بازدید 4497

همکاری نویسنده «پایتخت» با مسعود ده‌نمکی

سریال ماورایی مسعود ده نمکی با نام «رستگاری» که از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان گزینه پخش در ماه رمضان یاد می‌شد قرار است در تابستان کلید بخورد.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 16 June 2023

 


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، چندی پیش مهدی نقویان رئیس مرکز سیمافیلم نامِ سریال‌های در حال ساخت و پیش‌تولید و آماده پخش را اعلام کرد. نامِ «رستگاری» مسعود ده نمکی هم آمد.

سریالی که از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان گزینه پخش در ایام ماه رمضان اعلام می‌شد. اما همان زمان‌ها برخی عوامل سازنده این سریال اعلام کردند که با توجه به اینکه «رستگاری» در مرحله پیش تولید قرار دارد عملاً این سریال به آنتن نوروز و رمضان نمی‌رسد.

حالا بنابر اظهارات مختار سائقی بازیگر سینما و تلویزیون که می‌گوید قرار است در این سریال نقش منفی هم داشته باشد این سریال از ابتدای تیرماه کار تولید خود را آغاز می‌کند.

این بازیگر همچنین در توضیح نقش خود گفته که یکسری مدارک دستش می‌افتد و قرار می‌شود در ازای دریافت پولی مدارک را تحویل دهد اما طمع کرده و مدارک را نگاه می‌دارد و تا پایان کار این مدارک همراهش است. 

این سریال که ابتدا قرار بود خردادماه کلید بخورد و با برخی از بازیگران نیز قرارداد بسته است.

داستان سریال آن چنان که پیش از این گفته شده بود، فضایی ماورایی دارد و احتمال می‌رود همچنان یکی از گزینه‌های پخش در ایام ماه مبارک رمضان در پایان سال جاری باشد.

فیلمنامه این سریال را حسن وارسته به نگارش درآورده است که در قالب ۳۰ قسمت، سال گذشته تحویل تیم تولید شده است. نام وارسته در نگارش سریال‌هایی چون «پایتخت»، «دودکش»، «علی‌البدل»، «دیوار به دیوار» و «بچه‌ مهندس» به چشم می‌خورد و حالا طراحی و سرپرستی فیلمنامه سریال ماورایی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را عهده‌دار شده است.

ده‌نمکی پیشتر عنوان کرده بود، ترجیح می‌دهد فعلا با مدیوم تلویزیون حرف‌ها را بزند. سریال «آزادی مشروط» با محوریت کرونا، آخرین سریال مسعود ده‌نمکی بود که سال گذشته روی آنتن رفت و نتوانست عملکرد موفقی در جذب مخاطب داشته باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی