بازدید 5411

پیام گروسی به امیرعبداللهیان

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در وین در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان پیام مدیرکل آژانس مبنی بر آمادگی آژانس برای استمرار همکاری‌ها و همچنین تماس در سطوح مناسب با مقامات کشورمان را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ 29 May 2023

به گزارش تابناک، محسن نذیری اصل، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در وین با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در آستانه نشست آتی شورای حکام که طی هفته آتی در وین برگزار خواهد شد، ملاقات و گفتگو نمود.

در این ملاقات نذیری اصل ضمن ارائه آخرین وضعیت تعاملات کشورمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و همکاری‌های پیش رو، پیام مدیرکل آژانس مبنی بر آمادگی آژانس برای استمرار همکاری‌ها و همچنین تماس در سطوح مناسب با مقامات  کشورمان را مطرح  کرد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با استقبال از همکاری‌های آژانس و جمهوری اسلامی ایران که موجب حل و فصل  برخی موضوعات باقیمانده گردیده، ضرورت تعامل سازنده میان آژانس و جمهوری اسلامی ایران را با هدف ارتقا همکاری‌ها مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین اهمیت تعامل با آژانس و تماس در سطوح عالی با مقامات آژانس را مورد اشاره قرار داده و از پیشنهاد مدیرکل برای تماس در سطوح مناسب استقبال کرد.



منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار