بازدید 2394
سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)؛

وحیدی: اندیشه امام عاشقان بیشتری پیدا کرده است

وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) گفت: بزرگداشت نام امام امروز نیاز ملت ما و همه ملت های جهان است. در واقع خود این کار یک حماسه فرهنگی است که بعد از 34 سال روز به روز تمایل و علاقه مردم ما نسبت به امام بیشتر می شود. به رغم اینکه دشمنان خیلی تلاش کردند نام و یاد امام را کمرنگ کنند، با رهبری رهبر معظم انقلاب روز به روز می بینیم که اندیشه امام عاشقان بیشتری پیدا می کند.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 27 May 2023

 

وزیر کشور: امروز اگر ملت ایران پیشروست با تاسی به اندیشه امام است/ بزرگداشت نام امام امروز نیاز ملت ما و همه ملت های جهان است
وزیر کشور با تأکید بر اینکه هرآنچه در بزرگداشت حضرت امام کار کنیم کم کرده ایم، گفت: بزرگداشت نام امام امروز نیاز ملت ما و همه ملت های جهان است. در واقع خود این کار یک حماسه فرهنگی است که بعد از 34 سال روز به روز تمایل و علاقه مردم ما نسبت به امام بیشتر می شود. به رغم اینکه دشمنان خیلی تلاش کردند نام و یاد امام را کمرنگ کنند، با رهبری رهبر معظم انقلاب روز به روز می بینیم که اندیشه امام عاشقان بیشتری پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، احمد وحیدی در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) گفت: واقع این است که هرآنچه در بزرگداشت حضرت امام کار کنیم کم کرده ایم. معرفی حضرت امام به دنیا یک امر مستمر و دائمی است امروز همه تشنه معارفی است که امام ارائه دادند و تاریخ برگ جدیدی خورد. مردم ایران آزادی و عزت خودشان را تا ابد مرهون حضرت امام می دانند و با تأسی از اندیشه امام تاریخ ساز و مقتدر شدند و امروز اگر ملت ایران پیش رو هست با تأسی به اندیشه امام است.

وزیر کشور ادامه داد: حضرت امام دیکتاتوری و استعمار غرب را از کشور دور کردند و به همین دلیل است که می بینید دنیای ظلمانی با حضرت امام دشمن هستند. دشمنی آنها مربوط به این است که امام ایده ای برای احیای اسلام ناب به میان آورد و آنها نابودی خودشان را در این می بینند. در کنارش دل های پاک همه ملت های آزاده به دنبال ایشان است.

وی یادآور شد: برنامه سالگرد امسال مثل همه سال ها با حضور مقام معظم رهبری یک شور و حماسه دیگری در کشور ما خواهد داشت. البته حجم زیادی از عاشقان امام داشتیم که مایل هستند بیایند و متأسفانه امکان خدمات دادن به همه آنها میسر نیست و ناچار شدند که به استان ها سهمیه مشخص بدهند. همه چیز آماده است و همه دستگاه های مختلف بحمدلله تلاش های خوبی کرده اند. همه دستگاه های تبلیغاتی تشکر می کنم. این آمادگی برای پذیرایی فراتر از یک و نیم میلیون و نزدیک دو میلیون زائر است.

وحیدی تأکید کرد: بزرگداشت نام امام امروز نیاز ملت ما و همه ملت های جهان است. در واقع خود این کار یک حماسه فرهنگی است که بعد از 34 سال روز به روز تمایل و علاقه مردم ما نسبت به امام بیشتر می شود. به رغم اینکه دشمنان خیلی تلاش کردند نام و یاد امام را کمرنگ کنند، با رهبری رهبر معظم انقلاب روز به روز می بینیم که اندیشه امام عاشقان بیشتری پیدا می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت شناساندن حضرت امام به سراسر دنیا، اظهار داشت: یکی از فرصت های ما برای آشنایی نسل جوان با اندیشه های امام همین ایام است. الآن فرصت مناسبی است که گروه های تئاتری با مضمون اندیشه امام مطرح شود و بعضی وقت ها سرودهای خوبی هست که خیلی همه گیر می شود. بلندای اوج اندیشه امام را بتوانید به تصویر بکشید خیلی مؤثر است.

خبر مشروح این نشست متعاقبا ارسال می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی