بازدید 6627

عملکرد ستودنی گروه سایپا در اطلاع رسانی سریع و ایجاد امکان ثبت نام متقاضیان/ پيامك واريز وجه پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش به متقاضیان ارسال شد

گروه خودروسازی سایپا پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، شرایط ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده را در کوتاهترین زمان اطلاع رسانی کرد. 
کد خبر: ۱۱۷۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ 15 June 2023

گروه خودروسازی سایپا در راستای عرضه مناسب خودرو به متقاضیان دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، ظرف کمتر از چند ساعت بعد اعلام نتایج، نسبت به اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک و امکان ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده خودروی ساینا اس دوگانه سوز و همچنین ۵ محصول دیگر از روش پیش فروش، اقدام کرد. 

بر اساس این گزارش در راستای سیاست‌های تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت در بازار و همچنین اطمینان بخشی به خریداران خودرو مبنی بر اینکه خودرو با سرعت به متقاضیان تحویل داده خواهد شد، پیامک واریز وجه بعد از اعلام نتایج به متقاضیان ارسال شد. این در حالی است که برخی از متقاضیان هنوز اولویت ثبت نام خود را کنترل نکرده بودند که پیامک واریز وجه به آن‌ها اطلاع رسانی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار