بازدید 5020

نفس آخر پای ساختمان آرزوها

کد خبر: ۱۱۷۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ 19 June 2023

درگیری سازنده‌ها و مالکین یک ساختمان نیمه کاره منجر به قتل شد و 4 سازنده بازداشت شدند.

به گزارش ایران، بلاتکلیفی برای تحویل گرفتن خانه در حال ساخت کل زندگی‌شان را مختل کرده بود.سازنده‌ها امروز و فردا می‌کردند و جان 3 مالک را به لبشان رسانده بودند.

سازنده‌ها می‌گفتند کار ساخت و ساز همین است! یک روز آرماتوربند بدقولی می‌کند، یک روز رابیتس کار! وقتی هم کار به نازک کاری برسد که دیگر قوز بالاقوز است.باید صبور باشید و صابون این دیر شدن را به تن خودتان بمالید.

اما وقتی برنامه تحویل گرفتن خانه به هم می‌خورد، مساوی است با الزام تمدید قرارداد با صاحبخانه‌ای که خانه‌ای را موقت از او اجاره کردیم تا خانه خودمان حاضر شود.

حالا اگر صاحبخانه برای خانه‌اش برنامه دیگری داشته باشد و دیگر نخواهد اجاره دهد ماجرا پیچیده‌تر می‌شود.دوباره باید از این بنگاه به آن بنگاه دنبال خانه بود. لابد با قیمت قبلی هم خانه اجاره نمی‌دهند و حتی اگر همان خانه قرار باشد که تمدید شود؛ باید مبلغ ودیعه و اجاره بالا رود.

همه این هزینه‌ها به مالکین تحمیل می‌شود و این همه استرس فقط به خاطر اینکه آقای آرماتوربند و آقای رابیتس کار بدقولی می‌کنند؟

چیزی شبیه همین مسائل برای مالکین آپارتمانی واقع در محله جنت آباد هم رخ داده بود. 3 مالک ساختمان به بدقولی سازنده اعتراض داشتند اما 4 سازنده‌ای که در حال ساخت این خانه بودند می‌گفتند هنوز آن قدرها هم دیر نشده است.

جروبحث‌های مکرر بالاخره هر دو طرف معامله را خشمگین کرده بود.روز حادثه مالکین که دیگر کفرشان بالا آمده بود به اتفاق همدیگر به محل ساختمان نیمه کاره رفتند.

اتفاقاً آن روز هر 4 سازنده هم در ساختمان حاضر بودند و جروبحث بین آنها و مالکین بالا گرفت.در جریان این درگیری کار به زد و خورد کشیده شد اما بالاخره ماجرا ختم شد.

زمانی که مالکین از ساختمان بیرون آمدند یکی از آنها که جوان 27 ساله‌ای بود در قفسه سینه خود دردی حس کرد و روی زمین افتاد.

بلافاصله امدادگران اورژانس از راه رسیدند و این جوان را به بیمارستان منتقل کردند اما او به کام مرگ فرو رفت و رسیدگی به پرونده در دستور کار امیرحسین علیمردان بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

در حالی که در ابتدا علت مرگ این جوان مشخص نبود، روز بعد از حادثه خانواده او به مأموران پلیس اعلام کردند که از شرکت‌کنندگان در نزاع یعنی از سازندگان ساختمان شکایت دارند.آنها در طرح شکایت خود اعلام کردند که روی قفسه سینه مقتول زخمی شبیه جای اصابت پیچ گوشتی بوده است.

با دستور بازپرس جنایی، جسد برای معاینه به پزشکی قانونی منتقل شد و هر 4 سازنده برای روشن شدن راز پرونده بازداشت شدند.

متهمان صبح روز گذشته در اولین جلسه بازجویی در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران حاضر شده و هر 4 نفر آنها وارد کردن ضربه با جسم نوک تیز را به قفسه سینه مقتول انکار کردند.

یکی از آنها گفت: «روز حادثه بین ما و مالکین ساختمان جروبحث و درگیری رخ داد اما در این درگیری کسی وسیله‌ای در دست نداشت که با آن به دیگری ضربه‌ای بزند.»

به این ترتیب رسیدگی به موضوع تا روشن شدن حقیقت در دستور کار بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی