بازدید 9921

خبرفوری ۲۵ میلیونی شد

تعداد مخاطبان هلدینگ خبرفوری «بزرگترین مجموعه رسانه‌ای خصوصی کشور» در بیش از ۱۰۰برند رسانه‌ای مختلف در سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی از مرز ۲۵میلیون مخاطب عبور کرد.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 18 June 2023

خبرفوری ۲۵ میلیونی شد

مجموعه رسانه‌ای خبرفوری که از سال ۹۴ فعالیت خود را در بسترهای نوین خبررسانی آغاز کرده، موفق شد تعداد مخاطبان خود را به عدد ۲۵میلیون برساند‌.

تحریریه خبرفوری در حال حاضر افزون بر گزینش خبرها و نشر آن‌ها در بسترهای متنوع به تفکیک موضوعی و جغرافیایی، برای مردم استان‌های مختلف و ایرانیان خارج از کشور نیز محتوا اختصاصی در قالب ویدیو، تصویر، متن، صوت و... به تولید می‌پردازد؛ همچنین این مجموعه برای اولین بار در کشور از تکنولوژی هوش مصنوعی در امورات رسانه‌ای بهره برده است.

هلدینگ رسانه‌ای خبرفوری در قالب هفت شرکت، در حوزه‌های اطلاع رسانی و تولیدمحتوا، تبلیغات، آموزش و سرگرمی فعالیت کرده و سلسله کتبی درباره فضای نوین رسانه‌ای را نیز به چاپ رسانده است. این مجموعه برآن است تا با تاسیس دانشگاهی، دانش عمومی در حوزه فضای مجازی و ارتباطات را گسترش دهد.

شبکه بازرگانی و تبلیغاتی خبرفوری، افزون بر رسانه‌های خود، برای سایر رسانه‌های فضای مجازی نیز شبکه گسترده‌ای از تبلیغات را فراهم کرده است؛ روزانه بیش از صدها تبلیغ در رسانه‌های گوناگون توسط تیم‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی این هلدینگ تولید و توزیع می‌شود.

در حال حاضر حدود ۳۰۰ نفر با میانگین سنی ۲۳/۵سال که ۵۵درصد از آن را زنان و ۴۵درصد آن را مردان تشکیل می‌دهند، به صورت مستقیم و بالغ بر ۲۴۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در اکوسیستم فضای مجازی با مجموعه رسانه‌های خبرفوری همکاری می‌کنند که نمودی از تحقق شعار "خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی" در این مجموعه خبری-تبلیغاتی است.

خبرفوری در چشم‌انداز پیش روی خود، راه‌اندازی دفاتر بین‌المللی، ایجاد پارک‌های خبری-تبلیغاتی و ساخت و تولید فیلم‌ را ترسیم کرده است.

همه شما که این خبر را می‌خوانید، مخاطب دستکم یکی از رسانه‌های خبرفوری هستید و اعتماد شما به شبکه رسانه‌ای ما، همان سرمایه بزرگی است که به آن می بالیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست