بازدید 12830
۶
ساکت در هندبال هم ناکام ماند

سپاهان از آسیا حذف شد و عرب‌ها را به تبانی متهم کرد

مدیریت محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان، با وجود مخارج سنگین تقریبا هیچ توفیق چشمگیری به همراه نداشته است. زردهای اصفهان در رشته هندبال هم با وجود
کد خبر: ۱۱۷۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ 06 June 2023

یکی از عوامل تیم هندبال سپاهان بعداز حذف در باشگاه های آسیا، وقوع تبانی بین دو تیم عربی را مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدیریت محمدرضا ساکت در باشگاه سپاهان، با وجود مخارج سنگین تقریبا هیچ توفیق چشمگیری به همراه نداشته است. زردهای اصفهان در رشته هندبال هم با وجود هزینه های میزبانی حتی از رسیدن به نیمه‌نهایی باز ماندند. 

مهدی قشقایی‌راد با اشاره به شائبه تبانی در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا گفت: در وهله اول غفلت از خود ما است که اختیارمان را به سایر تیم‌ها می‌دهیم که برای ما تصمیم بگیرند.

سپاهان از آسیا حذف شد و عرب‌ها را به تبانی متهم کرد

مهدی قشقایی‌راد مربی تیم هندبال پرهزینه سپاهان در مورد برد الکاظمه کویت مقابل الریان قطر در جریان مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و شائبه‌هایی مبنی بر تبانی این دو تیم عربی حاشیه خلیج فارس اظهار کرد: دیگر همه چیز تمام شده است و ما از نیمه نهایی این مسابقات حذف شدیم. کار خاصی نمی‌شود کرد. نمی‌توان چیزی را برگرداند یا عوض کرد. در وهله اول باید خود ما در بازی اول با اختلاف نمی‌باختیم تا این اتفاق‌ها برایمان نمی‌افتاد.

مربی فولاد سپاهان در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد شائبه تبانی الریان قطر و الکاظمه کویت که سبب شد شانس سپاهان برای صعود به نیمه نهایی تقریبا از بین برود، گفت: به نظرم ۹۵ درصد افرادی که هندبال بلدند می‌دانند که باید الریان بازی را می‌برد. از نظر من هم بازی عادی نبود اما کاری هم نمی‌شود کرد. هر تیم می‌تواند هر تصمیمی برای خودش بگیرد.

وی افزود: از قدیم این مشکلات در هندبال آسیا بوده و ما شاهد این مسائل بوده‌ایم. نباید اختیار خود را به سایر تیم‌ها بدهیم تا اینطور برایمان تصمیم بگیرند. ما نباید جوری بازی می‌کردیم که کار به اینجا بکشد. ولی در مورد این بازی گفته‌های سایرین (شائبه تبانی دو باشگاه الریان قطر و الکاظمه کویت) به نظرم حقیقت دارد.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان خواهان اعتراض به کنفدراسیون آسیا شده‌اند آیا امکان اعتراض وجود دارد گفت: به چه کسی می‌شود اعتراض کرد. به آسیا که خودش برگزار کننده همین داستان‌ها است؟ نمی‌شود اعتراض کرد، اعتراض هم کنیم می‌گویند روز خوب یک تیم یا روز بد تیم دیگر بوده است. اول بازی الریان و الکاظمه هم دیدید مثل یک نمایش بود اختلاف زیاد بود و بعد به یک گل رسید. بارها این مسائل را در هندبال آسیا دیده‌ایم. غفلت از خود ما بوده که آنها هر طور خواستند برای ما تصمیم گرفتند. ما اختیارمان را به آنها دادیم. کاری هم نمی‌شود کرد ما از نیمه نهایی حذف شدیم.

وی در خصوص درگیری بازیکنان سپاهان و الریان به دلیل همین موضوع گفت: درگیری خاصی نبود. بازیکنان ما در حال گرم کردن برای شروع دیدار با عمان بودند. آنها به جلوی راه‌رو آمدند تا نتیجه بازی را ببینند و زمان ورود و خروج دو تیم یکی شد. بازیکنان ما به نحوه بازی هندبالیست‌های الریان که ناجوانمردانه بود اعتراض کردند. آنها هم پاسخ دادند و قیافه حق به جانب گرفتند که درگیری لفظی رخ داد. اتفاق خاصی نبود و همه سعی کردند زود بازیکنان را متفرق کنند. ما صحنه‌های بدتری هم در آسیا دیده‌ایم.

مربی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص دیدار بعدی این تیم در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا گفت: باید چند روز دیگر با الکویت کویت که دور قبل این مسابقات قهرمان شده بود اما این دوره حذف شده برای عنوان پنجمی مسابقه دهیم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
به جای این بهانه های واهی خواهشا درست بازی کنید. ضعف بازیهاتون را گردن مسائل دیگه نندازید.
تابناک همین امروز خبر خیانت چند میلیاردی تو تیم محبوبت را خودت منتشر کردی باز به سپاهان گیر میدی روهم خوب چیزیه آخه چقدر عناد و دشمنی و ندیده گرفتن مشکلات تیمت و داوری و.‌.‌ و گیر دا دن به سپاهان
بابا واقعاً دیگه خسته شدیم ! از این بچه بازیها و ننه من غریبم و غرغرهای الکی ! در بازی اول با اختلاف می بازید بعد که اوضاع خطرناک میشه به زمان و زمین گیر میدید که حذف ما به این دلایل بوده ! درست بازی کنید با غیرت باشید و بازیهاتون را با پیروزی پشت سر بگذارید ببینیم تبانی چه معنایی میدهد ؟ اشکال از خودتونه ولی گناه را به گردن دیگران می اندازید !
سپاهان اصفهان خودش کلا یک تیم رانتی است که به ناحق در ورزش کشور ما شکل گرفته است و حق بسیاری از تیمها را خورده است. همان بهتر که حذف شد. دست بالای دست بسیار است.
تیم های ایرانی کلا عادت کردن ،فکر کردن اگه ببازن هم قهرمان میشن یکی بهشون بگه باید تیم روبرو ببرید که برنده بشید ،
آقای ساکت در فوتبال هم‌ناموفق بودند، با این‌همه هزینه تیمش دوم شد، اون هم به لطف داوری ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها