بازدید 12259

گازوئیل دشمن مار است؟

مگر اینکه مار در سوخت دیزل شنا کند، آن را بخورد، استنشاق کند یا به هر طریقی آن را جذب کند، چیزی در مورد گازوئیل وجود ندارد که آن را به یک دافع مار موثر تبدیل کند.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 30 May 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، دلیل آن ساده است، شواهدی وجود ندارد که نشان می دهد دیزل برای دفع مار کار می کند یا تا به حال کار کرده است. اگرچه خوردن، استنشاق یا جذب آن ممکن است برای مار مضر باشد، اما هیچ مدرکی برای آن وجود ندارد.

قابل درک است که مردم یک دافع مار موثر می خواهند، به خصوص اگر آنها مزاحم شوند، تهدیدی فیزیکی باشند یا در حال ورود به باغ شما باشند. با این حال، حتی اگر گازوئیل کار کند، آشفتگی و خطرات زیست‌محیطی که ریختن آن روی زمین ایجاد می‌کند، ارزش تلاش را ندارد.

به راستی گازوئیل دشمن مار است؟

خوشبختانه، برای خلاص شدن از شر مارها مجبور نیستید دست به یک قوطی گازوئیل بزنید. راه حل های زیادی وجود دارد که هم موثر هستند و هم نیازی به تخلیه گازوئیل از ظرف ندارند. گیاهان مختلفی وجود دارند که به طور طبیعی مار را دور نگه می دارند. داشتن برخی از این گیاهان در اطراف بسیار مفید است اگر باغی دارید، چه گل باشد و چه در حال پرورش میوه و سبزیجات. برخی از این گیاهان نه تنها مارها را دور نگه می دارند، بلکه برخی از آنها دافع حشرات طبیعی نیز هستند. علف بادرنجبویه، سیر، گل همیشه بهار، آلیوم، زبان مادرشوهر و ریحان.

منبع: AZANIMALS

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار