بازدید 9666
۵

انتشار کلیپ ناهنجار منجر به تعطیلی آرایشگاه زنانه شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از پلمب یک آرایشگاه زنانه در زرند به دلیل انتشار کلیپ مبتذل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ 13 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، رضا یعقوبی افزود: در پی تولید و انتشار کلیپی با محتوای مبتذل از سوی یکی از آرایشگاه‌های زنانه زرند در فضای مجازی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از انجام تحقیقات اولیه و احراز انتساب جرم، محل مذکور با دستور بازپرس پرونده، تحت قرار نظارت قضائی، تا اطلاع ثانویه از اشتغال به فعالیت‌های مرتبط با جرم ارتکابی، منع و پلمب شد.

این مقام مسوول اعلام کرد: موضوع پرونده فوق از مصادیق جرایم رایانه‌ای علیه عفت عمومی، تولید و انتشار محتویات مبتذل در فضای مجازی است و مطابق تبصره یک ماده ۱۴ قانون جرایم رایانه‌ای، اگر کسی به انتشار، توزیع یا معامله محتویات مبتذل از طریق سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی اقدام و یا اینکه با قصد تجارت یا افساد آن را تولید و نگهداری کند به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
بسیار کار خوبی کرده اند . فضای مجازی رو به به گند و فساد کشیده اند
چرا در اینستا احکام و احادیث مشمئز کننده بنام اسلام و ائمه اطهار پخش میشه و پر از توهین و تحقیر جلویشان را نمیگیرید؟
هیچ نظارتی چه به لحاظ اقتصادی برای اخذ مالیات از درامد بسیار زیاد ارایشگاههای زنانه و همچنین نظارت اخلاقی بر این اماکن وجود ندارد. موضوع بسیار مهم دیگر نبود نظارت بهداشتی بر بیشتر ارایشگاههای زنانه است زیرا بسیاری از انها در خانه ها و اماکنی که کمتر در معرض دید است فعالیت می کنند. ارایشگاهها در بسیاری از اموری که نیاز به تخضض پزشکی دارد هم مداخله می کند که بدون تردید عواقب زیانباری در اینده خواهد داشت.
شاهکار مسولین بی کفایت خیلی هنر کردید که کسب کار مردم را تعطیل کرده اید آقای دادستان گرامی در همین شهرستان زرند در دستگاههای دولتی چقدر زدو بند وپارتی بازی می شود و شما هم هیچ گونه قدرتی برای مبارزه با این مافیا را ندارید.حال برای اینکه خودی نشان بدی یک ارایشگاه را پلمپ کرده ای.
هر چه فساد هست در همین فضای مجازی و ارایشگاه هاس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست