بازدید 2441
۲

توقف ۳۰ شناور صیادی متخلف در آب‌های هرمزگان

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: در ۲ ماهه نخست امسال و در فصل ممنوعیت صید ماهی حلوا سفید، ۳۰ فروند شناور متخلف و بدون مجوز صیادی در آب‌های این استان توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 30 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سروان مهرداد رامش جان روز سه‌شنبه در تشریح جزییات این خبر به رسانه‌ها افزود: تا پایان اردیبهشت‌ماه سالجاری ۲۸ فروند شناور صیادی متخلف، ۲ فروند شناور بی‌هویت و سه دستگاه خودرو سبک توقیف و برای تمامی شناورهای توقیفی پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کشف ۱۶ جفت تخته ترال قایق، ۱۸ دستگاه تور ترال قایق، چهار دستگاه پرساین و ۶۱۴ طاقه تور منوفلامنت و ۲ هزار و ۳۳۵ کیلوگرم ماهی خوراکی از مهم‌ترین کشفیات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در ۲ ماه نخست سال‌جاری عنوان کرد.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان، با اشاره به دستگیری ۴۸ نفر متهم در این مدت اظهار کرد: بیش از ۲۵ پرونده به کمیسیون تخلفات صید و صیادی معرفی و بخشی نیز به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

رامش جان با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی و تجهیزات در این یگان در کنار گستردگی نوارساحلی هرمزگان، برخورداری هرمزگان از بزرگترین ناوگان صیادی کشور و همچنین بیشترین صیاد و بنادر صیادی در سطح کشور گفت: حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان در آب‌های تحت حاکمیت جهموری اسلامی ایران و همچنین ایجاد آرامش دریا در حوزه صید و صیادی از مهم‌ترین وظایف یگان حفاظت شیلات است که با تعصب و تلاش مجموعه شیلات هرمزگان با وجود همه کمبودها و کاستی‌ها به بهترین شکل ممکن در حال انجام است.

وی تاکید کرد: شماره تلفن ستاد یگان استان۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
کمونیستهای چینی را هم می گیرید یا فقط مسلمانهای ایرانی را؟
شما عرضه همین را دارید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی