بازدید 5148
۵

جزییات تکمیلی از افزایش ۸۰ هزار تومانی یارانه

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساعت ۵ عصر امروز شنبه، مجموع یارانه و اعتبار ۲۰ درصدی به حساب سه دهک اول یارانه بگیران واریز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 03 June 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عسگریان با بیان اینکه میزان یارانه‌ها کماکان مانند قبل ثابت است،‏ افزود: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی در صورت هزینه کرد ۳۲۰ هزار تومان از یارانه ۴۰۰ هزار تومانی خود، می‌توانند از این افزایش بهره‌مند شوند.

وی گفت: یارانه این افراد یک ماه زودتر از موعد مقرر واریز می‌شود و سرپرستان این خانوارها می‌توانند با خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده در این طرح از ۸۰ هزار تومان افزایش یارانه برخوردار شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این کالاها شامل برنج، حبوبات، شیر و لبنیات، روغن و ... است، افزود: هم اکنون این طرح در ۶ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح کشور فعال شده و تا ۱۱ فروشگاه افزایش داده می‌شود.

سرپرستان خانوار می‌توانند از طریق سامانه «شما» و یا استفاده از کد دستوری ۱۴۶۳*۵۰* از محل فروشگاه‌های ارائه کننده خدمات این طرح مطلع شوند.

عسگریان گفت: مبنای قیمت کالاهای این طرح قیمت تعزیراتی است و مابقی مبلغ از یارانه کسر می‌شود.

پیش از این ۹ قلم کالا شامل پنیر، شیر کم چرب، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، ماست و قند و شکر این طرح پیش بینی شده بود و مردم می‌توانستند با استفاده از اعتبار یارانه خود در هر ماه این اقلام را از هر عنوان و برند و نشان تجاری خریداری کنند ولی در حال حاضر با افزوده شدن اقلام پروتئینی، حبوبات و گوشت منجمد گوساله امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی برای متقاضیان فراهم شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
نمیدونن چطورغلطی که درپرداخت یارانه نقدی به مردم کردندروجبران کنندهرروزی نقشه وطرح جدیددرست میکنندامیدوارم این طرح مزخرف وهم بشکست بینجامد
مسئولین ارز نیمایی را از دارو حذف کردند قیمت دارو به طرز عجیبی افزایش پیداد کرده متاسفانه مسئولین سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت پاسخگو نیستند

گرفتن این یارانه حرام است

بسیاری از بیماران از پوشش ارز نیمایی خارج شدن خدایا به دادمان برس
انگار در خزانه بانگ مرکزی را به روی مردم باز کردند
همین ۸۰تومن اضاف می کردی ب یارانه آیا بخرن یا نخرند
با این تورم کمر شکن هشتاد هزار تومان هشتصد هزار تومان هشت میلیون تومان عددی نیست که اینقدر بگویید تکمیلی اخرین خبر مسولیندیگر دست بردارید از این خبرها بچه هم قهر می کند با این یارانه خدایا ریشه اینطور یارانه را بکن از سبد خانوار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان