بازدید 2673
۵

شورای عالی سران قوا می‌تواند تحولات اقتصادی خوبی در کشور ایجاد کند

معاون اقتصادی رییس جمهور در ادامه سفر به استان سمنان با حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 03 June 2023
به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی رییس جمهور: دکتر محسن رضایی در دیدار با امام جمعه سمنان با یادآوری سالروز ۱۵ خرداد و گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) گفت: استان سمنان در عرصه خدمت به انقلاب و دفاع مقدس شجاعانه و مخلصانه حضور داشت.
 
وی افزود: ۱۵ خرداد نقطه عطف خودشناسی ملت ایران و جرقه شکل‌گیری انقلاب اسلامی است.
 
رضایی با اشاره به محاصره خرمشهر و از جان گذشتگی جوانان در آزادسازی خاک وطن بیان کرد:مردم سمنان با فداکاری خود از سقوط کرمانشاه جلوگیری کردند و اقتدار و عزتمندی جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا است. 
 
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت:کشور با انباشتگی مشکلات بیش از ۴۵ سال و حتی قبل از انقلاب مواجه است و حل مشکلات با اهتمام ویژه پیگیری می‌شود.
 
رضایی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بهبود شاخص‌های اقتصادی افزود: اصلاح در بخش‌های مختلف مانند ساختار بودجه‌، حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با اهتمام ویژه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا پیگیری می‌شود.
 
وی تصریح کرد: با افزایش حوزه اختیارات سران قوا از طریق شورای عالی، تحولات اقتصادی خوبی در کشور رخ خواهد داد.
 
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: با وزیر نیرو برای مشکل کم‌ آبی استان سمنان صحبت شد.
 
رضایی در پایان با اشاره به غفلت تاریخی استفاده از ظرفیت جوانان فعال در دفاع مقدس گفت: اگر ظرفیت سه میلیون جوان آبدیده که در هشت‌سال جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کردند استفاده می‌شد امروز شاهد مشکلات در کشور نبودیم‌.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵
خوبه که کشور در چهل سال گذشته در اختیار قرارگاه و سپاه بوده و عموما تمامی پروژه های بزرگ کشور در دست این نیرو بوده است و تازه طرف میگه از ظرفقیت جوانان آبدیده استفاده نشده است؟؟؟
البته کسی منکر زحمات رزمندگانی که جانشان را بدستشان گرفتند و به جبهه رفتند نبوده و نیست ولی اینکه کسی که در جبهه بوده است لزوما بدون دانش لازم کشور را بتواند اداره کند و بسازد خیال بافی است و وضعیت اسفناک موجود ناشی از همین نگاه است...
هر موقع سران قوا جلسه داشتند برای افزایش قیمت ها و مالیات ها بوده
واقعا ؟!!!!!
خوب چرا انجام نمیدهند؟
بخدا بهتر و بصرفه تره !مجلس رو تعطیل کنید! مجلس اصلا چه مصرفی داره؟ برق و گاز بیت المال رو هدر میدن..... شاسی بلند هم میگیرن و حاشیه هم درست میکنند.........3 نفری آقایون دور هم میشنند و یه کاری میکنند دیگه !!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی