بازدید 4472

تماس تلفنی حمید نوری با خانواده‌اش پس از یک سال

فرزند حمید نوری از تماس تلفنی پدرش با خانواده پس از یک سال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 14 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مجید نوری فرزند حمید نوری، تبعه ایرانی بازداشت شده در سوئد، در توییتی نوشت: لطف خدا و دعای دوستان و فشارهای سیاسی و رسانه‌ای باعث شد بالاخره سوئد دست از یکی از رفتارهای ضدبشری خود بردارد و پدرم بعد از یک سال تماس گرفتند. خوشحالم که با پدرم صحبت کردیم البته همچنان در انفرادی است و همچنان پیگیریم تا دادرسی ناعادلانه او پایان یابد و از بند اسارت آزاد گردد.

حمید نوری بر اساس ادعاهای واهی و متناقض اعضای گروهک تروریستی منافقین از روز ۱۸ آبان سال ۹۸ در هنگام ورود به فرودگاه استکهلم از سوی پلیس سوئد بازداشت و این روند غیرقانونی و غیر انسانی تاکنون در مورد وی ادامه داشته است.

دادگاه بدوی سوئد برای نوری به اتهام زندانبانی اعضای گروهک تروریستی منافقین، رای حبس ابد صادر کرده و پرونده او در مرحله تجدید نظر قرار دارد.

مرکز رسانه قوه قضاییه اخیرا اعلام کرد که روند محاکمه طولانی و فرسایشی حمید نوری در حال حاضر در مرحله تجدید نظر قرار دارد.

بر اساس اعلام این مرکز، در حالی که در اردیبهشت ۱۴۰۱ و همزمان با نود و دومین جلسه دادگاه بدوی، قاضی پرونده دستور لغو تمام محدودیت‌های اعمال شده در خصوص نوری را صادر کرده بود، اما مقامات بازداشتگاه همچنان این محدودیت‌ها را از جمله در زمینه ملاقات و تماس با خانواده یا نگهداری در سلول انفرادی ادامه می‌دادند.

یکی از مصادیق آزار و اذیت حمید نوری در سه سال و نیم گذشته، نگهداری او در سلول انفرادی و تعویض مداوم بازداشتگاه‌های وی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست