بازدید 6819

واکنش مرضیه برومند به جنجال اساسنامه خانه سینما

بخشی از تصاویر ویدیویی مربوط به برخی مباحث گوناگون که در نشست رسانه‌ای اخیر خانه سینما طرح شد را منتشر میکنیم تا حرف‌های ما را مستقیما از زبان خودمان هم بشنوید و تیترها و تغییرات سلیقه‌ای و گاه مغرضانه برخی رسانه‌های بیرونی، مواضع ما را دگرگونه جلوه ندهد. ویدیوی کامل این رویداد خبری نیز به زودی روی سایت خانه سینما بارگذاری خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 06 June 2023

پس از جنجال‌های تازه بر سر اساسنامه خانه سینما که پس از نشست خبری مدیران جامعه اصناف سینما توسط رسانه‌های فارسی زبان خارجی رقم خورد، مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما خطاب به سینماگران، اهالی رسانه و دوستداران سینما، یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش «تابناک» و به نقل از روابط عمومی خانه سینما، در یادداشت مرضیه برومند آمده است:

«همکاران گرامی، اهالی محترم رسانه، دوستداران عزیز سینمای ایران

از همان روزی که مسئولیت مدیر عاملی خانه سینما را پذیرفتم باخودم عهد بستم که پیوسته بارسانه ها در ارتباط باشم و مسایل و مشکلات و همچنین مواضع خانه سینما را صادقانه و شفاف، با علاقه مندان و دست اندرکاران در میان بگذارم.

ضمن سپاس از همه خبرنگاران عزیز و رسانه هایی که در نشست خبری اخیر شرکت کردند و با امانتداری و انصاف گزارش دادند و پرسش کردند، بخشی از تصاویر ویدیویی مربوط به برخی مباحث گوناگون که در نشست رسانه‌ای اخیر خانه سینما طرح شد را منتشر میکنیم تا حرف‌های ما را مستقیما از زبان خودمان هم بشنوید و تیترها و تغییرات سلیقه‌ای و گاه مغرضانه برخی رسانه‌های بیرونی، مواضع ما را دگرگونه جلوه ندهد. ویدیوی کامل این رویداد خبری نیز به زودی روی سایت خانه سینما بارگذاری خواهد شد.

دوستدار شما / مرضیه برومند»

تعداد بازدید : 483
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار