بازدید 4269

دستگیری ۵ نفر از عوامل تیراندازی سریالی در چمستان

فرمانده انتظامی نور با اشاره به تیراندازی‌های سریالی در چمستان، از دستگیری پنج نفر از عاملان این تیراندازی‌ها ‌خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 07 June 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی‌اکبر قلی‌پور فرمانده انتظامی نور از دستگیری پنج نفر از عاملان تیراندازی سریالی در چمستان خبر داد و اظهار داشت:‌ مدت‌ها بود که چند نفر بر سر اختلافات شخصی، با یکدیگر درگیری مسلحانه ‌پیدا کرده بودند که این سبب برخی نزاع تا در منطقه چمستان شده بود.

وی با بیان اینکه به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری مسلحانه و اعلام امام ‌جمعه ‌شهرستان چمستان در خصوص اختلافات سریالی، ماموران انتظامی و پلیس امنیت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، تصریح کرد: امام جمعه ‌از این موضوع اظهار ناراحتی داشتند که نیروی انتظامی هم در چند وعده اقدام به دستگیری کرده بود اما عاملان این درگیری مسلحانه سریالی به ییلاقات اطراف فرار کرده بودند.

به گفته قلی‌پور عوامل درگیری و تیراندازی قبل از حضور پلیس از محل به سمت ییلاقات نور متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی ماموران مخفیگاه متهمان شناسایی ‌و در عملیات غافلگیرانه ۵ نفر از عوامل تیراندازی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از این افراد ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد و متهمان جهت رسیدگی پرونده تحویل محاکم قضایی شدند، خاطرنشان کرد:‌ اختلافات شخصی عامل اصلی این نزاع بود.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله حاجی‌زاده امام جمعه چمستان ‌چندی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار با انتقاد از تیراندازی‌های سریالی در منطقه گفته بود: تیراندازی در منطقه چمستان به یک مسئله همیشگی تبدیل شده و متاسفانه به دلیل دعوای دو گروه امنیت منطقه نیز با خدشه روبه‌رو شده است.این مسئله در شورای تامین شهرستان مطرح شده ‌و نیروی انتظامی ‌و دادستان ورود داشته‌اند، اما صحبت این است که این اندازه از پیگیری‌ها کافی نیست و امنیت در منطقه دچار خدشه شده است، ظاهرا تامین امنیت منطقه برای مسئولان‌ با اهمیت نبوده‌ است و در همین تیراندازی شاهدان عینی می‌گفتند بچه‌هایمان از ترس لکنت زبان پیدا کرده‌اند. از مسئولان استان تقاضا دارم به این موضوع به صورت جدی ورود کنند، چرا که تیراندازی‌های سریالی اخیر امنیت مردم را به مخاطره انداخته، اما ‌اقدام جدی از سوی مسئولان ندیده‌ایم‌. روی سخنم با دوستان استان است که چرا باید ۲۰ تا ۳۰ نفر از اوباش منطقه امنیت ‌۱۰۰ هزار نفر جمعیت شناور منطقه را به مخاطره بیندازند؟ درگیری چند سال گذشته یک آقازاده در منطقه لاویج را همه خبر دارند که بلافاصله همه آمدند و بر هم‌زنندگان نظم را دستگیر کردند، چون طرف آقازاده بود، اما اگر در این تیراندازی‌ها، تیری به زن، بچه یا ماشین یک آقازاده برخورد کند، آیا باز هم مسئولان استانی اینگونه ‌برخورد می‌کنند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها