بازدید 7708

رییس ورزشگاه شیرودی مرخصی رفت، برکنار شد!

کد خبر: ۱۱۷۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 18 June 2023

در حالی که مدیر پیشین مجموعه ورزشی شیرودی ۱۵ فروردین سال گذشته با حکم علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل پیشین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان مدیر این مجموعه منصوب شد، یکماه پیش در سکوت خبری از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی همتی درباره علت برکناری خود از مدیریت مجموعه ورزشی شیرودی، اظهار کرد: یکماه پیش در سکوت کامل خبری و بدون اطلاع رسانی، مراسم تودیع و معارفه من با حضور مدیران و معاونان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام شد و حمیدرضا رحیمی که در حال حاضر معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است با حفظ سمت از سوی مهیار عسگریان به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی شیرودی منصوب شد.

او به ایسنا گفت: 15 فروردین 1401 که با حکم عاصم یوسفی مدیر مجموعه ورزشی شیرودی شدم، مجموعه ویرانی را تحویل گرفتم که زمین چمن آن کاملا زرد و 40 سال سرویس بهداشتی آن بازسازی نشده بود، حتی بسیاری از فضاهای ورزشگاه شیرودی شرایطی وخیم‌تر از آزادی داشت که توانستیم بازسازی کنیم. در حقیقت طی یکسال و 3 ماهی که مدیریت مجموعه را برعهده داشتم شبانه روز کار کردم و خدمات بسیار خوبی را ارائه دادم. حال این که چرا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی من را از مدیریت مجموعه برکنار کرد واقعا نمی‌دانم و هیچ وقت نیز دلیل آن را نپرسیدم.

همتی اضافه کرد: قبل از برکناری‌ام از مدیریت مجموعه ورزشی شیرودی خدمت عسگریان رسیدم و از او به خاطر یکسری مسائل و مشکلات شخصی درخواست یک ماه مرخصی کردم که مورد موافقت قرار گرفت اما زمانی که از مرخصی بارگشتم در کمال تعجب به من گفتند که دیگر به خدمات شما نیاز نداریم و قرار است رحیمی جانشین شما شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست