بازدید 8220

محمد صلاح راز ۶ ساله را فاش کرد

محمد صلاح در یک برنامه مستند، علت پوشیدن پیراهن شماره یازده لیورپول را توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰ 14 June 2023

به گزارش تابناک، محمد صلاح پس از ۶ سال فاش کرد که روبرتو فیرمینو در اینکه او پیراهن شماره یازده لیورپول را انتخاب کرد، نقش اصلی را داشت. ستاره مصری در تابستان ۲۰۱۷ از آاس رم به لیورپول پیوست و در این مدت به همه افتخارات ممکن با این باشگاه رسیده و رکورد‌های گلزنی متعددی را نیز ثبت کرده است، اما او چرا شماره یازده قرمز‌ها را انتخاب کرد؟

صلاح در مستند «بابی» در این مورد توضیح داد و گفت: «زمانی که در سال ۲۰۱۷ به لیورپول رسیدم، فیرمینو در واگذاری شماره ۱۱ برای من تردیدی نداشت. وقتی به لیورپول پیوستم، متوجه شدم که فیرمینو شماره ۱۱ را بر تن می‌کند. در اولین صحبتی بود که با هم داشتیم، از او در مورد این پیراهن پرسیدم و او به سرعت آن را به من داد و خودش ۹ را پوشید. بابی به من گفت با کمال میل یازده را به من می‌دهد.»

 

صلاح اضافه کرد: «من به خوبی ارزش فیرمینو را به عنوان یک بازیکن می‌دانم. او یکی از بهترین بازیکنانی است که لیورپول در تاریخش داشته است. هواداران او را بیش از هر بازیکنی دوست داشتند و افسوس که از جمع ما جدا خواهد شد. بابی برای لیورپول فداکاری‌های زیادی انجام داد و همه توانش را در زمین می‌گذاشت. او با لیورپول به همه چیز رسید.»

 

صلاح در پایان صحبت‌های خود گفت:» همه فیرمینو را دوست دارند. او واقعا آرام و همیشه خندان است. البته وقتی می‌بینید بازیکنی خودش را فدای تیم می‌کند، بلافاصله همه او را دوست خواهند داشت.»

صلاح در سال ۲۰۱۷، دو سال پس از آمدن روبرتو فیرمینو از هوفنهایم آلمان، به لیورپول پیوست و از آن زمان این دو بازیکن به همراه سادیو مانه سنگالی، مثلث تهاجمی را تشکیل دادند که باعث شد باشگاه لیورپول پس از ۳۰ سال، قهرمان لیگ برتر شود. علاوه بر این، قرمز‌ها در سال ۲۰۱۹ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را نیز به دست آوردند.

 

فیرمینو همراه با جیمز میلنر و چمبرلین، یکی از سه بازیکنی بود که در پایان فصل لیورپول را ترک کردند. هنوز مقصد بعدی او مشخص نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار