بازدید 6218
۱

جزییات تازه از مرگ تلخ یک پاکبان در مسیر بی آر تی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در واکنش به فوت یک کارگر خدمات شهری در مسیر بی آر تی منطقه ۲ گفت: نظافت مکانیزه تمام معابر شهر تهران امکانپذیر نیست و مجبوریم برای نظافت برخی محدوده‌ها از کارگران استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ 17 June 2023

 


به گزارش تابناک به نقل از شهر، حسین نظری در حاشیه بهره برداری از برج شبیه ساز ۱۵ طبقه آموزشی عملیاتی و دو ایستگاه جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره فوت یک کارگر خدمات شهری در مسیر اتوبوس‌های بی آر تی در منطقه ۲ در روز گذشته، گفت: اینکه در سطح شهر تهران تمام بزرگراه‌ها به صورت مکانیزه نظافت شوند، موضوعی است که در هیچ یک از کلانشهرهای کشور و حتی کلانشهرهای جهان نداریم که تمام سطح معابر به صورت مکانیزه نظافت شوند. بنابراین مجبوریم برای نظافت برخی محدوده‌ها از کارگران استفاده کنیم و بی‌تردید حادثه در شهر وجود دارد و ممکن است برای کارگران ما نیز حوادثی پیش بیاید.

وی افزود: البته باید این موضوع از مسیر قضایی بررسی شود تا مشخص شود که راننده‌ای که وارد مسیر بی آر تی شده مقصر است یا کارگر ما و یا حتی کمبود تجهیزات علت بروز این حادثه بوده یا خیر؟

نظری تاکید کرد: بی‌تردید ما مجبور به استفاده از کارگران در برخی محدوده‌ها برای نظافت شهر هستیم و از سوی دیگر نظافت شهر مطالبه‌ای است که شهروندان از ما دارند.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
احتمالا جوان بی چاره افغان بوده ولی خونش گردن کسانی که زباله ها را توی خیابان و بزرگراه میریزند هست و متاسفانه این آخرین نخواهد بود تا زمانیکه وضع یک سری شهروند همینه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست