بازدید 4753
با حکم رئیس جمهور

سردار قربانی عضو شورای عالی ورزش شد

کد خبر: ۱۱۷۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ 30 May 2023

بعداز انتصاب محمود خسروی‌وفا و غفور کارگری ؛ رئیس جمهور در حکمی رئیس فدراسیون تیراندازی را هم به‌عنوان عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب کرد.

سردار قربانی عضو شورای عالی ورزش شد

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، رئیس جمهور در حکمی مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی را به‌عنوان عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی منصوب کرد. در متن این نامه آمده است:

«جناب آقای قربانی رئیس محترم فدراسیون تیراندازی

در اجرای جزء (16) بند (ب) ماده (5) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب 1399/06/16 مجلس شورای اسلامی، به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتخاذ سیاست‌های راهبردی و هماهنگ‌سازی به هنگام با دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ورزش و با حضور مستمر و سازنده در جلسات شورا، ضمن استفاده بهینه از کلیه توانمندی‌های موجود در مسیر تحقق اهداف دولت در رفع موانع و چالش‌های توسعه ورزش و تربیت بدنی کشور مجدانه کوشا باشید.

توفیقات روزافزون آن جناب در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۱
همش شده سردار ، پست و مقام و منزلت برای سردارها

لطفا نتیجه شاهکارهای سردارها رو اعلام فرمایید


حداقل وقتی قرار هست در بخش غیر نظامی فعالیت کنند چرا باید با الفاظی ماندد سردار خطاب شوند تا ناکارامدیها بنام سردارها ثبت شود.

طرف اگر سردار بود که در بخش نظامی فعالیت می کرد
پاسخ ها
پارادوکس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
این چه باوریه ؟
قداست؟؟؟
یعنی میفرمایید سردارها معصوم از خطا و اشتباها
یعنی به صرف اینکه پیشوند نامی سردار بیاد دیگه جزئ نظرکرده های درگاه حق میشن؟
همه انسانها بلا استثنا خطا میکنند چون انسان هستند
اگر خطا پذیر نباشن یعنی انسان نیستند
چه با پیشوند سردار یا حاجی یا هر چیزه دیگه ای حضور نظامیان در سیاست منع شده.تجربه نشان داده است
ناشناس
| Austria |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
بعید می دانم اشکال کار در حفظ عنوان "سردار" باشد. ورود نظامیان به عرصه های غیرنظامی آن هم با حفظ وابستگیهای صنفی باید ممنوع شود. امروز می گویند سردار.... فردا صدایش می کنند دکتر ..
بهتر است کلا وزارت ورزش به سپاه منتقل شود
سردار! جایت در نقطه صفر مرزی با طالبان خالیه! سنگر دفتر لوکست را رها کن و برای دفاع از قدرت اول منطقه برو به کار اصلیت لب مرز برس. همه تان عقبنشینی کردید به برج های اداری شمال شهر.
پاسخ ها
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
ایشان با افتخار طی هشت سال دفاع مقدس فرمانده لشکر بوده و افتخار رزمندگان شمال کشور است.تمام عمر خود را در خط مقدم جبهه گذرانده و طالبان و غیر طالبان برایش پشیزی نیست. جانشین او در دوران دفاع مقدس هم اکنون در سوریه پرچمدار و نماینده نظام است.
الان هم در مرتبط آرین فدراسیون مسوولیت دارد ، یعنی تیراندازی. بنده نظر و نقدی به این مسولیت جدید ندارم. اما انتظار است دوستان منصفانه قضاوت کنند.
بخاطر اینکه دولت دیگه نمی تواند مشکلات عدیده موجود را به گردن دولت قبل بندازه و بهانه برجام را هم نمی تونه بگیره و سید محرومان دیده که با سواد اندک خود و تیم ناکارآمدش نمی تواند مشکلات مملکت را حل کند، مملکت را کنترات کرده به سپاهیان که حداقل به صورت پادگانی و بگیر و ببند بتواند زمان بخرد...
می گم رییس جمهور هم سپاهی کنیم چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر کنم کلا همه ارگانها را جزو سپاه کنید.
مثکه بازار جذب سپاهیا تو بدنه دولت حسابی داغه!!!
آقا ابراهیم ما اگه میخواستیم به سپاهیا قدرت بدیم خب یه رییس جمهور سپاهی انتخاب میکردیم!! راضی نبودیم شما سه سوت از ریاست قوه قضا استعفا بدی!!!
حتی در کشورهایی که نظامیان در آن قدرت را در دست می گیرند هم نظامیان تا این حد در همه شئونات کشور وارد نمی شوند. هر بخشی از کشور، از ورزش و فرهنگ و میراث فرهنگی و آموزش و پرورش گرفته تا بخش صنایع و معادن، کشاورزی و بهداشت، همه اینها در اختیار سرداران است! یعنی در کشورمان غیرنظامی متخصص وجود ندارد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی