بازدید 4337
روح الامینی با حضور در منزل یکی از شهدای حادثه تروریستی مجلس گفت:

شهید امدادی با رفتنش ایثار را به همه آموخت

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهید امدادی یکی از شهدای حادثه تروریستی مجلس به مقام این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ 10 June 2023
 
 

به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم به مناسبت ششمین سالروز حادثه تروریستی حمله داعش به مجلس روز (چهارشنبه، 17 خرداد ماه) در دیدار با خانواده شهید حمید امدادی ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا، گفت:در طول تاریخ نام قوه مقننه کشور با نام شهدای متعددی عجین شده و حادثه تلخ تروریستی ۱۷خرداد سال ۹۶ از اذهان عمومی پاک نمی شود، شهدایی که نامشان با نام مجلس گره خورده  و تا ابد در یادها باقی خواهد ماند.

 

 
حضور عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در منزل شهید امدادی از شهدای حادثه تروریستی مجلس

 

وی در ادامه تاکید کرد: شهید امدادی در روز حادثه جانش را برای حفاظت از گروهی از هموطنان فدا کرد، اینگونه شهادت نصیب هرکسی نمی شود، ما برای حفظ انقلاب شهدای بسیاری داده ایم و باید قدردان خون شهدا باشیم.

روح الامینی با تاکید بر اینکه فرزند خود نیز در راه انقلاب شهید شده است، تصریح کرد: به عنوان پدر یک شهید احساس شما را از شهادت فرزندتان درک می کنم، شهید امدادی با ایثار جان خود در راه انقلاب اسلامی بر عقاید خود استوار ماند و با شهادت مظلومانه خود از کشور در برابر دشمنان دفاع کرد.

 

 
حضور عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در منزل شهید امدادی از شهدای حادثه تروریستی مجلس

 

براساس این گزارش مادر شهید امدادی در این دیدار به جزئیات شهادت فرزندش اشاره کرد و گفت: حمید در کنار مسائل مذهبی همیشه حس مسئولیت پذیری داشتند، در جلسات قرآنی که توسط هیات‌ها و بسیج برگزار می‌شد همیشه حضوری پررنگ داشتند و ایشان مسیر دایی شهید خود را ادامه داده اند.

وی ادامه داد: حمید در سال 1391 عازم تهران و مسئول دفتر نماینده مردم ارومیه شد. در روز حادثه یعنی 17 خرداد در حمله تروریستی داعش به ساختمان مجلس به خاطر به خطر نیفتادن جان تعدادی ارباب رجوع‌ که در دفتر کارش حضور داشتند مظلومانه به شهادت رسیدند. این شهادت پیش از این در دوران انقلاب نیز قسمت برادرم شد؛ شاید بسیار تلخ باشد اما همنشین سیدالشهدا (ع) شدن شیرین است.

به گزارش خانه ملت، در پایان این ملاقات عضو مجمع نمایندگان استان تهران  به نمایندگی از قوه مقننه با اهدای یادبودی، از خانواده این شهید بزرگوار قدردانی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل