بازدید 24081

کمک داور دربی ۱۰۱ تا اطلاع ثانوی محروم شد

کد خبر: ۱۱۷۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸ 03 June 2023

با رای کمیته داوران، کمک داور داربی ۱۰۱ تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، برحسب گزارش مقام‌های رسمی مسابقه بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سری رقابت‌های جام حذفی که در تهران برگزار شد تخلفاتی از سوی حسن ظهیری منتسب به تیم داوری منعکس شد.

از آنجا که تخلفات حادثه شده با توجه به نوع آن که عبارت از نقض اصول کلی رفتار و به منظور اجرای عدالت در خور صدور قرار دستور موقت است.

 لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبرده است فعالیت داوری معلق می شود.همچنین وی جهت ادای توضیحات در خصوص تخلف خود روز دوشنبه بیست و نهم خرداد ماه در کمیته انضباطی حضور خواهد یافت.

کمک داور دربی ۱۰۱ تا اطلاع ثانوی محروم شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۴
کاری که باید می کرد تا نتیجه بازی عوض بشه کرد و پیروزی قهرمانی ناجوانمردانه بدست آورد. بقیه اش مهم نیست. چون عادلانه پس گرفتن جام ناپاک بود.
پاسخ ها
ده دقیقه ده نفره ۳ گل ، ده روز ۳ جام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
هوچیگری کیسه‌کشا تمومی نداره.
اول ببین جریان چی بوده بعد هوچیگری کن .
اون پسری که ظهیری آرش عکس گرفته اصلا پسر ظهیری نبوده و اصلا ظهیری اونو نمیشناخته
فقط کسی با اون پسر نبود از ظهیری خواهش کرد ازشون عکس بگیره
داورمگه چکارکرده
پاسخ ها
هوچیگری از کیسه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
داور پنالتی روی عیسی آل کثیر رو نگرفت کیسه‌کشا ناراحتن، احتمالا کیسه‌کشا فک کردن بازیکنه کیسه‌ست. خخخخخ
تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم شده؟چه جالب حالا تا ۲۹خرداد کدوم لیگی فعال هست که ایشون نمیتونه قضاوت کنه؟این مدت که لیگ شهرستان هم تعطیله حالا نمیشه خود آقای افشاریان هم توی همین تاریخ بخاطر انتخاب همین تیم داوری محاکمه بشه؟اگر داور مناسب لیگ نیست آمادگی لازم رو نداره چرا از سوی کمیته داوران تایید میشه که حالا لازم باشه باشه دلداری و خداحافظی براش برگزار بشه ما باید اصول یک ملت رو زیر پا بگذاریم فقط برای مصلحت و دلداری یک نفر؟چرا باید قانون رسمی کشور برای داوری که نتونست ۹۰دقیقه قضاوت کنه زیر پا گذاشته بشه؟اصلا این هیئت داوران کارش به کلی چیه؟اینکه آقای فغانی رو فراری بدن تا قضاوت حساس ترین بازی حداقل یک دهه گذشته برسه به آقای خورشیدی داوری که نه در زمین مدیریت داشت نه آمادگی جسمانی و روحی؟واقعا داوری بازی مورد رصد هیئت داوران فیفا بوده؟آقای کولینا احیانا خودشو از ارتفاعات آلپ پرتاب نکرده بخاطر این لکه ننگی که حیثیت داوری رو زیر سوال برده این واقعا منصفانه نیست که فقط ظهیری محاکمه بشه
پیروزی همیشه قهرمان
بدون شک‌و شبهه
صاف و زلال

گندش رو درآوردید جمع کنید بابا
باید جایزه صداقت هم میدادین بهش چون ذات داورای ایرانی رو رو کرد
بیخیال گیرم پسرش نبوده.اون وسط چیکار میکرده؟
زورشون تو زمین به پرسپولیس نمیرسه دنبال حاشیه سازی هستند
اگرمااستقلالی ها یمقدار منطقی فکرکنیم متوجه خواهیم شد ک به چنددلیل دلیل باختیم،۱.عدم مدیریت ورفتارمناسب مدیریت وکادرباشگاه بابازیکنامون،۲.عدم رفتارحرفه ای سرمربی تیممون که زمینه شکست رودردودربی فراهم کرد،۳.عدم تمرکز به بازی واعتراض های زودهنگام وجبهه گیری نسبت به تیم داوری قبل وحین بازی،واقعا گل محمدی نشون دادسرمربی حرفه ای هستش امیدوارم سرمربی لایق برای مابزارن.هوادارا منطقی برخورد کنیم عزیزان
آدم حالش از این فوتبال کثیف بد میشه..هر غلطی خواستن کردند..جام پارک را با قربانی کردن تاج و سپاهان تقدیم سوسولی کردند..حالا هم تعلیق داور در تعطیلات...اف بر شما و خصوصا کمیته ناباورانه.. لنگیا خوش باشین با قهرمانی پارک.خخ
عجب ...دیگه چه چیزهایی معلوم بشه از گاوبندی لنگی ..عجب
چکار کنیم الان؟!؟!وای وای
اخه چکار این بنده خدا کمک داور دارید .عزیزم اینها نماینده کمیته داوران این قشر زحمت کش هستند .مگه داوران بیشترین زحمات را برای این قهرمانیها نکشیدند .شبها از عذاب وجدان تا صبح خواب به چشمشون نرفته .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر