بازدید 5753
۷

رادان: ۹۵ درصد مردم قوانین رانندگی را رعایت می کنند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در حوزه کاهش تصادفات با هم افزایی سایر دستگاه ها و مردم باید موضوعات مختلف از جمله برخورد و هزینه تخلفات تغییر داده شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ 06 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا ، سردار احمدرضا رادان در آئین افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور شهرستان پیشوا، گفت: همیشه به رانندگان توصیه می کنیم تا از قوانین تبعیت کنند، اما در حوزه راهنمایی و رانندگی تعداد متخلفان در این حوزه ۵ تا ۶ درصد است که یعنی ۹۴ تا ۹۵ درصد مردم قانون را رعایت می کنند، ولی متاسفانه آن عده محدود تلاش دارند اراده خودشان را به آن ۹۵ درصد دیگر تحمیل کنند.

وی افزود: هموطنان باید توجه داشته باشند که توجه به تعالیم راهنمایی و رانندگی و مقررات، قبل از اینکه به نفع دیگران باشد به نفع خودشان است اما اگر بخواهند از این موضوع تخطی کنند حتما با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده کل انتظامی کشور بر لزوم تغییر قانون در حوزه راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: در حوزه کاهش تصادفات با هم افزایی سایر دستگاه ها و مردم باید موضوعات مختلف از جمله برخورد و هزینه تخلفات در مسیر بازدارندگی تغییر داده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
یعنی شانزده هزار فوتی در تصادف تو یک سال ۵ درصد مردم هست؟؟؟؟؟
چرا سال بعد هم تو همین آمار فوتی داریم خب باید تو سال اول ۵ درصد نباشند و سال دوم فوتی ها کم شوند
جریمه های ده ها میلیاردی در سال از این ۵ درصد هست؟؟؟؟
از حجاب چه خبر ؟
فکر کنم آمار اشتباه دادن . . . دقیقا 95 درصد قوانین رو رعایت نمیکنن
ایشون از افعال معکوس استفاده می کنند . فرهنگ رانندگی افتضاح مردم + لندکروزهای افتضاح ساخت داخل + جاده های افتضاح تر + ضعف پلیس در جاری کردن قانون به دلیل انرژی گذاشتن بیهوده در حوزه های دیگر ، نتیجش شده فاجعه کشتارگاه جاده های به اصطلاح تمدن بزرگ ایران .
95درصد رانندگان حداکثر یکی از قوانین رانندگی را رعایت می کنند درست تر است. 95درصددلیل رعایت نکردن رانندگان هم اهمال کاری مامور راهنمایی رانندگی هستند و نسبت به تخلفات چشم پوشی می کنند که باعث وقیح شدن رانندگان میشه
صد در صد اشتباه افاضه فرمودی آقای سردار
عامو, بیا سر خیابان ما 95درصد ملت خیابان ها رو برعکس میرن, دلت خوشه ها!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار