بازدید 36539
۸

دستگیری کلاهبرداران ۹۰۰ میلیاردی پیش فروش خودرو

رییس پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در تهران خبر داد و گفت: متهمان با شگرد پیش فروش خودرو به صورت لیزینگ از افراد زیادی به خصوص در استان‌های غربی کشور کلاهبرداری کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 08 June 2023

 

به گزارش تابناک، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان تحت عنوان پیش فروش خودرو به صورت لیزینگ در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۲ مرد جوان با شگرد پیش فروش خودرو به صورت لیزینگ از افراد زیادی در تهران و استان‌های غربی کشور به مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و به مکان نامعلومی متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه سه متهم را در تهران شناسایی کردند و پی بردند این ۲ مرد جوان قصد دارند تا دوباره از شهروندان با همین شگرد کلاهبرداری کنند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات، در هماهنگی با مرجع قضائی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد پیش فروش خودرو به صورت لیزینگ به شهروندان به ارزش ۹ هزار میلیارد ریال اعتراف کردند و در ادامه مال باختگان با مراجعه به پلیس آگاهی موفق به شناسایی آن‌ها شدند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات، در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
کاراگاهان اداره چهاردهم اگاهی متهمان را که دومرد جوان بودند ولی سه نفر بازداشت شدند به اداره سیزدهم اگاهی بردند؟؟؟
بیش از ۹۰ درصد کلاهبر داری در این ۳ . ۴ دهه توسعه پیدا کرده است اختلاس و دزدی فجایع ووووو بیشتر در چه دوره هایی توسعه یافته
باسلام چراایران خودرو وسایپارو دسگیر نمی کنین...
حداقل اسمی آدرسشون میزاشین یا موردشون برای چه تاریخ وسالی بوده
بنده هم دوسال پیش از بوشهر اومدم تهران همچین کلاهی سرم رفت
مملکت پرشده ازکلاهبردارودزد
الکیه فردا میرن به اغوش خانواده نگران نباشید تا بوده همین بوده
با سلام . اگر چنین افرادی سریع محاکمه و اعدام نشوند . مردم به قوه قضاییه هم مشکوک خواهند شد .
خوب مملکتی داریم قانون که نیست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر