بازدید 3494

فلنج اسلیپون چیست و فروش فلنج اسلیپون در چه مناطقی است

سفارش فلنج اسلیپون وارداتی قیمت خرید فلنج اسلیپون تامین انواع فلنج های اسلیپون صنعتی ، عمرانی و مسکونی فروش فلنج اسلیپون برای پروژه های انبوه و ملی
کد خبر: ۱۱۷۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ 28 May 2023

فلنج اسلیپون به فلنج هایی گفته می شود که به دلیل شکل ظاهری خود به عنوان فلنج تخت هم شناخته شده اند.

فلنج اسلیپون چیست و فروش فلنج اسلیپون در چه مناطقی است

 

این فلنج ها برای اتصال خط لوله، اتصالات و سایر تجهیزات کاربرد دارند و عموما از روش Fillet Welding برای جوشکاری آن استفاده می شود به دلیل اینکه قطر داخلی در فلنج اسلیپون، اندکی بیشتر از قطر خارجی لوله هم سایزش می باشد. نکته قابل توجه این است که هزینه اولیه این فلنج ها کم است اما به علت جوشکاری های اضافه ای که برای اتصال لوله به این فلنج استفاده می شود، هزینه تمام شده آن ها می تواند حتی از فلنج های گلودار نیز بیشتر باشد. فلنج اسلیپون به شکلی نصب می شوند که انتهای لوله به واسطه ضخامت دیواره لوله حدود 8/1 اینچ با پیشانی فلنج فاصله دارد.

بنابراین، می توان در این فلنج به اندازه ضخامت لوله بدون اینکه پیشانی فلنج آسیب ببیند جوشکاری فیلت را انجام داد. همچنین با توجه به شکل و ساختار این فلنج ها قسمت بیرونی فلنج نیز جوشکاری فیلت انجام می شود. در صنعت نوع دیگری از فلنج اسلیپون نیز وجود دارد که به آن فلنج اسلیپون کاهنده Reducer Slip On Flange می گویند. این فلنج ها اساساً برای کاهش اندازه قطر لوله (در جایی که محدودیت های فضا امکان ترکیب فلنج گلودار و کاهنده را نمی‌ دهد) مورد استفاده قرار می گیرند. از مزیت ‌های اضافه شده این فلنج ‌ها این است که نوع B و همچنین C آن‌ ها قابلیت آن را دارد که به‌ عنوان فلنج مفصلی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

 

مشخصات فلنج اسپیلون وارداتی

طیف گسترده‌ ای از قطر ها و مدل ‌های کم ‌فشار برای انتخاب پیشروی شما قرار دارند. این فلنج بر خلاف فلنج ‌های گردنی جوشی دارای گردنی برای قرارگرفتن روی لوله نیست و بنابر این جوشکاری دوبل ضروری است. جنس این فلنج‌ ها معمولاً به سه دسته فولادی A105 ASTM A 350 ASTM، است. نسل استیل ASTM A182 شامل F304/F316/F321 و آلیاژی ASTM شامل F11/F12 و… دسته‌ بندی می ‌شود. با توجه ‌به نوع سیال و ترکیبات شیمیایی آن، جنس لوله و سایر مواردی از این‌ قبیل، متریال به‌ کاررفته در ساخت این محصولات را انتخاب می‌ کنند. لازم به ذکر است فلنج‌ اسلیپون فولادی نسبت به انواع ذکر شده دیگر ارزان‌ تر و از لحاظ اقتصادی به‌ صرفه ‌تر است.

 

سفارش فلنج اسلیپون با توجه به موارد استفاده آن 

این نوع فلنج معمولاً برای مایعات با فشار کم که ریسک نشتی آن ‌ها کم است استفاده می ‌شود. فلنج اسلیپون معمولاً در خطوط آب سرد، خطوط آب اطفاء حریق، خطوط هوای فشرده با فشار کم و خطوط فرآوری برای موادی مانند بخار، نفت، گاز، میعانات و … مورد استفاده قرار می ‌گیرد. اما همیشه به خاطر داشته باشید متریال‌ هایی که در خطوط دارای فلنج اسلیپون توزیع می‌ شوند فشار کمی دارند و شرایط کاری آن خطوط نیز سخت نیست. مهم ‌ترین تفاوت فلنج های اسلیپون با فلنج گلودار در مقاومت و خستگی است. مقاومت این فلنچ در برابر بار داخلی دو سوم و در برابر خستگی یک سوم فلنچ گلو دار است. 

فلنج اسلیپون چیست و فروش فلنج اسلیپون در چه مناطقی است

به علاوه این فلنچ مقاومت کمتری در برابر شوک و ارتعاش دارد. برای انجام عملیات فیتاپ تر از کردن این نوع فلنچ آسان است و برای محاسبه طول لوله و بریدن آن دقت زیادی احتیاج نیست. درباره‌ ی هزینه نصب باید اشاره کرد که درحالی که نصب ساده و آسان تری نسبت به فلنج گلودار دارد اما به علت جوشکاری های لازم اندکی هزینه نصب بالاتر است. فلنج اسلیپون برای اتصالاتي مانند وصل کردن زانویی ها به ديگر اتصالات فلنجي و يا فلنج لوله ها مناسب است. به طور معمول از اين نوع فلنج براي سرويس هاي معمولي استفاده مي شود. نصب آن ساده، و تراز كردن لوله نيز آسان است. 

 

براي بريدن لوله به طول معين دقت و تلرانس دقيق لازم نيست و هزينه نصب آن از فلنج گلودار بيشتر است. فلنج اسلیپون براي تمام فشار های متداول در صنایع موجود است و تحت استاندارد ASME B16.5 استفاده از آن براي كلاس هاي 150 تا 2500 مناسب شناخته شده است و معمولاً براي مکان هایی مناسب است و استفاده می شود كه فضای لازم براي فلنج گلودار موجود نيست و جوش داخلي آن نسبت به فلنج گلودار بيشتر خورده مي شود. این فلنج برای هزینه کم متریالش و نصب آسانش شناخته شده است.

 

خرید فلنج اسلیپون در خیابان خیام

یکی از مراکز معتبری فروشگاه هایی که می توانید خرید فلنج را از آن داشته باشید، فروشگاه لوله و اتصالات امین می باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه انواع فلنج استیل مانند فلنج استیل گلودار و یا فلنج اسلیپون و فلنج ساکت ولد، بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال 1375 تأسیس شد و در پروژه های شهرداری های مناطق 1-3-5، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی(پروژه های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه های مسکن مهر 360 واحدی و 1200 واحدی هشتگرد و 120 واحدی پرند،شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تامین ملزومات مشارکت داشته است. اگر قصد خرید انواع اتصالات، فلنج، شیرآلات و یا انواع لوله را دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه لوله و اتصالات امین تماس حاصل فرمایید و محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

فلنج اسلیپون چیست و فروش فلنج اسلیپون در چه مناطقی است

آدرس: تهران - خیابان خیام شمالی - رو به روی درب شرقی پارک شهر - کوچه قورخانه - پلاک 68

تلفن : 33900832

         33900765

         33913907

         33958095

همراه :

09122441404  امین یعقوبی

 09122784973 رامین یعقوبی

آدرس سایت: www.aminpipestore.com

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار