بازدید 2931

توضیحات زارع‌پور از سفر به جاکارتا

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به همراه رئیس‌جمهور در جاکارتا به‌سر می‌برد، در کانال خود توضیحاتی را درباره این سفر ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 23 May 2023

به گزارش تابناک، وزیر ارتباطات نوشت: «برای استفاده از ظرفیت همه وزارتخانه‌ها در توسعه روابط اقتصادی با کشورهای جهان، مسئولیت "کمیسیون مشترک اقتصادی" کشورهای مختلف با تصویب هیات وزیران بین اعضای دولت تقسیم شده و مسئولیت کشورهای اندونزی، مالزی و فیلیپین با وزارت ارتباطات است.»

زارع‌پور افزود: «با توجه به سفر هفته جاری ریاست محترم جمهور به اندونزی، از هفته‌ها و حتی ماه‌ها قبل، با تلاش وزارت امور خارجه، دستگاه‌های اجرایی مختلف و همکارانم در بخش بین‌الملل وزارتخانه، اسناد همکاری لازم برای توسعه روابط با این کشور تهیه شد. من هم از یکشنبه برای نهایی کردن این اسناد و فراهم کردن مقدمات اجرای آنها به اندونزی سفر کرده‌ام.»

او ادامه داد: «دیدار با تجار و بازرگانان این کشور، ملاقات با مسئولان و وزرای ذیربط و جلسات کاری مختلف برای هماهنگی سفر ریاست محترم جمهور از جمله برنامه‌های این سفر است. انشاءالله با سفر ریاست محترم جمهور و امضای چندین سند همکاری مسیر توسعه تعاملات اقتصادی، علمی، فرهنگی، تجاری و صنعتی بین دو کشور هموار خواهد شد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر