بازدید 3496

دولت فرانسه، تجمع سالانه گروهک منافقین را لغو کرد

رویترز اعلام کرد دولت فرانسه با ارسال نامه‌ای به سران گروهک منافقین به آنها اطلاع داده که امسال حق ندارند تجمع سالانه در شهر پاریس برگزار کنند.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ 20 June 2023

 به گزارش تابناک، مهر نوشت: رویترز در گزارشی اختصاصی اعلام کرد به نامه‌ای از دولت فرانسه دست یافته که نشان می‌دهد برگزاری تجمع سالانه «اپوزیسیون ایرانی» (گروهک منافقین) ممنوع شده و این نامه برای سران سازماندهندگان این تجمع ارسال شده است.

به نوشته رویترز ممنوعیت برگزاری این تجمع هم‌زمان با تلاش کشورهای غربی برای کاهش تنش با ایران و چند هفته پس از آن اعلام می‌شود که کشورهای اروپایی و ایران چند تبادل زندانی انجام دادند و همچنین دو هفته پیش امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه تماس تلفنیِ ۹۰ دقیقه‌ای با ایراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران داشت.

بنا بر گزارش رویترز، عناصر گروهک منافقین، طی سال‌های اخیر تجمع‌ها و گردهمایی‌های مختلفی در شهر پاریس، پایتخت فرانسه با حضور مقامات ارشد اروپایی و آمریکایی و عربی برگزار می‌کردند.

رویترز می‌گوید پلیس فرانسه با ارسال بیانیه‌ای به این خبرگزاری این خبر را تأیید کرده و گفته که به علت مشکلات امنیتی و اخلال در نظم عمومی این تجمع لغو شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی