ایشان هم به وزارت اطلاعات دستور دادند که کار را پیگیری کنند. ما باید نسبت به این افراد که مردم و اموال کشور را مورد آسیب و تهدید قرار دادند، حکم صادر و این احکام را در خارج از کشور اجرا کنیم.

دهقان تاکید کرد: از طرف ما موضوع پیگری شده؛ اما اصل کار دست قوه قضاییه است که علیه این افراد حکم صادر کند و برای شناسایی و اجرا، ما و وزارت خارجه پیگیری کنیم. این کار باید در چهل سال گذشته انجام می شد؛ اما متاسفانه علیه منافقین غفلت شده است. باید علیه اینها حکم صادر می شد تا در فضای بین‌الملل بتوان آنها را دنبال و محاکمه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۱
وزیر ارتباطات : ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند!!!!!!!!! در واقع با هزینه های بسیار در تلاش هستید تا دسترسی مردم به اینترنت محدودتر شود و مردم ماه به ماه شاهد آن هستند
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
کاش هر کسی که دروغ می گفت حناق لاعلاج می گرفت مخصوصا افراد پر مدعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
اگر اقای زارع پور وضعیت اینترنت را به اینترنت زمان اقای جهرمی برگرداند کار بسیار بزرگی انجام داده است. نیاز به تلاش برای افزایش سرعت نیست
شب و روز در تلاشن این وزیر ارتباط! البته ای کاش شجاعت داشت و میگفتن برای افزایش "سرعت اینترنت ملی". کلمه اینترنت خیلی عمومیه و آزادتره.
متاسقانه اکثر وزرای دولت سیزدهم که ضعیف هستند، اما این آقای وزیر ارتباطات که دیگه نوبره !!
دولت ها از اول بنای قطع یارانه ها را داشتند، یارانه ها بصورت خودکار در حال قطع شدن هستند. یارانه 45 دلاری اکنون به یک دلار رسیده، این اگر قطع نیست شما بفرمایید چیست ؟؟ و این داستان از ابتدا برنامه ریزی شده بود.
نه تنها معاون وزیر کشور نباید عزل شود بلکه محکم تر از قبل بایستی حمایت شود. اگر قدرت وزیر کشور به این کار نمیرسد، رئیس جمهور شخصا از معاون وزیر حمایت کند
یکی از اهداف کاهش وحشتناک ارزش پول ملی حذف پنهان یارانه بود که عملی شد سه سال پیش ماست 3 تومان بود و امسال 100 تومان (تورم چند هزار درصدی)و یارانه همان مبلغ است که بود این یعنی حذف
ما که ازهر واجد شرایط دریافت یارانه می پرسیم یارانه شان قطع شده. جالبه اونوقت به مهاجرت کرده وپناهنده به خارج کشور یارانه میدن اما یارانه بازنشسته کارمند کارگر داخل کشور قطع کردن. جمع کنید بااین آمارهای به درد نخور دروغ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
یعنی این ۴۵ هزار تومن یا ۸ تا دونه سنگک اینقدر بحث داره
وی درباره ادعای ممنوع الورودی یک بازیگر خانم به مشهد نیز بیان کرد: چنین چیزی نشنیدم؛ چنین چیزی را نداریم، ولی بررسی می‌کنم، ولی خیلی بعید است که صحت داشته باشد.) واقعا از جمهوری اسلامی بعیده اونم تو شهری که علم الهدی امام جمعه اشه !!!!! به دور است نداریم
هیچ وقت یادم نمیره که نمایندگان مجلس برای منافعشون با معاون سیاسی وزارت کشور چه کردند
بزرگتزین فساد مالی که باعث تورم میشه چاپ پول بدون پشتوانه هست دوم یارانه ای است که دولت داره به مردم میده البته معلوم نیست به کی میدن تو هیج جای دنیا نمیان 300 الی 400هزارتومان به هر نفر بدن بعد اجناس هزار برابر گرون کنن بزرگترین منشا تورم همین یارانه هست
کدوم یارانه؟یه دلار؟کدوم اینترنت؟؟کدوم کوفت و زهر مار؟؟؟مسخره ها.
"شب و روز برای افزایش سرعت اینترنت در تلاش هستیم"

البته منظور جناب وزیر قطع ارتباطات این بوده :

"شب و روز برای افزایش سرعت فیلترنت در تلاش هستیم"
علی بهادری جهرمی ،

لایحه حمایت دولت از ایرانیان خارج از کشور به مجلس می رود.

جناب جهرمی اگر امکانش هست یک لایحه هم برای ایرانیان داخل کشور به مجلس بفرستید.
این یعنی فریب افکار عمومی و بین الملل،
مرد حساب ۸۵ میلیون نفر رو در داخل کشور به روز سیاه نشون دید حالا میخوای بگی ما اونقدر به فکر مردم مون هستیم که دغدغه رفع مشکلات آنها را در سراسر جهان داریم، مسئول مرفه حدود ۱۵۰۰ روستای ما آب خوردن ندارند بعد تو لایحه برای مشکلات ایرانیان خارج از کشور به مجلس می برید؟
وزیر تعاون: صد در صد می‌گویم یارانه مردم قطع نمیشود

من هم میگویم ضد درصد درست میگوید، یارانه یعنی مردم را به گروگان گرفتن،یارانه یعنی مردم را نان خور دولت کردن،یارانه یعنی برای خود هوادار جمع کردن،یارانه یعنی گداپروری کردن،
اگر واقعا خبر ممنوع الورودی یک بازیگر زن به مشهد منتشر شده حتما خبر درست است،فعلا آقای وزیر ارشاد خبردار نشده است.
خبر خوش وزیر نفت از انعقاد های نفتی با کشورهای آمریکای جنوبی،

شما را به خدا این قدر خبر خوش به مردم ندین، مگه یک آدم چقدر ظرفیت داره.

وزیر اوجی ،مگر فروش نفت در جمعه بازار و زیر قیمت خوشحالی داره،اونهم برای کشورهایی فقیرتر از خودمون
فقط بهترین کاری کرد وزیر ار تباط افزایش تعرفه تلفن خانگی واینترنت دو تومان یارانه که اضافه شد برای روغن گوشت مرغ ماست نماند رفت برای تلفن اب برق
نمایندگان انقدر نظارت دارند که شام شب وزیر را تعین می کنند وزیر شام چی بخورد کباب یا نان ماست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست