بازدید 17589
سه هزار و سیصد و هفتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وزیر رفاه: امید به زندگی از ۵۴ سال به ۷۴ سال افزایش یافت / ظریف: والله که برنامه انتخاباتی ندارم / واکنش معاون رئیسی به اظهارات ظریف: دیپلماسی خواهش و تمنا کارساز نیست / اژه‌ای: به صِرف قول و حرف زدن مسئولان امیدآفرینی ایجاد نمی‌شود / رئیسی: اغتشاشات سال گذشته ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: انتقاد یک عضو بسیج دانشجویی از جبلی: تماشای برفک بهتر از دیدن برنامه‌های تلویزیون است / وزارت خارجه: فعالیت‌های موشکی ایران بر اساس حقوق بین‌الملل کاملا مشروع است/ واکنش بانک مرکزی به ادعای پرداخت ۱۱ وام قرض‌الحسنه به کارکنان یک بانک و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ 08 June 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

ظریف: والله که برنامه انتخاباتی ندارم
وزیر خارجه پیشین ایران در واکنش به حملات اخیر اصولگرایان پس از اظهاراتش در کلاب هاوس گفت: نمی‌خواستم کار کسی از دولت کنونی را توجیه کنم و البته حمله هم نخواستم بکنم و دیدید که حمله نکردم. برنامه ای دیگر هم نداشتم. والله که برنامه انتخاباتی ندارم. قصد این کار را هم ندارم. نه نمایندگی مجلس را خوب بلدم و آمادگی اش را دارم نه به کارهای جدی‌تر علاقه ای دارم. ظریف در ادامه گفت:  دوستانی که نگران شده و نوشته اند پروژه انتخاباتی است، همه‌اش برای خودشان. مشکلات کشور را حل بکنند؛ ما مخلص‌شان هم هستیم. هیچ چیز نمی‌خواهیم. همین گوشه اتاق دانشگاه برای من خوب و کافی است، به شرطی که دوستان مملکت را بتوانند اداره کنند، البته حتی اگر هم نتوانند اداره کنند هم من کاری نمی‌خواهم انجام دهم. صلاح مملکت خویش خسروان دانند. ما در یک حدی مسئول بودیم وقتی از ما نخواستند مسئولیت از ما رفع شد. من این‌ گونه به قضیه نگاه می‌کنم که یک مسئولیت تلخ بود و همان گونه که در مجلس گفتم، بار این مسئولیت را احساس می‌کردم. آقایانی که برخی حرف ها را می‌زنند، قیاس به نفس می‌کنند. همه چیز را بر اساس امیال خود که حاضرند همه چیز را زیر پا بگذارند... برای این که به مقامی برسند، البته «قربه الی الله» هم انجام می‌دهند.

واکنش معاون رئیسی به اظهارات ظریف: دیپلماسی خواهش و تمنا کارساز نیست
‌سید‌محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور ‌گفت: به تازگی یکی از سیاسیون دولت قبل گفته است: «‌باید به اندازه توانایی‌ها آرزو کنیم» قطعا اگر چنین حرف‌هایی مبنا قرار می‌گرفت، با امکانات اندک امام و مبارزان هرگز انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید و استمرار نمی‌یافت و در جنگ تحمیلی که در آن ائتلاف نانوشته‌ای بین قدرت های جهانی وجود داشت به پیروزی نمی رسیدیم. معاون رئیس جمهور گفت: داشتن اقتدار و توان بازدارندگی فرمان الهی است که «و اعدوا لهم مااستطعتم من قوة» ملت ایران هیچ گاه به دنبال تعدی به دیگران نبوده و نیست اما ضعیف هم نیست که دشمنان مثل اوایل انقلاب به طمع تجاوز و اشغال بیفتند، اتفاقاً اگر قدرتمند باشیم در مذاکرات تامین کننده منافع کشور خواهیم بود و تجربه نشان داد که دیپلماسی خواهش و تمنا نه تنها کارساز نبوده، بلکه طرف های مقابل را به اخذ امتیازات بیشتر ترغیب می کند؛ مثل قضیه برجام که هنوز تعهدات خود را انجام نداده بودند، برجام ۲ و ۳ و ۴ یعنی منطقه ای، موشکی و حقوق بشری را مطرح کردند.

حسینی‌کیا، نماینده مجلس: پیش‌بینی می‌کنم مردم در انتخابات آتی، دنیا را مبهوت کنند
سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به نظر می رسد، مردم ما که دوران جنگ و موشک باران و دوران تحریم ها و سختی ها و... را تحمل و فرزندان عزیزشان را برای نظام و انقلاب تقدیم کردند، امروز نیز بیش از پیش پای نظام و انقلاب ایستاده اند و اگرچه مشکلاتی هم دارند، پای اصل نظام هم ایستاده اند. وی همچنین عنوان کرد: پیش بینی بنده این است که در انتخابات آتی، مردم ما دنیا را مبهوت خواهند کرد.

اژه‌ای: به صِرف قول و حرف زدن مسئولان امیدآفرینی ایجاد نمی‌شود
حجت‌الاسلام علی اکبر محسنی اژه‌ای پیش از ظهر امروز در جلسه شورای تامین استان مازندران طی سخنانی اظهار کرد: گاهی برای حل ریشه‌ای برخی از امور، راهی به جز حضور میدانی مسؤولان و بررسی اوضاع و شرایط از نزدیک و متعاقبا انتقال مطالب به‌دست آمده به سایر مسئولان امر، وجود ندارد. رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه امروز یکی از موضوعات امیدآفرین در کشور این است که همه اقشار مردم به ویژه جوانان احساس کنند مسئولان و مدیران کارآمدی دارند، افزود: ایجاد امید در جامعه، به صِرف قول و حرف زدن مسئولان ایجاد نمی‌شود، بلکه باید برای امیدآفرینی، «عمل» نیز همراه «قول» مسئولان باشد. اژه‌ای در همین رابطه گفت: از جمله اموری که می‌تواند موجب امیدآفرینی در میان مردم و ارتقاء کارآمدی نظام شود، حرکت همراه با برنامه از سوی مسئولان است.

انتقاد یک عضو بسیج دانشجویی از جبلی: تماشای برفک بهتر از دیدن برنامه‌های تلویزیون است
حواشی و واکنش‌ها به اظهارات جنجالی رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) به یکی از موضوعات داغ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در روز‌های اخیر تبدیل شده است؛ به طوری که امروز پیمان جبلی با عقب نشینی ضمنی از اظهارات خود، عنوان کرد که «در رسانه ملی به روی همه باز است».  اما یکی از نکات قابل توجه حضور پیمان جبلی در دانشگاه امامن صادق (ع) که کمتر مورد توجه قرار گرفت، خواندن متنی کنایه‌آمیز وانتقادی خطاب به رئیس صداوسیما از سوی نماینده بسیج دانشجویی این دانشگاه بود. مصطفی انواری مسئول واحد فرهنگی بسیج دانشگاه امام صادق (ع) که در این دیدار به نمایندگی از بسیج دانشجویی دانشگاه حضور داشت، در بخشی از صحبت‌های خود که در روزنامه فرهیختگان منتشر شده و با استقبال و تشویق دانشجویان حاضر نیز همراه شد، گفت: «آقای دکتر جبلی، شیب کاهش مخاطبان سیما در سال‌های گذشته نزولی بود تا اینکه به لطف شما سقوطی شد. از تحول با ما در معیار آنتن سخن بگویید. در تحلیل تفکرات تیم شما و آمار‌های مفتضح مخاطبان سیما در این دوساله، برای ما محرز شده که توجه به مخاطب جزو اولویت‌های اول تیم شما نیست. سریال‌ها ضعیف، برنامه‌ها ضعیف، گاهی تماشای برفک جذابیت بیشتری از دیدن شبکه‌های شما دارد. پس پخش برفک را در برنامه شبکه‌ها قرار دهید که بر صرفه‌جویی در بودجه هم کمک می‌کند.»

معاون رئیسی: لازم باشد متهمان پرونده فرش‌های سعدآباد را معرفی می‌کنیم
معاون اجرائی رئیس جمهور گفت: اگر لازم باشد، اسامی کسانی را که در نگهداری و خروج فرش‌های مجموعه سعدآباد قصور داشته اند، اعلام خواهیم کرد و توقع ما این است که اعضای دولت قبل از نجابت و تحفظ دولت سوءاستفاده نکنند و اجازه دهند این پرونده فرایند قانونی خود را طی کند. محسن منصوری درباره ماجرای مفقود شدن فرش‌های مجموعه سعدآباد و اظهارات یکی از اعضای دولت روحانی، گفت: مساله فرش‌هایِ سعدآباد کاملاً روشن است و در این پرونده تاریخ‌ها مشخصا درج شده است. طبق این پرونده زمان خروج فرش‌ها از سعدآباد و اسامی مقصران و متهمان و مسببان این ماجرا کاملا مشخص است. معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: برخی اعضای دولت سابق از نجابت دولت فعلی سو استفاده می‌کنند. اگر لازم باشد اسامی کسانی که در نگهداری و خروج این فرش‌ها قصور داشته اند را اعلام خواهیم کرد. توقع داریم اعضای دولت قبل از نجابت و تحفظ دولت در این مساله سوءاستفاده نکنند و اجازه دهند این پرونده فرایند قانونی خود را طی کند.

دهقان: تعداد متهمان پرونده فرش‌های سعدآباد ۹ تن است
دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه تردیدی وجود ندارد که در دولت روحانی این فرش‌ها مفقود شده، گفت: با این تفاسیر کاملا روشن است که این فرش‌ها در سال ۹۲ تا ۹۵ از مجموعه سعدآباد خارج شده و اتهاماتی نسبت به برخی مقامات عالی رتبه دولت قبل وجود دارد که در دادگاه در دست بررسی است، فعلا نمی‌توانیم قضاوتی در این باره داشته باشیم. معاون حقوقی رئیس‌جمهور، تعداد متهمان پرونده فرش‌های سعدآباد را 9 نفر دانست و با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این باره، گفت: یکی از اعضای ارشد دولت سابق و فرزند وی از متهمان این پرونده هستند و متهم دیگر هم از مسئولان نهاد ریاست‌ جمهوری دولت قبل است.

حادثه رانندگی برای معاون وزیر اقتصاد
رئیس اورژانس لرستان با بیان اینکه حادثه رانندگی خودروی حامل رئیس گمرک ایران به خیر گذشت، گفت: هر سه سرنشین خودرو سرپایی توسط تکنسین‌های اورژانس مداوا شدند. محسن آدینه‌وند با اشاره به وقوع سانحه رانندگی برای خودروی حامل «محمد رضوانی‌فر» معاون وزیر و رئیس گمرک ایران، اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۳ دقیقه عصر امروز گزارش یک حادثه رانندگی به اورژانس لرستان اعلام شد.وی، لغزندگی جاده را عامل حادثه برای خودروی سوزوکی حامل رئیس گمرک ایران عنوان کرد.

وزارت خارجه: فعالیت‌های موشکی ایران براساس حقوق بین‌الملل کاملا مشروع است
ناصر کنعانی اظهارات مداخله‌جویانه برخی کشورهای غربی در خصوص رونمایی از «موشک فتّاح» را مردود و بی‌اعتبار دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران متعارف و دفاعی و براساس حقوق بین‌الملل کاملا مشروع است. وی افزود: این دست از کشورها که سابقه بلند و آشکاری در زیرپاگذاشتن تعهدات بین‌المللی خود در زمینه‌های مختلف از جمله آزمایش های هسته‌ای، رژیم عدم اشاعه و میزبانی موشک‌های هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی دارند، حق ندارند در مورد توانمندی‌های دفاعی مشروع و کاملا قانونی جمهوری اسلامی ایران اظهار نظر کنند.

رئیسی: اغتشاشات سال گذشته ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور است
سیدابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز در ادامه برنامه‌های دور دوم سفرهای استانی دولت به استان آذربایجان شرقی، در دیدار با جمعی از علما، روحانیون و ائمه جمعه و جماعت این استان، تبیین معارف دینی از طریق ارتباط با مردم و تلاش برای اجرای عدالت را دو رسالت سنگین عالمان دینی برشمرد و‌ شرط موفقیت در انجام این رسالت را خشیت الهی عنوان کرد. رئیس جمهور، تلاش‌های دشمنان در طول ۴۴ سال گذشته برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی، تحلیل رهبر معظم انقلاب درباره اغتشاشات پاییز سال گذشته که این توطئه‌ها را ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور دانسته بودند، یادآور شد و تاکید کرد: به‌رغم همه سختی‌های تحمیل شده به مردم در این دوران، ملت ایران این تهدیدها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد. رئیسی با بیان اینکه ما راه مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان را تسلیم و عقب‌نشینی نمی‌دانیم، تصریح کرد: فقط با قوی شدن و ساختن ایرانی قوی می‌توان از این چالش‌ها عبور کرد.

پیش بینی مشاور سابق سیا از پایان سلطه دلار 
جیمز ریکاردز، مشاور سابق سیا تاکید کرد که گروه بریکس در حال ایجاد یک ارز تجاری ذخیره جدید است که می‌تواند جایگزینی برای دلار باشد و انتظار می‌رود که افول هژمونی آن در کمتر از سه ماه آینده آغاز شود. ریکاردز افزود: در ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد ۱۴۰۲)، یعنی حدود دو ماه و نیم دیگر، مهمترین تحول در نظام مالی بین‌المللی از سال ۱۹۷۱ فاش خواهد شد،  زیرا ۲۲ آگوست تاریخ آغاز اجلاس سران بریکس در آفریقای جنوبی است و سال ۱۹۷۱ سال پایان دادن آمریکا به نظام برتون وودز بود. (در ۱۵ اوت ۱۹۷۱ آمریکا قابلیت تبدیل دلار آمریکا به طلا را به شکل یک‌طرفه فسخ کرد و عملاً به نظام برتون وودز پایان داد و دلار را به ارز بی‌پشتوانه تبدیل کرد. به این اقدام «شوک نیکسون» می‌گویند که موجب شد شرایطی پدید آید که دلار آمریکا تبدیل به ارز اندوخته بسیاری از کشورها بشود‌)‌ این مقام سابق سیا پیش‌بینی کرد که جهان طی چند سال آینده شاهد انتقال از سلطه دلار به یک ارز اصلی جدید خواهد بود که ممکن است با معرفی یک ارز اصلی جدید باشد که می‌تواند نقش دلار را درپرداخت‌های جهانی ایفا ‌کند و در نهایت جایگزین آن شود. ریکارپیش بینی کرد که گرایش به سمت ارز جدید که توسط کشورهای بریکس، برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی به منظور تأثیرگذاری بر تجارت جهانی و سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی مورد بحث قرار می‌گیرد، انقلابی عمیق و غیرمنتظره ایجاد کند و موجب ایجاد یک شوک ژئوپلیتیک بی‌سابقه شود که ممکن است دنیا برای آن آماده نباشد.

وزیر رفاه: امید به زندگی از۵۴ سال به ۷۴ سال افزایش یافت
وزیر رفاه در مجمع عمومی یکصد و یازدهمین اجلاسیه بین‌المللی کار در ژنو سوئیس با اشاره به ریشه‌های دینی و اعتقادی باور به عدالت اجتماعی گفت: موضوع عدالت اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران نه فقط یک قلمرو در سیاست اجتماعی بلکه یک باور اصولی ریشه‌دار در قانون اساسی و باور‌های دینی است که در اسناد سیاستی بالادستی مانند برنامه‌های توسعه پنج‌ساله، سند چشم‌انداز و سایر اسناد مهم کشور تبلور یافته است. سیدصولت مرتضوی تأکید کرد: افزایش امید به زندگی از ۵۴ سال به ۷۴ سال، ارتقای امنیت غذایی و توسعه بهداشت و درمان رایگان و عمومی برای همه و حتی تسری آن به مهاجرین از دستاورد‌های عملی توجه به عدالت اجتماعی در کشور ایران است.

واکنش بانک مرکزی به ادعای پرداخت ۱۱ وام قرض‌الحسنه به کارکنان یک بانک
بانک مرکزی، ادعای سید غنی نظری خانقاه نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مبنی بر اینکه کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند را به شدت تکذیب کرد. روابط عمومی بانک مرکزی از این نماینده خواست، از انتشار هر گونه ادعای کذب و بدون سند و مدارک در این خصوص که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود خودداری کند.

کارشناس اقتصادی: آب رفتن ارزش ریال، چالش اصلی اقتصاد کشور است
پیمان مولوی یکی از کارشناسان حوزه اقتصاد گفت: بسیاری از مسائل در ایران ناشی از جو روانی بوده و محلی از اعراب ندارد. به عنوان مثال در دولت قبل، هنگامی که مذاکرات برجام در حال انجام بود قیمت دلار تا ۲۱ هزار تومان هم کاهش یافت. در واقع نرخ تورم هر عددی باشد، کاهش ارزش پول ملی اجتناب ناپذیر است. وی یادآور شد: توجه داشته باشیم نرخ دلار ثابت است و در بازار جهانی کمترین نوسان را دارد؛ اما این ارزش ریال است که تغییرات زیادی را تجربه می‌کند و آب می‌رود و این موضوع چالش اصلی اقتصاد کشور است. مولوی گفت: اگر نرخ تورم آمریکا تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی به حدود ۳.۵ درصد برسد قیمت دلار در ایران همان قدر افزایش می‌یابد، زیرا با فرض تثبیت نرخ تورم در ایران ما به التفاوت بیشتر خواهد شد. حتی اگر بانک مرکزی ورود کند و پول پاشی کند، حفظ تصنعی ارزش ریال بوده و مقطعی اثر دارد. این کارشناس حوزه اقتصاد با بیان اینکه کاهش ارزش ریال با نرخ تورم حتمی است، گفت: تجربه‌ای که در ترکیه هم شاهد هستیم. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری فعلی ترکیه بیش از انتخابات ۳۰ میلیارد دلار پول بانک مرکزی به بازار تزریق کرد تا فاصله بین لیر و دلار را روی عدد ۱۵ حفظ کند. امروز پس از انتخابات این فاصله ۲۵ هزار لیر شده است. چون آن پول‌ها نیست اما تورم پابرجاست. این موضوع امری جهان شمول و مربوط به اقتصاد کلان است. /مهر

پوتین: اقتصاد روسیه رشد می‌کند
ولادمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه گفت، انتظار می‌رود، اقتصاد روسیه طبق ارزیابی‌های کارشناسان در سال ۲۰۲۳ بین ۱ تا ۲ درصد رشد کند. این بخشی از پیام خوشامدگویی پوتین به شرکت کنندگان، سازمان دهندگان و مهمانان بیست و ششمین مجمع بین المللی اقتصادی پترزبورگ است که این ماه در سن پترزبورگ برگزار می‌شود. رئیس جمهور روسیه در پیامی که امروز در وب سایت کرملین منتشر شد، همچنین بر اهمیت تمرکز بر دستیابی به حاکمیت فناوری و مالی و کاهش نابرابری و فقر اشاره کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲۰۴
معاون محترم رییس جمهور!!!
شما با دیپلماسی عزتمند سفره مردم را خالی و امنیت آنان را با شکم خالی تضمین کردید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
یکسال کار کنی یک متر مربع خونه بتونی بخری اسمش میشه عزت، قربون فهم و شعورت عزت رو اشتباه فهمیدی آقای معاون محترم!
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
بنده بعنوان یک پجوهشگر برجسته و استاد تمام در بیش از دویست کشور تدریس داشته ام باید به ارزتان برسانید که العان یعنی امروزه امید به زندگی که سهل است حتی سعید به زندگی و حمید و مجید به زندگی و سارا و سمندر به زندگی هم از 50 سال معمولی به 500 سال نوری نسبت به زمانه طاغوت در چهل سال پیش بهبود شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
درود بر دکتر محمدجوادظریف که با افشای حقایق اردوگاه جلیلی و پایداری را با خاک یکسان کرد.
منصوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
درود بر رییسی و دولت مردمی که بدون تنش از برجامی که آمریکا ۶سال قبل پاره اش کرد، خارج شد و قراداد جدید و نافع را به آمریکا تحمیل کرد.
شاهدش سقوط دلار و عصبانیت غربگرایان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
معاون ریس جمهور بهتر است دست شعار بردارید ۴۴ سال گذشته مشقات زیادی به توده مردم تحمیل شد البته که جنابعالی تاثیری از این سختی ها نپذیرفته اید
قضاوت در مورد جناب ظریف با مردم است نه کسانیکه از تحریمها برای خود دکان ساخته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
جناب منصوری لطفا برای سلامتی خودتون حتما اقدامی انجام بدهید
کل سیستم باید اصلاح بشه کار ظریف و رییسی و… نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
گل گفتی
این اصلاح با یک رفراندوم شروع میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
حتما شما غرب زده ها میخواهید اصلاح کنید! یکی باید شماهارو اصلاح کنه
ناشناس
| Canada |
۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ما به بازیچه روسیه و چین بودن افتخار می‌کنیم. و کاری به غرب نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ناشناس ۲:۳ نه شما شرق گداها اصاثلاح کردید بسه
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
زده ،زده ست. چه فرقی داره
لابد شما هم شرق زده هستید
یا دین زده و یا اسلام زده.
دست بردار از این زده ها
خودت باش.خودت
آقای حسینی خدایی یک نگاهی به دولت سید محرومان بنداز ببین کی برای احیای برجام التماس می کند و شرایط آزانس رای برای فعال شدن دوربین ها می پذیره و وزیر امور خارجه تان می گیه ما اماده مذاکره برای برجام هستیم ولی امریکا می گیه برجام در اولویت ما نیست نتیجه آن التماس بیشتر و اعلان آن از طریق عمان به آمریکا است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
آمریکا هر روز التماس میکنه و با یک نه قاطع ایران رو به رو میشه
فقط دیپلماسی به روش خواهش بعضی ها قابل قبول است نه روش ظریف؟!!!
رئیسی: اغتشاشات سال گذشته ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور است

تا زمانی که اعتراضات مردم را نپذیرید و راه حل برای آن پیدا نکنید ، مشکلات کشور حادتر خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
از کی تا حالا لخت شدن و فحشا درخواست مردم سرزمینی مثل ایران بوده؟ اینم جنگ روانی آمریکاست وگرنه ایرانی هیچ دنبال لخت شدن نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
تابناک نظرات مثل ناشناس ۲:۴ رو مستقلا منتشر کن تا مردم منفی بدهند تا امثال اینها تصور نکنند مردم برای لخت شدن اعتراض دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ناشناس ملت لخت پندار! شما اعتراضات به فقر و شکم گرسنه و گرانی ها را نمیبینی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
تابناک 2:04 را استخدام کرده تا برای همه کامنت ها از انقلاب زنان ایران برای احقاق حقوقشان به فحشا یاد کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ببینید کجای کارتان اشکال داره که بعد از 44 سال با اون جوانانی که خونشان را فدای کشور و نظام کردند کوچک و بزرگ حجابها را کنار گذاشتند کار آمریکا نبوده و نیست بیعرضگی و بی لیاقتی مسئولینی است کا کار را باینجا رسانده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ناشناس|I
)|۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹

دوست ارزشی ، لطفا مغلطه نکنید . ،
درخواست تحقق آزادی های اجتماعی و سیاسی در قانون
. اساسی کشور، لخت شدن نیست
.
فعلا که شما خواهش میکنید معلوم نیست الان چقدر امتیاز دادید که برای آمریکا جالب شده
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
بگو نرمش
اژه‌ای: به صِرف قول و حرف زدن مسؤولان امیدآفرینی ایجاد نمی‌شود

دقیقاً ،
به عمل کار برآید !
البته برخوردهای دوگانه قوه قضائیه با خودی ها و غیرخودی ها هم جای انتقاد دارد !
جناب وریز شما رو نمیدونم ولی من یکی که سی و هفت سالمه هیچ امیدی به این زندگی ندارم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
بر عکس گفته از ۷۴ به ۵۴ رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
امید به زندگی فقط بین مسیولان و خانوادشون رشد داشته وگرنه ما به فردا هم امید نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
جدا اینها رو چه حسابی این حرفها رو میگن والا همه نا امید و مستاصل هستن مخصوصا قشر مستاجر و کارگر فکر کنم این تحقیق در طبقه خودشون گزفتن مرفهین بی‌درد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
منظو ر ایشان برای اقوام و اعضای خانواده مسولین است
جناب محسن منصوری تمام بدبختی این مملکت از بگم بگم هاست تو خودت مجرمی که اسم مجرم رو مخفی میکنی
چرا اینقدر با مجرم و متهم مهربانانه برخورد میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
این حرفت حق بود اومدم لایک کنم دیدم یه غربگدای کهنه کار و مغرض هستی
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
یا صاحب ۷۲ فیدلیتی
مقدم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ناشناس محترم ۲:۵خداوند در آیه ۱۷ سوره نور[۱]،مؤمنان را موعظه می‌کند که هرگز مرتکب افترا نشده و به چنین عمل زشتی باز نگردند: «یعِظُکمُ اللّهُ اَن تَعودوا لِمِثلِهِ اَبَدًا اِن کنتُم مُؤمِنین» اگر مسلمان هستید این آیه از نگاه دین خدمت شما اگرم که نیستید به لحاظ اخلاقی برچسب زدن به دیگران آن هم از این نوع بسیار ناشایست است و هر انسان آزادی حق داره نظر متفاوتی داشته باشه پس یاد بگیریم به نظرات متفاوت حتی اگر خوشایند و مورد پذیرش ما نبود احترام
بذاریم
واقعا توجه به مخاطب جزو اواویتهای صداوسیما نیست . مثلا برنامه تلویزیونی شهروند و مافیا که مدتیه ازشبکه نسیم پخش می شه در سری های جدید با دلقک بازی های یکی از عوامل به طرز وحشتناکی رو اعصاب مردمه . من خودم دیدم که چقدر مردم از این مسخره بازی بدشون میاد و خودم هم کلی کامنت گذاشتم ذیل برنامه در صفحه اینترنتی برنامه ولی هیچکدوم رو منتشر نمی کنند به حرفهای مردم هم توجه ندارند و حتی برعکس کامنت هایی رو گذاشتن که این دلقک بازی ها رو تایید می کنه . اصلا واقعا برنامه هاشون بده و قصد اصلاح هم ندارند و حتی با مردم لجبازی هم می کنند . این مشتی بودنمونه خروار از اینها خیلی خیلی زیاده ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
دقیقا گل گفتی برنامه قهرمان هم از شبکه سه پخش میشد با دلقک بازیهای بی نمک یوسف تیموری روی اعصاب بود چاخان خان و لاکی و لوس بازیهای بیمزه واقعا مزخرف بود
حسینی‌کیا، نماینده مجلس: پیش‌بینی می‌کنم مردم در انتخابات آتی، دنیا را مبهوت کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته با حضور نمایندگانی مثل آقای میرسلیم پرشکوهتر هم خواهد بود !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
با این کارنامه درخشانتان بمانید تا صبح امیدتان بدمد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
جسینی کیا زودی بدو بیا
نیاز به انتخابات نیست دنیا همینجوریشم مبهوت مدیریتی شما هست
یه بررسی کنید ببینید که یک کارمند بانک مرکزی در طول خدمتش وحتی بعدازبازنشستگی چند بار وام از انواع مختلف وام مسکن و قرض الحسنه و تبدیل به احسن و جعاله و .... دریافت می کنه . ما بخیل نیستیم ولی کارمندهای دیگردولت هم آدم اند و زندگی دارند . کارمنان آموزش و پرورش - مخابرات - امزش عالی و ..... هم کارمند دولت اند .....علت اینکه این همه رییس بانک عوض می شه و هیچکدام به اصلاح این قضیه نمی پردازند هم معلومه دیگه . وقتی این امکانات برای کارمند ساده هست برای رییس و رو سا دیگه چیه ....
وزیر رفاه: امید به زندگی از 54 سال به 74 سال افزایش یافت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
کاش تعریف امید به زندکی رو می دونست و این امار بیحساب و کتاب زا مطرح می کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
وزیر رفاه نمی داند که مردم فقط سعی می کنند بیشتر در این جهنم ساخته شده بدست آقایان بمانند و ببینند بالاخره پرودگار کی به داد فرزندانشان خواهد رسید و آنها را از این جهنم نجات خواهد داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
در چه بازه زمانی، در فرن گذشته؟ یا منظور در دو سال اخیر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
در ایران خانوادها به صورتی گروهی و دسته جمعی سوار ماشینهای بیکفیت شما دارن کشته میشن نسل یک خانواده بخاطر یک مسافرت کوچک ار بین میر کدام امید هر موقع اعضای خانواده در جاده یا بزرگراه سوار ماشین هستن تا به مقصد برسن هزار دلشوره و دعا صلوات داریم کدام امید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ببخشیدوزیربدبختی
ظریف با دیپلماسی و مذاکره توانست ایران را از تحت بند هفتم شورای امنیت که احمدی‌نژاد رسانده بود، خلاص کند. آیا دولت رییسی با اقتدار خود توانسته تحریم ها را بردارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
چه فایده یادم حتی یه تحریم هم لغو نشد برای مردم عادی حتی سایت های اینترنتی بعد از یکسال از برجام هنوز بسته بودن واسه ایرانی ها چه برسه مسترکارت و ویزا کارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ناشناس ۲:۶ اگر همفکران و دوستان شما می گذاشتند به اونجا هم می رسیدیم. شماها از ترس موفقیت های ظریف و روحانی کم از کارشکنی نگذاشتید از صدر تا ذیل همه علیه روحانی شده بودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
خطاب به 2:06 .... احتمالا نوت موقع تازه بدنیا اومده بودی بعدا برات اشتباه تعریف کردند. از بابا جونت بپرس تقریبا عمده ماشیتهای خارجی موجود در کشور به برکت برجام وارد شد و تورم هم یک رقمی شد.
آقای دهقان که بجای قوه قضائیه پیگیر خروج فرشها از سعد آباد شده اند در هشت سال اخیر نجابت و بی طرفی خود را بارها نسبت به دولت تدبیر ثابت کرده اند و پست جدیدشان هم دست مزد همان نجابت ها و بی طرفی هاست
چرا می گویید اوباما در برجام1 به تعهدات خود عمل نکرد اگر این طور بود پس ترامپ دقیقا چکار کرد که توانست اوضاع اقتصادی ایران را به این حد بهم بریزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
خود تحریمیها هزار برابر تحریمهای خارجی تاثیر داشتند.
این حسینی معاون رییس جمهور مسخره بازی می کنه یا همینطوره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
بنده خدا کلا دنیال توجیه ایرادات دولت و فلش بک به دولت قبله!
آقای وزیر رفاه احتمالاً این افزایش امید به زندگی بخاطر این بوده که میزان ناچیزی به حقوقها اضافه کردید! پس می توان گفت قدرت مدیریتی بسیار بالایی دارید!
کدوم پیشرفت؟! خدا لعنت کنه کسی رو که از پیشرفت شما ناراحت بشه!

پیشرفت باید در تمام زمینه ها مخصوصاً زمینه ها اساسی و حیاتی باشد که با حیات و زندگی ملت ارتباط مستقیم دارد. پس اگر تورم افسار گسیخته و سقوط آزاد ارزش پول ملی و گرانیهای سرسام آور را پیشرفت می دانید. پس می توان گفت حق با شماست!
راستی موشک هایپر سونیک تا آلبانی می‌رسه ؟؟؟!!! .
پاسخ ها
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
فعلا یک تکه نون به سفره من برسون
"وزیر رفاه: امید به زندگی از 54 سال به 74 سال افزایش یافت"

افزایش عمر انسان ها در تمام جهان در نیم قرن اخیر ، بخاطر رشد علم پزشکی و تکنولوژی بوده پس لطفا این دستاورد بشری را به نام خود و نظام ، سند نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
فرمایشتون درسته ولی چند سال پیش دیدم که ایران و کره جنوبی رتبه های اول و دوم در جهان هستند از این نظر و اگر
درست باشه این دستاورده
وزیر رفاه: امید به زندگی از 54 سال به 74 سال افزایش یافت) اونم زمانی اتفاق می افته که بعضی کشورها مهاجر قبول کنند
هقان: تعداد متهمان پرونده فرش‌های سعدآباد 9 نفر است) اسم اعلام کنید !!!وگرنه حرف زدن خرج نداره اونم از دهان دولتی که اغلبشون احمدنژادیند
اگر بنا هست حجاب اجرا شود باید ابتدا کت و شلوار غربی را اقایان علی الخصوص دولت مردان از تن به درآرند و لباس سنتی ایرانی بپوشند. در زمان گذشته مردان سر برهنه نداشتند یا دستار داشتند یا کلاه. انقلابی باید اینگونه باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
آی گل گفتییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
انقلابی که اینگونه ست . توروبه جدت برای مردها دیگه بامبول درست نکنید یه 40 سال هم درگیر اون باشیم
واکنش معاون رئیسی به اظهارات ظریف: دیپلماسی خواهش و تمنا کارساز نیست) خواهش و تمنا نکردن شما را هم دیدیم با نصب مجدد دوربین ها و راضی شدن به همان حداقل برجام !!!!
رئیسی: اغتشاشات سال گذشته ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور است
دقیقا دشمن از پیشرفت شما در زمینه افزایش تورم و فقر و فلاکت مردم عصبانی است،
شما لطف کن موارد پیشرفت را اعلام کنید تا ما مردم متوجه بشویم ، خواهشن غیر موضوع موشک و واکسن‌ کرونا باشد که تولید دیر هنگامی موجب مرگ ۷۵۰۰۰ نفر از هم‌وطنان شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
از نظر ایشان پیشرفت اقتصادی یعنی پیشرفت در قیمت کالاها و افزایش تورم است.افتاد؟
البته که دنیا مبهوت می شود ولی نه انطور که شما دوست دارید.
رئیسی:مادرحال پیشرفتیم!!خدایا شکرت،ولی نمیدونم چرا صبرت اینقدر زیاده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
اینا خدا را هم مبهوت کرده اند.
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
هست؟
وزير جفا…
در ایران حتی یک رسانه آزاد برای زدن حرف دل مردم نیست
حتی همین تابناک هم جناحی است و در راستای منافع فرد و گروهی خاص
"اغتشاشات سال گذشته ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور است" اقا یکنفر ایشان را از خواب قیلوله بیدار کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
درست میگه. شماها ساده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
به 2:07
اگر به تعداد مثبت و منفی ها نگاه کنی متوجه میشی تعداد ساده ها چندین برابر تعداد راه راه هاست!
آقای حسینی کیا مثل اینکه شما توی ایران زندگی نمی کنید .
البته راست گفتی دنیا را حتما" با رای ندادند مبهوت میکنند .
درباره انتقاد یک عضو بسیج دانشجویی از جبلی

من در خارج از حوزه سریال سازی و اخبار بحث می کنم.

سوابقی از برنامه های شبکه 4 را خدمت اعضای بسیج دانشگاه امام صادق یادآوری می کنم
برنامه گستره شریعت در سال 1397
چند سری برنامه زاویه
چند سری برنامه سوره

بد نیست این عزیزان دلسوز و بسیجی چرایی قطع شدن روند رو به رشد این برنامه ها را بررسی کنند.
چطور است که در یک سری برنامه زاویه و در قسمتهایی که برنامه قوام پیدا می کند و میهمانها هر هفته از هفته قبل با کیفیت تر می شوند، به یکباره یک روحانی شاغل در نهاد اطلاعاتی روی صندلی کارشناس این برنامه می نشیند و با عبارت هایی مثل تصمیم گیری مقامات پای منقل، زمینه تعطیلی برنامه را فراهم می کند؟
کدام فرد یا سازمان دکتر جهان بزرگی را به برنامه زاویه تحمیل می کند؟

اینها موانعی است که آبشخور آن صدا و سیما نیست.
از سوی دیگر منتقدینی مثل بسیج دانشجویی که محصلان علوم انسانی هستند اصلا این برنامه ها را نمی بینید. این برنامه ها با مخاطب چند صد نفری و حداکثر چند هزار نفری پخش می شوند و خدا نکند که یک نیم خط از این برنامه به گوش رسانه های مثل کیهان برسد و یا فردی مثل دکتر جهان بزرگی حسب اتفاق دقایقی از برنامه را ببیند و برای جلسه بعد با دوستان امنیتی اش تصمیم بگیرد کرکره برنامه را پایین بکشد.

دستگاه امنیتی کشور و رسانه هایی مثل کیهان و صاحبان تریبون فاقد رزومه علمی که فرق اظهار نظر کمی متفاوت کارشناسان در برنامه مخاطب خاص با اظهارات گزارشگر فوتبال با تماشاگر ملیونی را متوجه نیستند، در خصوص تداوم یا توقف این برنامه ها حق تصمیم گیری دارند.

اینکه منتقدین صدا و سیما اصلا این برنامه های عمدتا با کیفیت خوب و در موارد نادر مثل "گستره شریعت" با کیفیت عالی را اصلا تماشا نمی کنند بماند ولی همین برنامه ها هم به شدت زیر تیغ دستگاههای امنیتی و نهادهای فاقد صلاحیت علمی قرار دارند.

شبکه مستند سیما، بسیار با کیفیت است.
برنامه پرونده مستند ستودنیست.
برنامه های ایرانگردی تقریبا نقطه به نقطه کشور را به مخاطب نشان داده
کمتر برنامه های علمی ای است که در این شبکه پخش نشده باشد

صدا و سیما مجموع همه اینهاست و به نظر من کارنامه صدا و سیما با تمام محدودیت ها برای بخش نخبگانی جامعه وضعیت مناسبی دارد.

اما در بُعد دیگر، صدا و سیما منبع مورد اعتمادی برای اخبار نیست. وقتی کنشگران سیاسی و سیاستمداران استقلال رسانه را اصلاً قبول ندارند رسانه را در موقعیت واقعی و نمایندگی افکار عمومی نمی بینند از رسانه چه انتظاری دارید؟ صندلی تحلیل خبر برای بسیاری سکوی پرتاب است. سکویی است که مرجعیت اجتماعی پیدا کنند و برای فلان کاندیدا تبلیغ کنند و با پیروزی کاندیدا در انتخابات بشوند مدیر کل و معاون وزیر .

مطالبه گری از رسانه هم یک ژست پوسیده و بی ارزش بیشتر نیست.
اقای وزیر رفا چه اتفاقی افتاده که مردم امید به زندگیشان بیشتر شده؟؟؟یک حرفی بزن که بهت نخندن چون وزیر رفا شدی حالا مردم امیدشان بیشتر شده خجالت هم خوب چیزی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
شما جدی نگیرید، منظور وزیر امید به زندگی خانواده خودش و امثالهم میباشد. و گرنه مردم عادی با این فقر و فلاکت دیگه امیدی برایشان باقی نمانده
دولت و مجلس واردات کالا را محدود کند تا اشتغال افزایش یابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
دیگه از این محدودتر
به نظرم وزیر رفاه حواسش نبوده ومیخواسته بگه امید به زندگی مردم ایران از 74 سال به 54 سال کاهش پیدا کرده برعکسشو گفته رو را برم واقعا
اگر امید به زندگی ۲۰ سال افزایش یافته پس چرا نرخ فرزند آوری بشدت کاهش یافته است !!
با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود اگر پیشرفتی هست باید در زندگی مردم مشخص باشد با ادعا و با آمار سازی که ما پیشرفت نمی کنیم اگر اینجوری هست من هم پولدار تمرین فرد کره زمین هستم یا قوی ترینم یا خوشگل ترینم با ادعا که برای خود من هم آب و نان نمی شود تازه دردسر من بیشتر می شود شما به جای حل کردن مشکلات مردم با ادعا پیشرفت بیشتر مردم را به سخره می گیرید
در ادامه ابتذال فرهنگ غرب مسابقات سکس با نوامیس غربگداها قراره تو سوئد برگزار بشه! به عنوان یک رشته ورزشی مسابقات سکس برگزار میشه و دیگه بگه آدم به این غربگداها؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
بیچاره غربگداها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
چرا از دنیای زیبا و آزاد و مرفه و متمدن دنیای غرب شماها فقط مسائل سکسی نظرتون را جلب کرده؟؟؟
برفک.

چرا برفک تماشا کنن...عزیزم....مردم همه ماهواره تماشا میکنن.....شما هم تماشا میکنی عزیزم...فوقش کانالها رو روی موبایلت با فیلتر شکن ویژه میبینی...خجالت میکشی جلوی دیگرون تماشا کنی.....ناقلا..........چرابرفک!!!!
آقای وزیر رفاه، افزایش امید به زندگی از ۵۴ به ۷۴ را از کجا کشف کردین؟
در کنار متهمان فرشای کاخ سعداباد ، اشاره ای هم به شایعه ۹۲۰۰۰ میلیارد تومن بکنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
فعلا که سن سکته قلبی از دست فشارها به زیر 30 سال رسیده است
باسید محرومان با رئیسی بزرگ امید به زندگی تا ۹۰ سال هم میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
من اینو جدی گفتم اما غرب زده ها مثبت دادن کجای کار اشتباه رفتم که آلبانی نشین ها لایکم کردن مشخص نیست
مگر ما زنده‌ایم که شاخص امید به زندگی داشته باشیم
بنده بعنوان یک پجوهشگر برجسته و استاد تمام در بیش از دویست کشور تدریس داشته ام باید به ارزتان برسانید که العان یعنی امروزه امید به زندگی که سهل است حتی سعید به زندگی و حمید و مجید به زندگی و سارا و سامان به زندگی هم از 50 سال معمولی به 500 سال نوری نسبت به زمانه طاغوت در چهل سال پیش بهبود شده است
عجب خجسته ای هستی رئیسی .....
تو باید به خاطر خیانت محاکمه می شدی انتخابات که پیش کش
ذد
در پاسخ معاون پارلمانی: قطعا بر اساس شواهد دیپلماسی مبتنی بر آرزو و رویاهای پسرخاله و داماد و عروس و دخترعمو و دخترخاله و آقازاده کارسازتر است! که مملکت به این روز افتاده! کوچکترین علامتی از تخصص در هیچ بخشی وجود ندارد. هر چه هست رانت هست. چرا حداقل سکوت نمی کنید تا نمک به زخم چند نسل نپاشید.
ممکنه دیپلماسی خواهش و تمنا ( ادعای شما) کارساز نباشه، ولی قطعا دیپلماسی منفعل بودن و همدیگر رو نگاه کردن و برنامه نداشتن کارساز که نیست هیچ، مضر هم هست
اقاي ريسي اينكه اقتصاد بحراني هست وضعيت اب ما بحراني هست وضعيت مهاجرت جوانان و نخبگان بحراني هست وووو اينا پيشرفت هست!!!!و اغتشاشات بابت پيشرفت هست يا به خاطر اين بحرانها؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
اعتراضات درست است
تند روها شروع کردن پرونده سازی برای بقیه. از الان تا زمان لنتخابات کلی پاپوش درست میشه برای اونایی که یه ذره میخوان وضع مملکت بهتر بشه. یعنی کاسب تحریم هیچ حد و مرزی برای خیانت به کشور و مردم متصور نیست.
ظریف شش ساعت حرف زدی یک ساعت مناظره کن در جهان آرا منتظریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
اگر حرفی داشتی می رفتی توی کلاب هاوس حرفت رو میزدی.
رئیسی:اغتشاشات سال گذشته ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور بود.
باور کنید اگر مسولان بجای این حرفها به مردم فحش بدن پذیرش اون راحت تر ه .
واقعاً دیگه دیپلماسی خواهش و التماس کارساز نیست، باید پشتک و وارو هم بلد باشی.
از علائم دیپلماسی التماسی مخفیانه و در سکوت انجام شدن دیپلماسی است در مورد برجام حد اقل تمام موضوعات رسانه ای بود و از طریق کل دنیا پیگیری میشد
آقای ظریف شما در مجلس هم قسم خورید بالله اما بعدا معلوم شد قسم دورغ خردید
قطعا مردم ما در انتخابات آینده دنیا را مبهوت خواهند کرد از کدام جهت ؟ ازدیاد مشارکت یا عدم مشارکت ؟ راستی حدود هفت هشت میلیون مهاجر افغانی هم در ایران وجود دارد برایشان اجازه ماندن بدهید مشروط به شرکت در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح !
جناب حسینی نتایج دیپلماسی تورم ۵۰ درصد را هم خواهیم دید.
دیپلماسی شما که توش خواهش و تمنا نیست ( البته به قول خودتون ) به کجا رسیده
ارواح عمه تون
رئیس جمهوری که هنوز نمیتونه تفاوت اغتشاش و اعتراض و به ستوه اومدن مردم رو تشخیص بده رئیس جمهور نیست!!!! جمهور یعنی مردم و آقای رئیس مردم بدان و آگاه باش مردم به ستوه اومدن خسته شدن ! فردای قیامتی هست و شما به خاطر کوتاهی هاتون نسبت به مردم باید پاسخ بدین ! به خاطر پیشرفتی که نکردین و اسمشو گذاشتین پیشرفت باید پاسخ بدین ! به خاطر سفره های خالی مردم و رنج و مشقتی که به خاطر بی تدبیری هاتون به مردم تحمیل کردین باید پاسخ بدین
راستی اقای ظریف چه توهم پیروزی در مذاکرات باعث شد که بعد از مذاکرات مستقیم برای شکرگزاری به حرم امام رضا تشریف ببری . احمدی نژاد خوب میشناختت که در این ۸سال گذاشته بودت کنار
اتفاقا ظریف هم تاکید داشت و دارد که از راه التماس و خواهش و تمنا نمیتوان به توافق برجام رسید
و در عمل هم ثابت کرد که فقط با استفاده از تخصص در چانه زنی و تسلط کامل بر انجام همزمان مذاکرات با ۶ کشور طرف مذاکره میتوان به نتیجه رسید

ولی تندروهای یهودی امریکایی و ترامپ که فهمیدند بشدت ضرر کرده اند
و جبهه پایداری ها بخاطر حفظ منافع جناحی شان
و کاسبان تحریم بخاطر حفظ منافع مادی هنگفت شان از تحریم ها

عملا در راه اجرای توافق برجام سنگ اندازی و مانع گزاری کردند و بهم اش زدند
رئیسی و سایرین ، تا زمانیکه به حق اعتراضات قانونی گسترده و آرام مردم که

طبق قانون اساسی کشور مجاز بوده و میباشد ، را اغتشاشات می نامند !!!!

هیچ امیدی به اصلاح امور جاری کشور و مردم فلکزده از چنگال فقر و فلاکت و

بدبختی و عقب مانده گی که ناشی از عملکرد بد مسولان اکثراً ناکار آمد و بی کفایت

و کم سواد و کم تجربه و بیربط ، است .نمیباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
حرف حساب
وزیر رفاه دروغ گفته. 41 سال دارم و خدا شاهده دلم میخواد همینجا تموم بشه.از بس دویدم و به هیچ جا نرسیدم خسته شدم.
ج‌ناب سید‌محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور آنها برجام 2 و 3 و4 را مطرح کردند شما چرا نگران شدید زوری که نبود!! اگر دیپلماسی داشتید از آنها هم می توانستید منافع کشور را تامین کنید.
آقای معاون رئیس جمهور هر چیزی بجا و بموقع خوبست ولی نباید میدان برای وزارت خارجه تکلیف مشخص کند و دقیقا باید برعکس باشد آنچنانکه در دنیا هم هست.
روسیه و ایران خوشحالند که اقتصادشان 1-2 درصد درامسال رشد خواهد کرد!!!
اقای رئیسی تغییر دوبرابری قیمت دلار و تورم سرسام اور خالی شدن سفره های مردم و دهها مشکلات دیگر که شما وهمکارانتان به مشکلات مردم افزودین را نشان پیشرفت میدانید؟
کارشناس اقتصادی: آب رفتن ارزش ریال، چالش اصلی اقتصاد کشور است ..... البته مسئولین کشور بفکر حذف دلار از معاملات هستند (که البته در عمل بر اساس دلار معامله می کنند) فک می کنند اینجوری ارزش ریال حفظ میشه!
معاون رئیسی به اظهارات ظریف: دیپلماسی خواهش و تمنا کارساز نیست.
اگر برجام التماس بود، پس الان شما دارید چیکار میکنید؟ موفق هم بوده اید؟ مردم معنی حذف ها و عملکرد متناقض را خوب می‌فهمند .
سید غنی نظری خانقاه نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتشار خبری که تکذیب شد باعث تشویش اذهان عمومی شد ببینیم دادستان باهش چکار می کنه و آیا مثل بیگی احضار میشه؟!!
آقای وزیر رفاه این چیزهایی که در مورد عدالت اجتماعی گفتی شعار بود چند تا آمار بده ببینیم فاصله طبقاتی و ضریب جینی و درصد افراد زیر فقر چقدر است تا ببینیم عدالت اجتماعی مورد ادعا چقدر محقق شده!
اگر دلار از صفحه روزگار محو بشه بازهم چاره سقوط ریال نخواهد بود.
رئیسی: اغتشاشات سال گذشته ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور است .... معلوم میشه یا تفهیدی یا خودتو به خواب زدی!
رئیسی: اغتشاشات سال گذشته ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور است ==> ایفاقا ناشی از عصبانیت مردم از پسرفت آشکار کشور است.
آقای رئیسی بدون حمایت و همراهی مردم هرگر ایران قوی ساخته نخواهد شد.
یک ابزار زنگ زده دولت برای انحراف مردم از نابسامانی ها، متهم کردن دولت قبلیست. که صد البته دیگر کارساز نیست.
اگر از اسامی کسانی که در نگهداری و خروج این فرش‌ها قصور داشته اند مطلع بودید چرا تاکنون اقدام قانونی و پیگیری نکردید؟!! این موصوع را برای گرو کشی نگه داشته بودید؟!!
معاون رئیسی: لازم باشد متهمان پرونده فرش‌های سعدآباد را معرفی می‌کنیم ....... اگر ریگی در کفشتان نیست چرا تاکنون اینکار را نکردید؟ منتظر چی هستید؟!!!!
حسینی کیا تو جلوی پات رو نمیتونی ببینی و با این حرفت هم ثابت کردی که درکی از وضعیت اجتماعی نداری اونوقت پیش بینی اینده را میکنی؟!
اژه‌ای: به صِرف قول و حرف زدن مسؤولان امیدآفرینی ایجاد نمی‌شود
البته این روش بخشی از رویکرد گفتار درمانی است که ابزار کار رایج مسئولان از کوچک و بزرگ شده.
عجیب‌ترین خبر امروز
رئیسی: اغتشاشات سال گذشته ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور است
پیشرفت؟!؟!؟!؟!؟!؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
خیر قطار حرکت پیشرفت خخخخخخخخخخخ
حسینی‌کیا، نماینده مجلس: پیش‌بینی می‌کنم مردم در انتخابات آتی، دنیا را مبهوت کنند

کاملا موافقم! الان دیگه مردم فهمیدن که در انتخابات قادر به تشخیص درست نیستند بنابراین قطعا باعث حیرت دوستان و دشمنان خواهند شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
دمت گرم
جناب حسینی الان که غربیها مرتبا میگن برجام در اولویت آنها نیست، پیگیریهای شما جنبه خواهش و نازکشیدن ندارد؟!!
جناب رئیسی؛ اگر پیشرفت کشوری موجب خشم و بروز اغتشاش دشمنانش شود پس ما هرروز باید شاهد اغتشاش و انقلاب در ژاپن و چین و کره جنوبی باشیم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
مردم اونا مثل شما ساده نیستن هدف جنگ روانی فرهنگ و رسوم و عقاید و افکار و همه چیزشون رو ازشون بدزدن
اقا با این وضع فرشها لطفا یک بررسی هم از جواهرات ملی انجام بشه تا ببینیم همه چیز سرجاش هست یا نه!!!!
بنظر میرسد اقای حسینی کیا در بین مردم نیستند ودر خواب تشریف دارند. خواب خوش ببینند
حسینی‌کیا، نماینده مجلس: پیش‌بینی می‌کنم مردم در انتخابات آتی، دنیا را مبهوت کنند.آفرین پیش بینی خوب و واقع بینانه ای بود . فکر کنم منظور ایشان تعداد کم آرا باشد .برای اولین بار رای نخواهم داد چون شرمنده زن و بچه هام هستم ودارم از خجالت آب میشم .
جناب معاون رئیس جمهور همین امروز یکی از سخنگویان دولت امریکا هرگونه رایزنی با ایران برای توافق را تکذیب کرد آیا پیگیریهای دولت برای توافق جنبه خواهش ا( والبته اتکار از سوی دشمن) ندارد؟؟!
اقای رییسی بقول شما اغتشاشات سال گذشته بخاطر رفتار غیر قانونی چند نفر سرخود و بی مسئولیت بوده که باعث بیجان شدن یک دختر جوان شده و جوانان دیگر.بجای انکه با ان چند نفر که خطایشان محرز بوده برخورد کنید،تقصیر را به گردن دشمن فرضی میندازید؟
آ سید جواد حسینی نیا نوستراداموس ایرانی قرن جدید!!!
رییسی شاکیه که چرا این همه ترقی را نمیبینید.ترقی در مقام انسانیت.ترقی در قیمت مرغ و گوشت و اقلام ضروری سفره های مردم.ترقی در چند برابری قیمت خودروهای وارداتی.ترقی در کمبود دارو و تجهیزات پزشکی.ترقی در حمل و نقل.ترقی در رفاه اجتماعی.ترقی در رفاه اقتصادی.یا جنابعالی معنی ترقی را نمیدانی یا ما دیده بصیرت نداریم!!
وزیر محترم رفاه اگه کلا مصرف گوشت قرمز و مرغ و ماهی و لبنیات و مخصوصا شیر رو برای مردم به صفر برسونید امید زندگی به 94 سال میرسه
آماروزیررفاه براخودشونه تازه کم کردن سن امیدبه زندگی رو وگرنه عامه مردم به این سن نمیرسن
جناب وزیر من العان ۴۰ سالمه امید ندارم به ۵۰ برسم
خدا ازت...........
آنان چندان‌که ادعا می‌کنند آرمان‌گرا هستند چون وقتی بحث بقا و منفعت درمیان باشد اتفاقا خیلی هم واقع‌نگر می‌شوند. انگار اصل اصیل اصول‌گرایی رادیکال ایرانی، قدرت است وگرنه اگر واقعا مخالف برجام بودند و آن را خیانتی چون ترکمنچای می‌دانستند «در این دو سال دنبال آن نمی‌دویدند و آن را به مثابه جسدی متعفن دفن می‌کردند».
ظریف ۸ سال مملکت را با تیم پشتک برجامش معطل جام زهری به نام برجام کرد که هیچ عایدی برای ملت نداشت ولی برای دارودسته و باند نیویورکی ها خوب نون داشت.
کمتر شکر بخورند که برای دیابت خوب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
چند میگیی کامنت میزنی؟؟؟
نام دیگر برجام 'نرمش قهرمانانه' بود. جام زهر همان پذیرش قعنامه‌ی ۵۹۸ بود.
برجام بسیار موفق بود ولی آقایون با لجبازی وعدم منفعت اقتصادی برای امریکا جلوی پیشرفت ایران رو گرفتند والان دارن دارن با حرفهای مفت فرافکنی می کنند آین آقایون هم بزودی برجام دو رو می پذیرند همانطور که شعترهاشون در مورد آل سعود دروغ بود بزودی می ببینم که برجام رو قبول می کنند وفقط برای قدرت ایم سالها مخالفت می کردند
یکی مثل اقای ظریف قهرمانانه جنگید چه در میز مذاکره چه موقع برگشت از نیویرک در فرودگاه تهران با مرتجعین با انهای که از خدا بی خبر رنج مردم می خواهند تا رفاع مردم و سینه سپر کردن در برابر شعارهای تو خالی در فرودگاه علیه او
واقعا جهان مبهوت مونده از جامعه ایرانی چون هر کدام از حوادث و اتفاقات تو ایران اگر در جوامع پیشرفته افتاده بود، در تمام زمینه ها مثل سیاست خارجی، سیاست داخلی و سرکوب مردم، ورزش و دزدی‌های مربوط به این حوزه، سیاست‌های اقتصادی و بیچاره کردن طبقه متوسط و ضعیف، اختلاس های جور وا جور ۹۲ هزار میلیارد تومانی، رانت خواری نمایندگان و....... چنان برخوردی از طرف مردم صورت می گرفت که دیگه نامی از گروه خاطی تو کشورشون برده نشه نه مثل ما که باید هنوز ادعاهای این گروه متخلف مدعی رو روزی هزاران بار تحمل کنیم
وزیر رفاه!!! حرف زدن واقعا آسونه تو مرفه بی درد هستی ملت مسخره شما نیستند
"""معاون اجرائی رئیس جمهور گفت: اگر لازم باشد اسامی کسانی را که در نگهداری و خروج فرش‌های مجموعه سعدآباد قصور داشته اند اعلام خواهیم کرد و توقع ما این است که اعضای دولت قبل از نجابت و تحفظ دولت سو استفاده نکنند"""

عجیبه ها؟!!!!!!!!!!!! اعضای دولت قبل از نجابت دولت سو استفاده نکنند؟ نجابت چی؟ شما برا اموال خودتون هم نجابت به خرج میدید؟
برادر من !! اموال کشور به یغما میره و شما نجابت به خرج میدید ! خیلی اشتباه میکنید که همه چیز رو از مردم مخفی میکنید باید مشخص بشه چه کسی و یا چه کسانی در این امور دست داشته و دارند مردم باید بدونن که مملکت دست چه کسانی هستش من نمیدونم که این مدل حرف زدن که از زمان دولت آقای احمدی نژاد شروع شد چرا تموم نمیشه
چند ساله که مردم منتظر انتشار لیست ابر بدهکاران هستند و هی میگید اگه لازم باشه اعلام میکنیم
اگه اعلام نکنید معلومه که کاسه ای زیر نیم کاسه هست و این فرش دزدی به دکل دزدی دوباره منجر میشه
سیدصولت مرتضوی توضیح نداد چرا عدد ضریب جینی را دستکاری می کنید
وقتی روی قبوض میخواهید از جیب مردم بابت فرزندآوری درآمد کسب کنید وقتی تو رادیو و تلویزیون تشویق به فرزندآوری کرده و نگران از بین رفتن عمو و عمه و دائی و خاله هستید وقتی اعلام میکنید آمار طلاق از آمار ازدواج پیشی گرفته چرا دروغ بافی میکنید امید به زندگی را افزایش یافته اعلام میکنید ؟ آمار اشتغال بالا رفته یا آمار بهبود معیشت ؟ تا انجا که همه میدانند آمار تورم داره قد میکشه البته نه اون آماری که تواهم زده خودتان اعلام میکنید اون تورمی که جیب و سفره مردم میگه
یعنی واقعا میشه یک جمع کاملا ناآگاه نسبت به مردم و احتیاجاتشان اینگونه همه با هم بشوند متولیان یک مملکت؟
وزیر رفاه و بقیه مسئولین که دایما از افزایش طول امید و رفاه مردم حرف میزنید ، ختم کلام ، خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی ، البته احترام امیز گفتم، ضنما تا حال رای به امثال شماها چه اینوری یا اونوری دادیم چه تاجی به سر مردم گذاشتید ، دیگه تا تغییرات اساسی در هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم و رای نمیدم.
درانتخابات قبل فقط ۱۳ درصد تهران شرکت کرد.این سری شاید ۵ درصد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
این آمارتو ببر پیش همون سعودی نشنال
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ایتقدرها هم پایین نبود بی‌اناف نباشید، حدود ۱۵درصد شرکت کردن
متاسفانه مسئولین ما هم در محاسبات داخلی و خارجی همواره اشتباه می کنند. یکی اعتراضات را ناشی از پیشرفت کشور می داند، دیگری حضور در انتخابات را مبهوت کننده پیش بینی می کند ، دیگری امید به زندگی را نجومی برآورد می کند. وووووو. به نظر می رسد یا مردم را نادان فرض می کنند یا خود دچار توهم می شوند.
مثل اینکه منظور ایشان از امید به زندگی، انتظار تا فرارسیدن نوبت زندگی است!
حتما باید در انتخابات شرکت کنی ،حسود هرگز نیاسود
کی داره به روسیه و چین التماس میکنه
به پاکستان التماس میکنه گوسفند میگیره نفت میده
به عراق التماس میکنه دارو میگیره گاز میده
جرات پاسخ دادان به طالبان را نداره
واقعا نمی دونم به حرفای شما بخندیم یا گریه کنیم
ماجرا فرش های سعدآباد را پیگیری کنید و متهمان را معرفی کنید. کسی نباید قسر در بره.
جناب اقای حسینی کیا حتما سرکتاب باز کردید یا بااستفاده از رمل این پیش بینی جالب را می فرمایید
آقای رئیسی این پیشرفت که دو ساله در موردش صحبت می کنی فقط در سفره شما و وزرا و کابینه و اطرافیان شماست مردم‌همه چیزشان را از دست دادن و حداقل زندگی آبرومندانه هم ندارند !!!!
یکی به این رئیسی بگه پس فرزین تو امریکا چیکار میکنه .مذاکره برجا بهتر بود یا مذاکره همراه باخفت الان شما در آمریکا.که زیر نظرامریکا باید پولهامون را خرج کنیم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
هرکاری اینها بکنند می شه عزت وهر کاری اونها بکنند می شه دلت . بقیه اش دیگه حرفه
تمام شد آن دوره که بابازی با افکار عمومی مردم پای صندوق رای می آوردید چند دوره است که این بازیها جواب نداده و انتخابات دوره به دوره کم رمق تر شد فقط وزارت کشور آمار سازی می کند
سلام. وزیر رفاه لطفا به جای امید به زندگی، بگید "انتظار برای مرگ از 54 سال به 74 سال افزایش یافت"
درباره پرونده فرشهای سعد آباد

اسامی متهمین اهمیت خاصی ندارد ولی سازمان و شگرد سرقت فرشها باید افشا شود.

افشای این موضوع از این جهت اهمیت دارد که این سارقان عالی مقامات با موقعیت و جایگاه ویژه ای که مانع از رسیدگی به پرونده و به نتیجه رسیدن آن بعد از حدود یک دهه است، بعید است صرفاً به چند ده قطعه فرش نفیس قناعت کرده باشند مگر اینکه در مجموعه اشیاء ارزشمند دیگری نگهداری نمی شده باشد وگرنه با این موقعیت و شرایط، چرا که نه؟!!!

ده سال از وقوع اولین سرقت گذشته و مقامات فعلا به مرحله "بگم بگم" از پیگیری اموال مردم و رسیدگی به پرونده رسیده اند.

این سرقت مصداق عینی این ضرب المثل است: اینجا شتر را با بارش می دزدند (گم می شود)

پای آبروی دو نهاد بزرگ اطلاعاتی و امنیتی کشور (وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در میان است که وظیفه حفاظت و حراست از مجموعه را برعهده داشته اند.
آقای رئیسی همین کامنتها ببین مردم جقدر ازت راصی آن گرانی گرانی گرانی تورم‌ تورم مستاجری مستاجری.... بس کنید وجدانا مردم شعورشان بیشتر از شماست شما با دو حقوق بالای صد میلیونیخودتو ک زنتو مردمو درک نخواهی کرد.... حداقل حرف نزنید لطفا
بقول فردوسی حکیم
چه یک مرد جنگی چه یک دشت مرد .
ظریف یک تنه دهها دیپلمات را حریف بود این فرق می کند با وزیر فعلی که حتا توان درست صحبت کردن به انگلیسی را ندارد
فقط ادعا می کنند التماس نمی کنیم ولی اغلب کشور ها مثل قطر عمان عراق و برخی اروپاییها را واسطه کرده اند ولی نتیجه نداده فعلا مسله اوکراین و کارشکنی های روسیه بزرگترین مانع مذاکرات است .
حسینی‌کیا،؟ حتما خواب نما شده ای مجلس فعلی کاری کرد که مردم احساس کنند بدون مجلس کشور بهتر اداره مشود و بیت المال هدر نمی رود....
جناب وزیر تعاون خدا کند تا انقلاب مهدی{ع} شما ورئیس جمهور همینطور رئیس و وزیر باقی بمانید آنوقت امید بزندگی مردم از 75سال به 150 سال افزایش خواهد داشت جناب وزیر الهی فدات بشم تا وقت دارید ببینید آن تعاونی مسکن آدازه برق چه بلایی سر بیست هزار نفر آورده که بیست ساله هنوز دارندمیرن دادگاه وتعاونی وهیچ کس هم حوابگوی نیست آن مردم که آز تعاونی اداره برق زمین خریدن امید بزندگی شان از هم اکنون از 75سال به 200سال رسیده شاید در 200 سال آینده زمین بهشان بدن وسر پناهی داشته باشند
کلا رای بی رای
دکتر ظریف قسم یاد کردند که قصد حضور در انتخابات را ندارند و این صحبتهایی هم که نموده اند را بدون هدف انتخاباتی بوده. بنظرم حتی اگر انتخاباتی هم بوده باشد چه اشکالی دارد. الآن شهرداری خیلی محترم تهران نسبت به آسفالت خیابانهای محله ما اقدام کرده خوب سال دیگر هم انتخابات است. چه اشکالی دارد این کار را بمنظور برنده شدن هم حزبیها در انتخابات بدانیم.آسایش و آرامش مردم شده ملعبه دست یک سری خدمتکاری که برای ارایه خدمات سر از پا نمی شناسند و شیفته خدمت هستند. چرا این خدمات را گرو نگه میدارید و موعد انتخابات که شد سر کیسه را شل میکنید. پس اگر حتی دکتر ظریف بابت انتخابات صحبت نموده باشند اشکالی ندارد چون رقیب هم خدماتی که ارائه (ن) میکند هدف مند است.
تو بنده نیستی والا از بنده درخواست یه تیکه نون نمی‌کردی!!!
وزیر رفاه: امید به زندگی از۵۴ سال به ۷۴ سال افزایش یافت||| به یُمنِ برکت آقای علم الهدی و احمد خاتمی و صد البته آقای رئیسی، آنهم یک شبه!!!! علی برکت الله . . . .
جناب رییسی لطفا توهم را کنار بگذارید، ناراحتی مروم از اینست که نشانی از پیشرفت و بهبود نمیبینند.
پیشرف کشور !!!!!
امید به زندگی واسه پولداراس
دیپلماسی عزتمندانه دولت رئیسی رو هم دیدیم که مردم رو فلاکت و بدبختی کشیده که داشتن یه خونه مستاجری در حاشیه شهر برای مردم شده آرزوی محال. حالا گرونی گوشت و مرغ و برنج و میوه و.... که خودش مثنوی هفتاد من کاغذه
خداوندا ، كشور ما را از شر دشمنان ، خشكسالي و دروغ نجات بده !
چرا بعضضی ها وقت حرف از غرب میاد همش یاد سکس می افتند . مگه مجبورید توی این جور سایتها بچرخید
وزیر رفاه: امید به زندگی از۵۴ سال به ۷۴ سال افزایش یافت||| به یُمنِ برکت آقای علم الهدی و احمد خاتمی و صد البته آقای رئیسی، آنهم یک شبه!!!! علی برکت الله . . . .
اشتباه لپی شده منظور از ۷۴ سال به ۵۴ سال است
معاون رئیسی: لازم باشد متهمان پرونده فرش‌های سعدآباد را معرفی می‌کنیم ....... اگر ریگی در کفشتان نیست چرا تاکنون اینکار را نکردید؟ منتظر چی هستید؟!!!!
رئیسی: اغتشاشات سال گذشته ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور است
دقیقا دشمن از پیشرفت شما در زمینه افزایش تورم و فقر و فلاکت مردم عصبانی است،
شما لطف کن موارد پیشرفت را اعلام کنید تا ما مردم متوجه بشویم ، خواهشن غیر موضوع موشک و واکسن‌ کرونا باشد که تولید دیر هنگامی موجب مرگ ۷۵۰۰۰ نفر از هم‌وطنان شد
سوال چرا این دشمن که ناشناخته است از پیشرفت دیگر کشور ها ناراحت نیست و فقط از پیشرفت کشور ما ناراحت است.
چرا از پیشرفت ژاپن و کره جنوبی و سنگاپور و مالزی و امارات و ‌بقیه ناراحت نیست
تمام دنیا بد هستند دشمن هستند فقط سوریه و نیکاراگوا و ونزوئلا و کوبا خوب هستند
در همه این کشور ها مردم از دولت های خود ناراضی که نه متنفرند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر