بازدید 7109
۸
عضو سابق کمیسیون انرژی مجلس:

علی‌‎آبادی از بدنه صنعت است و تولید و بنگاه‌داری را درک می‌کند

عباس علی‌آبادی از بدنه صنعت بوده و صنایع کشور را به خوبی می‌شناسد. در واقع هیچ گاه بیرون گود نبوده و در بدنه صنعت، به‌ویژه صنایع وابسته به حوزه انرژی رشد و مدیریت كرده است. 
کد خبر: ۱۱۷۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 10 June 2023

به گزارش تابناک؛ نماینده سابق مردم زرند در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره معرفی «عباس علی‌آبادی» به‌عنوان وزیر پیشنهادی صمت گفت: در شرایط موجود که برقراری ثبات در مدیریت صنایع كشور یک ضرورت است و با توجه به شرایط کنونی برای بدنه اجرایی کشور، دكتر علی‌آبادی گزینه مناسبی است.

دکتر «حسین امیری خامکانی» در ادامه با تاکید بر اشراف و تسلط مدیرعامل کنونی مپنا به حوزه صنعت کشور خاطرنشان کرد: عباس علی‌آبادی از بدنه صنعت بوده و صنایع کشور را به خوبی می‌شناسد. در واقع هیچ گاه بیرون گود نبوده و در بدنه صنعت، به‌ویژه صنایع وابسته به حوزه انرژی رشد و مدیریت كرده است. 

علی‌‎آبادی از بدنه صنعت است و تولید را درک می‌كند

امیری خامکانی افزود: عباس علی‌آبادی در تولید و توسعه صنعتی کشور نقش داشته و صنعت، تولید و بنگا‌ه‌داری را درك می‌كند. در حوزه‌های صنعتی مهمی مانند توربین، لوکوموتیو و خودرو و به طور کلی در زمینه‌های مرتبط با نیرو محرکه، کار کرده و ابتکار عمل داشته است. به همین دلیل دکتر علی‌آبادی حوزه انرژی و صنایع وابسته‌ را به خوبی می‌شناسد، به صنایع وابسته به حوزه حمل و نقل آشناست و در حوزه خودرو و چالش‌ها و نوآوری‌های این حوزه تلاش کرده و بیرون بدنه صنعت نیست.

عضو سابق کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تولید خودرو برقی در مپنا گفت: علی‌آبادی همواره در حیطه کاری خود ابتکار عمل و نوآوری را مد نظر داشته است؛ به عنوان مثال در زمان مدیریت او در گروه مپنا، اولین ایستگاه شارژ خودروهای برقی کشور در تهران فعال شد.

امیری خامکانی ادامه داد: عباس علی‌آبادی به خوبی حوزه‌های مرتبط با خودروهای هیبریدی و برقی را می‌شناسد و به ضرورت و الزام بهبود کیفیت و به‌روزرسانی موتورهای خودرو آگاهی کامل دارد، گرچه مدیریت مستقیم در حوزه خودروسازی نداشته، اما درک بهتری از خودروسازی در کشور دارد و فکر می‌کنم روی این حوزه که مسئله روز کشور نیز است کار خواهد کرد.

عضو سابق کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت و معدن گفت: علی‌آبادی فردی است معتدل و اجرایی که با دولت‌های مختلف کار کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
ایشان مدیر توانمندی دربخش خصوصی هستند اگر تمایل داشتند چرا بار اول قبول نکردند
این آقا چقدر اخمو است!
وزارت صمت ناسا نیست که تخصص آنچتانی بخاد، مشکل اینه که همه دنبال غارت و سواستفاده تز پستشان هستند.
یه کم شبیه یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش هست ... ولی بدنه شون فرق میکنه .
علی ابادی کسی که در مپنا تونست توربین های گازی در حد زیمنس المان تولید کنه که بسیار پیچیده است و قطار و اتوبوس و خودرو و حتی موتور ایرباس تولید کردن شخص شاخصی امیدواریم مانند سعید محمد نابودش نکنند
موتور ایر باس !!!!!!!
موتور هواپیما جکی بود که در حضور رییس جمهور گفتنند.... استند زیر موتور در مپنا ساخته شده و موتوری که در حضور رییس جمهور تست شد یه موتور هواپیما کامل بود که اصلا ساخت ایران نبود..... هرجند ساخت اون استند هم نیازمند طراحی پیچیده ای است ولی تفاوتش با موتور هواپبما از زمین تا اسمونه.............
آقای غلی آبدی از معدود مدیرانی است که در عملکرد پیشین خود،اصول علمی و مدیریتی را به گرایشان سیاسی ترجیح داده است. اینکه شایستگی اطرافیانش را بر انجام امور اولویت قرار می دهد خوب است ولی کافی نیست. وزارت صتایع و معادن یک فدر قدرت درهم کوبنده مافیا می عواهد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار