بازدید 3495
۲

مهار آتش‌سوزی گسترده در خیابان سعدی

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در خیابان سعدی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 27 May 2023

به گزارش «تابناک»، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته یک مورد آتش سوزی در خیابان سعدی جنوبی کمی پایین‌تر از خیابان انقلاب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: بلافاصله ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، دو الی سه ملک در کنار یکدیگر که جمعا حدود ۵۰۰ متر مسقف بودند، دچار حریق شده بود. این سه ملک کاملا شعله ور بود. یک مدرسه در کنار این ساختمان‌ها وجود داشت که دود به داخل مدرسه و خانه‌های اطراف سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: همزمان با خاموش کردن آتش گروهی از آتش نشانان اقدام به تخلیه خانه‌های مسکونی اطراف و خانواده‌ای که در مدرسه حضور داشتند شده و به ایمن سازی محل پرداختند.

وی ادامه داد: حدود ۲۵ نفر از ساکنان ساختمان‌های اطراف با کمک آتش نشانان جابجا شده و به محل امن منتقل شدند. یک دختر جوان که دچار معلولیت حرکتی بود با کمک همکاران به سلامت خارج شد. علیرغم اینکه دود و حرارت بسیار غلیظ و بالا بود، آتش نشانان عملیات خود را آغاز کرده و با شکافتن سقف‌ها به داخل نفوذ کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
هشدار: تجمع دوده در گلو باعث واکنش سیستم ایمنی بدن و تورم حاد گلو می شود و منجر به خفگی مصدوم می شود. «بلافاصله» بعد از هر عملیات، یک پزشک متخصص باید گلوی آتش نشانان و امدادگران و مصدومان حادثه را بدقت معاینه کند.
خدا قوت به آتش نشانان شریف و زحمتکش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار