بازدید 13320
اگر ریکاردو راست می‌گوید، چرا در جلسه جدایی توافقی شرکت نکرد؟

اختصاصی تابناک: افشاگری مدیر پیشین استقلال علیه ادعای ساپینتو: ۸۰درصد از قراردادش را گرفته! / آیا ساپینتو دروغ به این بزرگی می‌گوید؟!

ریکاردو ساپینتو در آستانه آخرین بازی فصل استقلال، دست از طرح مسائل حاشیه‌ای برنداشت و بار دیگر از اینکه هفت ماه حقوق نگرفته، گلایه و اعتراض کرد. او گفت که خودش و تیمش به همین دلیل خسته‌اند، اما یکی از مدیران پیشین باشگاه این ادعای او را قویا رد کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶ 30 May 2023

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دربی ۱۰۱ در فینال جام حذفی بار دیگر مدعی شد که هفت ماه است هیچ پولی دریافت نکرده‌ است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این ادعای او در واقع یک اتهام واضح و حمله به مدیران سابق باشگاه است، در حالی که آنها چنین موضوعی را تکذیب می‌کنند و می‌گویند حداقل سه بار به او پرداختی داشته اند.

سرمربی استقلال در نشست خبری امروزش مثل چند هفته گذشته گفت: حدود هفت ماه است که حقوقم را دریافت نکرده‌ام و قول‌هایی هم داده شده؛ اما تاکنون کسی پولی دریافت نکرده است. سخت است، بخواهیم روی کارمان تمرکز کنیم و خیلی خسته‌ایم اما ذهن‌مان را روی بازی دربی گذاشته‌ایم تا فینال را ببریم.

با این حال یکی از مقامات پیشین استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک، ضمن رد این ادعای ساپینتو گفت: این آقا همین دو ماه پیش بخشی از قرارداد خود را دریافت کرده و در مجموع تا فروردین سال جاری ۴۰۰ هزار یورو از قرارداد نیم میلیون یورویی اش گرفته است‌. دیگر مگر چقدر مانده که این همه منت سر باشگاه و هواداران می‌گذارد؟!

آیا ساپینتو دروغ به این بزرگی می‌گوید؟ / افشاگری مدیر پیشین استقلال علیه ادعای مرد پرتغالی: ۴۰۰هزاریورو از نیم‌میلیون قراردادش را گرفته!

این مدیر پیشین استقلال گفته است: به دلیل شرایط حساس تیم در هفته های پایانی لیگ هیچ واکنشی به ادعاهای این مربی پرتغالی ندادیم و البته نمی‌دانیم چرا مدام با طرح این مسائل آرامش و تمرکز تیم را کاهش می‌دهد؛ اما پس از پایان بازی فینال جام حذفی که امیدواریم با پیروزی آبی‌ها همراه باشد و این جام را برای شادی میلیون‌ها هوادار فتح کنند، حتما در این مورد توضیح خواهیم داد تا افکار عمومی روشن شود. اگر ساپینتو این جام را با شکست پرسپولیس برای استقلالی‌ها به ارمغان بیاورد، باعث خوشحالی همه ما خواهد بود و خستگی زمان ما هم از تن‌مان بیرون می‌رود. از او حمایت می‌کنیم و امیدواریم دست از طرح مطالب خلاف واقع بردارد. ایشان اگر جام بیاورد، کسی نمی‌تواند قراردادش را تمدید نکند.

این مدیر ضمن یادآوری اتفاقی که در زمستان سال قبل افتاد، این طور شرح داد که به ساپینتو بعد از چند نتیجه ضعیف پیشنهاد قطع همکاری در صورت نارضایتی از شرایط مالی باشگاه داده شد؛ اما او که قرار بود برای جلسه ای به همین منظور با مدیرعامل وقت باشگاه شرکت کند، در آن نشست حضور پیدا نکرد. دلیلش هم این بود که بیشتر مبلغ تعهدی باشگاه را دریافت کرده بود و اگر شکایت می‌کرد هم پول زیادی طلبکار نمی‌شد. قرارداد ایشان هم دو ساله مشروط بود و نمی توانست غرامتی نظیر استراماچونی برای سال دوم طلب کند.

به گزارش تابناک؛ در هفته اخیر، هجمه بزرگی در برخی رسانه‌ها برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال به راه افتاده و حتی گفته شد یک فصل دیگر هم به قرارداد او افزوده خواهد شد، این در حالی است که استقلال اکنون با سرپرست موقت اداره می‌شود و بزودی در مجمع باشگاه تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل مشخص خواهد شد. امضای اسناد مالی سنگین در چنین شرایطی به صلاح نیست و مدیران بعدی و به خصوص خریداران باشگاه باید بتوانند در مورد استخدام سرمربی و سایر ارکان باشگاه تصمیم بگیرند. 

سایت تابناک آمادگی انتشار واکنش مسئولان فعلی باشگاه و همچنین ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال را در جهت تنویر افکارعمومی در مورد میزان دریافتی مرد پرتغالی تا امروز را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۷
چرا اسم معاون سابق رو ذکر نکردین تا سیه روی شود هر که در او غش باشد، بالاخره یا ساپینتو راست میگه یا این مقام اسبق باشگاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
مهم‌ترین از همه نقل قول از یک آدم بی نامذانهاردرستردر روزی که مسابقه فینال جام حذفی است !! ؟ چرا هدفتان بهم زدن روحیه سرمربی استقلال است. ً
حیف از شنا تابناک که اسمتان را گذاشته اید خبرگزاری
نهایت بی معرفت هستید
جنجال آفرینی در روز مسابقه فینال حذفی!!!!! ب
تابناک
بسه
مثلا رسانه جامع هستی!
این چیزا رو میگی که مثلا تیم بره حاشیه؟
دلت میخواد یکی مثه استراماچونی درست کنی؟
بسه دیگه انقد حالمون رو بد نکن با طرفداری از یه تیم خاص و ضدیت با استقلال
این مدیر اسم نداره؟ اگر داستان سر هم میکنید که در آستانه فینال استقلال را به حاشیه ببرید زهی حیال باطل.
به هر حال از نسل همون پرتقالی هایی است که به فکر استعمار بودن و آثارشون در کشور ما هم به جا مونده
بنده خدا برای رضای خدا کار میکنه .از کی‌روش هم هوچی‌گره .این پرتقال‌ها خوب یاد گرفتن چطور با افکار عمومی مردم ایران بازی کنن.دقیقا یاد استعمار پرتقال افتادم
از این ادم هرچی بگی برمیاد !!!
اسم بیار سایت زرد هستید
هنوز استقلالی‌ها نفهمیدن این آدم داره فرافکنی میکنه و با وجود بی عرضگی هاش سرشون منت میزاره؟؟؟ ؟
این مدیر مجهول شما اگر اینقدر براش ارامش استقلال مهم بوده چطور قبل از فینال و دربی صداش درامده؟ دست شما لنگی ها برای بر هم زدن ارامش استقلال کاملا رو شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
همینکه جلو لنگی ها می خواین بازی کنین آرامشی براتون نمونده
خبرنگارروانشناس استخدام پرسپولیس کمی از قرارداد مربی گرامی و بازیکنان تیمت پرسپولیس هم بنویس.
از این خارجی ها هر کاری برمیاد. مقصر تماشاچیهای احساسی ساده لوح هستتد
امان از تیمهای دولتی بیچاره پول بیت المال
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
اگر برای دولت سود نداشت این دو تیم را تا حالا رد کرده بود چطور شرکت های تولیدی مثل پتروشیمی و فولاد را با قیمت های پایین واگذار کردند درصورتیکه موجودی انبار و داراییهایشان بیشتر از قیمت واگذاری بوده ولی دست از سر این دو تیم برنمی دارن
برای اینکه اجنبی هایی که شما می آورید دندانهای شما را می شمارند !
حالا کجاش را دیدید ، این آقا صد پله از استراماچونی زرنگتره ، فردا که بازی دربی حذفی را واگذار کرد شروع به قهر و آشتی میکنه و تا دو هفته دیگر افتضاخ استراماچونی 2 را کلید میزند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
جناب ناشناس ۰۰۲۹
واقعا فکر می‌کنند مطرح کردن این موضوع آنهم از آدم بی نام و آنهم درست در روز برگزاری
فینال جام حذفی واقعا آن چیزی است که شما مطرح می کنید ؟
اجازه ندهید حتی با افرادی مثل شما که
با انصاف و منطقی هستید بازی کنند
طرح این موضوع در این روز هدفی جز بهم زدن روحیه سر مربی استقلال نداشته
کلا ادم بی تربیت و گستاخیه
اکثر رسانه ها بخصوص صدا وسیما طرفدار و هوادر لنگ هستند و مدام برای باشگاه استقلال حاشیه درست می کنن واقعا از شماها بیزاریم
خیلی جالبه قبل از دربی یه مدیر که اسمش رو نمیگید اومده و برای استقلال حاشیه درست کرده و شما هم اون رو انتشار دادید از اونطرف سایت ورزش 3 تیم پیروزی رو بالا میبره و حمایت میکنه
هنوز منتظر مناظره رسول پناه و گل محمدی در خصوص دلالی و زد و بندهای مالی گل محمدی و گرفتن درصد از بازیکنان این تیم هستیم
از تابناک بعید بود یک مصاحبه دروغین بدون ذکر نام را در روز بازی فینال و روز دربی چاپ کند . هدفتان چیست
مدیر سابق اگر شرف داشت قبل از بازی به این حساسی مصاحبه نمی کرد اگر حرفش راست بود اسمش را هم می گفت
تابناک با قرمز بودنت مشکل ندارم ولی شرافت داشته باشید مردونه بجنگید نه اینکه روز بازی بخواین حاشیه درست کنید برا استقلال... اصلا گیریم این خبر درست چرا همین امروز انتشار میدید؟؟؟؟ امشب بعد بازی انتشار میدادید.... خدا میدونه که تو دلتون چی هست کل حکومت چسبیدن به یه تیم خاص و فقط با کارهای کثیف میخواین نتیجه بگیریم واقعا دیگه حال بهم زن شدید
چرا هیچی در مورد پرسپولیس و پولی که یحیی گرفته نمی نویسی؟ دلسوز استقلال شدین همتون چرا
عجب ادم شارلاتانیه کامل از شخصیتش معلوم بود
بس کنین استقلال میبره با چن گل هم
بیشتر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل