بازدید 9956

والیبال لیگ ملتها؛ برتری کوبنده ایران مقابل آلمان و پاره‌شدن طلسم ۱۱ساله

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود از هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023 از ساعت 14:30 به میزبانی هلند به مصاف تیم ملی آلمان رفت و توانست حریف خود را از پیش‌رو بردارد تا طلسم 11 ساله پیروزی بر آلمان شکسته شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 20 June 2023

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۳ در مصاف با آلمان به پیروزی ۳-۰ رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ والیبال، ایران در روتردام هلند با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهد شد. ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در نخستین دیدار به مصاف آلمان رفت و در یک بازی برتر به پیروزی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 26 بر 24 و 25 بر 16 دست یافت. 

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب سیدمحمد موسوی، محمد ولی‌زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور بازی را برابر آلمان آغاز کرد.

والیبال لیگ ملتها؛ برتری ایران کوبنده ایران مقابل آلمان

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم تصمیم گرفت که ترکیب خود را تغییر دهد. عطایی در هفته دوم، میثم صالحی را به جای محمد جواد معنوی نژاد جایگزین کرد.

تیم ملی والیبال ایران فردا در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ از ساعت ۱۴:۳۰ باید به مصاف ایتالیا بروند. شاگردان عطایی در هفته اول از سد تیم ملی چین گذشتند و نتیجه را به تیم‌های ژاپن، لهستان و اسلوونی واگذار کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست