بازدید 6930
۲
شباب الاهلی احتمالا مهاجم ایرانی را بار دیگر قرض نمی‌دهد

ماندن قایدی و محبی؛ ماموریت غیرممکن استقلال!

سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 05 June 2023

 وضعیت مهدی قایدی و محمد محبی بهترین بازیکنان فصل اخیر آبی‌ها برای ماندن در این تیم ، باعث نگرانی هواداران استقلال شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی قایدی که در فصل جاری بیش از یک میلیون و دویست هزار دلار برای استقلال هزینه داشت، ۱۲ گل زد و هشت پاس گل داد تا حالا هر مربی که به این تیم بیاید، خواهان حفظ او باشد. از طرفی دیگر آمادگی قایدی و آمار او باعث شده که شباب الاهلی حتی بعداز قهرمانی در لیگ امارات،  خواهان بازگشت او برای فصل آتی و بازی‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باشد.

مسئولان استقلال در تلاش هستند تا قایدی را یک فصل دیگر به صورت قرضی در این تیم حفظ کنند که البته کار بسیار سختی است و اگر اماراتی‌ها به او نیاز داشته باشند بعید است چنین مجوزی بدهند. از طرفی دیگر سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش بخواهد بسیار زیاد است.

تمدید قرضی قایدی و محبی؛ ماموریت غیرممکن استقلال!

محمد محبی، دیگر بازیکن استقلال است که به صورت قرضی از باشگاه سانتاکلارای پرتغال به این تیم آمد. با سقوط تیم پرتغالی به یک دسته پایین‌تر، محبی دوست ندارد به پرتغال بازگردد. مسئولان استقلال در این زمینه اقداماتی انجام داده‌اند تا او در جمع آبی‌پوشان بماند اما محبی مشتریان دیگری هم در لیگ ایران دارد که با طرف پرتغالی وارد مذاکره شده اند و شاید قیمت ایم مهاجم ملی‌پوش بالاتر برود و استقلال توان پرداخت آن را نداشته باشد.

مشکل دیگر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو است. محبی برای رسیدن به ترکیب تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیاز مبرمی به حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آتی دارد و شاید سپاهان و تراکتور را به استقلال ترجیح دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
زیاد هم اش دهن خوری نیست
استقلال به جای خرید این بازیکن ها نصفش رو به افشاریان بده از الان جام تو خونه اش بدون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان