بازدید 14284
۶

قرارداد گرانترین بازیکن لیگ ایران لو رفت: ۱۲۰میلیارد

کد خبر: ۱۱۷۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ 28 May 2023

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: شنیدم یک بازیکن برای انتقال از یک باشگاه به باشگاه دیگر معادل کل قراردادهای ما در فصل گذشته را گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد رجاییان درمورد آخرین وضعیت باشگاه آلومینیوم اراک پس از اتمام لیگ برتر و اینکه آیا مهدی رحمتی فصل آینده هم در این تیم می‌‌ماند، اظهار داشت: این موضوع تکراری است زیرا بارها گفته‌ام یک فصل دیگر با رحمتی قرارداد داریم. قرار است آخر هفته او به اراک بیاید تا با توجه به تغییرات اخیر هیات مدیره، باشگاه سیاست‌های خود را روی میز بگذارد. رحمتی نیز راهبردها و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهد تا در صورت رسیدن به جمع بندی ک توافق، او در تیم بماند.

وی درخصوص اینکه با توجه به خروج نامش از بین اعضای هیات مدیره آلومینیوم، همچنان به عنوان مدیرعامل کارش را ادامه خواهد داد، گفت: هیات مدیره جدید در اولین جلسه من را بار دیگر به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

مدیرعامل آلومینیوم درمورد میزان رضایتش از عملکرد کادر فنی در سال گذشته با توجه به بودجه این باشگاه، توضیح داد: فوتبال اراک و مرکزی سال‌ها پشت خط لیگ برتر مانده بود. در این سه سالی که به لیگ آمدیم هواداران انتظار دارند تیم ما قوی و محکم باشد تا بتواند سهمیه بگیرد اما به بودجه فکر نمی‌کند. از لحاظ کارشناسی با توجه به بودجه‌ای که داشتیم، نتایج آلومینیوم با رحمتی را می‌توانیم مثبت ارزیابی کنیم.

رجاییان درمورد کارآمد بودن قوانین جدید نقل و انتقالاتی برای باشگاه‌ها، عنوان کرد: اگر یوونتوس یک بار در دادگاه محکوم می‌شود و سپس دادگاه تجدیدنظر ۱۰ امتیاز از این تیم کم می‌کند، به دلیل بریز و بپاش‌ها و شفاف نبودن قرارداد‌ها است. اگر واقعا فدراسیون فوتبال و دستگاه‌های نظارتی ما هم نظرشان این است شفافیت در فوتبال رخ بدهد، این دستورالعمل را به فال نیک می‌گیرم زیرا سالی ۵ هزار میلیارد در لیگ برتر ما هزینه می‌شود اما یک جاهایی مشخص نیست چگونه هزینه می‌شود.

وی درمورد بازگشت قرضی بازیکنان لژیونر به لیگ برتر ایران با قیمتی کلان، گفت: ما با این چالش مواجه نیستیم و خیلی نمی‌توانم بگویم مثبت است یا منفی اما در کل به نتیجه رسیدن فدراسیون، سازمان لیگ و سازمان بازرسی روی اینکه کارکرد قراردادی باید در فوتبال ما اصلاح و شرایطی فراهم شود که مردم از بیرون نگاه بریز و بپاش و هدر دادن سرمایه نداشته باشند خوب است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درمورد اینکه آیا از نرخ های‌ جدید بازیکنان لیگ برتری اطلاع دارد، گفت: قبل از این دستورالعمل نرخ‌ها به شکلی بود که می‌خواستم به سهامداران بگویم یا باید ما را هم در این بازار به لحاظ سرمایه‌گذاری تقویت کنید یا شرایط سختی خواهیم داشت. مبالغ خیلی بالا است. شنیدم یک بازیکن برای انتقال از یک باشگاه به باشگاه دیگر معادل کل قراردادهای ما در فصل گذشته را گرفته است. یعنی حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بابت رضایتنامه و ۲ فصل قرارداد. اگر قیمت بازیکنان سطح بالا همینی باشد که الان صحبتش را می‌کنند، شرایط برای تیم‌هایی که در حال جنگیدن هستند برای ارائه بازی‌های خوب و استفاده از نفرات جوان، سخت می‌شود. 

رجاییان اضافه کرد: هیات مدیره و سهامداران ما امسال شرایطی را که از قبل وجود داشت، قوی‌تر کرده‌اند‌ که آن هم این بود برای ایجاد زیرساخت و تثبیت موقعیت شهر اراک به عنوان یک پایگاه فوتبالی خوب مثل ایجاد کمپ به ما گفتند هرچه می‌خواهید سرمایه‌گذاری می‌کنیم و این جای خوشحالی و تقدیر دارد. البته اگر بودجه آلومینیوم افزایش پیدا کند. رویکرد باشگاه نسبت به بازیکن و مربی مشخص است.

وی درمورد هدف‌گزاری آلومینیوم برای فصل آینده، پاسخ داد: با توجه به همین رویکرد هیات مدیره که هدفش داشتن یک تیم باشخصیت و تیمی است که یقه همه تیم‌ها را بگیرد، گام خواهیم گذاشت. برای داشتن یک تیم خوب دلیلی ندارد حتما پول زیادی هزینه کنید یا بازیکنان اسمی بیاورید.

مدیرعامل آلومینیوم درمورد شرایط هانسل زاپاتا و مباحث مطرح شده نسبت به جدایی او از این تیم، خاطرنشان کرد: ۲ بازیکن خارجی را با نظر سرمربی به ایران آوردیم که روزهای اول خیلی انتقاد شد و گفتند بازیکنان بنجلی هستند. خوشبختانه در ادامه راه با فراهم شدن شرایط ارتباط گیری با کشورمان و آمدن زن و بچه هانسل به ایران، شرایط به شکلی رقم خورد که با توجه به مبلغ قراردادش با آلومینیوم به یکی از بهترین بازیکنان لیگ تبدیل شد. الان می‌بینید دلال‌های زیادی به دنبالش هستند. پیشنهاد رسمی به او نشده اما برخی دنبال این هستند باگی در قراردادش پیدا کرده و شرایط فسخش را بگیرند. البته تا الان این اتفاق برای ما نیفتاده اما احساس خطر می کنیم. مطابق بندهایی که در قوانین فیفا است، تاکنون به تعهدات خود عمل کرده‌ایم و راه فراری نگذاشته‌ایم اما خیلی‌ها دنبال این هستند زاپاتا را مفت از چنگ ما دربیاورند.

رجاییان درمورد اینکه چند درصد از نفرات فعلی آلومینیوم حفظ خواهند شد، پاسخ داد: رحمتی هنوز درمورد نفرات جدید لیستی به ما نداده و لیست نفراتی که باید قراردادشان تمدید شود، در اختیارمان گذاشته است. اینکه هیات مدیره براساس سیاست خود چه قدر بتواند منافع این نفرات را تامین کند، به سیاست‌های اصلی باشگاه بازمی‌گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
مقاومت در برابر تحریم فقط واسه ماست مثل اینکه برید مذاکره کنید بابا حالم بهم خورد ۱۲۰ میلیارد تو اوج تحریم میدن فوتبالیست وقتی خیلی از مردم گرسنه ان
پولی که تراکتور فولار صنعت فلان بسان به جایی اینکه خرج تحقیق توسعه کنن بردن داخل فوتبال و حیف میل کردن بعد ملت دنبال قاتل بروسلین
این پولهای زیاد رو کی به کی میده؟
از جیب مبارک که پرداخت نمی کنند!!!!!!!!!!!!
از کجا آورده اند که 120 میلیارد می دهند به یک فوتبالیست؟ مردم در سختی بسیار زیاد در معیشت هستند.
رسیدگی به جرائم از وظایف قوه قضاییه هست، مردم که کاری از دستشان برنمی آید.
تف تو اين ورزش با اين رقمهاش
شــــــــــــمـــــــــــا مــــــــی دانید این پولها از مـــــــــــــا لـــــــیــــــــا ت که از بدبختهایی که به نان شبشان محتاج هستند گرفته شده . با سینه ای ستبر و سری بالا و با وجدانی اسوده بخورید تا بختتان چه خواهد .
در این فوتبال کثیف رو تخته کنید. همه اش رو بدهید به بخش خصوصی و به کارخانه های بزرگ بابت تیم داری، هیچ تخفیف مالیاتی ندهید. این باشگاه ها بهتر است وارد حوزه ورزش های همگانی شوند نه تیم داری برای باشگاه هایی که در دنیا خودشان درآمدزا هستند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل