بازدید 6491
۲

گرفتاری‌ ترامپ ؛ جزئیات CNN از فایل پنتاگون درباره ایران

شبکه خبری سی.ان.ان به جزئیات بیشتری از اظهارنظر دونالد ترامپ درباره یک فایل پنتاگون در خصوص ایران منتشر کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ 09 June 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مشکلات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنان ادامه دارند و یک روز بعد از اعلام جرم علیه او در پرونده استفاده نادرست از اسناد محرمانه شبکه خبری سی.ان.ان در گزارشی جدید می‌گوید او در یک فایل صوتی اعتراف کرده که یک سند محرمانه پنتاگون درباره ایران را در اختیار دارد.

ترامپ در یک فایل صوتی که سی.ان‌.ان می‌گوید به آن دست یافته گفته است: «به عنوان رئیس‌جمهور می‌توانستم [آن سند را] از حالت محرمانه خارج کنم اما الان نمی‌توانم آن کار را انجام بدهم.»

شبکه خبری «سی.ان.ان» می‌گوید به متن پیاده‌شده بخشی از جلسه‌ای که ترامپ در ان درباره یک سند محرمانه پنتاگون درباره حمله به ایران صحبت می‌کند دست یافته است. سی ان ان پیش از این گفته بود که این فایل صوتی در اختیار دادستان‌های آمریکایی است.

ترامپ روز سه‌شنبه گفت در تحقیقات مربوط به نگهداری اسناد محرمانه علیه او اعلام جرم شده است. برخی رسانه‌های آمریکایی مدعی شده‌اند او در هفت مورد متهم شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
قاتل سردار شهید با غیرت و عزیز ما ، عامل گرفتاری و تفرقه و خونریزی بخش وسیعی از جامعه بشری روی خوش نخواهد دید دنیا دار مکافات هست و وعده الهی بلاتغییر
چرا عکس فیک هوش مصنوعی میگذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی