بازدید 3337
۲

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد

رضامراد صحرایی متولد ۱۳۵۵ و دکتری زبانشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و استاد تمام این دانشگاه است که از اردیبهشت سال گذشته بعنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 23 May 2023

به گزارش تابناک، نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
 
ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف»رییس مجلس شورای اسلامی، «رضامراد صحرایی» را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
 
هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نامه معرفی «رضامراد صحرایی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را اعلام وصول کرد.
 
محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس نامه رئیس جمهور برای معرفی رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به شرح زیر قرائت کرد:
 
«در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بدین وسیله جناب آقای رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پروش را به همراه مشخصات و سوابق و رؤس برنامه ایشان برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.»
 
پیش از این در پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد.
 
صحرایی متولد ۱۳۵۵ و دکتری زبانشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی و استاد تمام این دانشگاه است که از اردیبهشت سال گذشته بعنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان انتخاب شد.
 
سوابق رضا مراد صحرایی به شرح زیر است:
 
تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه آموزش‌ و پرورش،
استاد تمام رشته زبان‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی،
استاد پژوهشگر برتر کشور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و درمان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی،
رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبایی،
مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و ایثارگران کشور سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران، معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
یکی ازنماینده ها چندروز پیش گفته بود نباید کوتوله ای به عنوان وزیرمعرفی شود. از عکس این آقا ماشالله معلومه به حرف نماینده گوش کرده یه خوش قدوقواره را به مجلس معرفی کرده اند
سوابق اجرايي؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل